Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Devos - zdjęcie

Devos

Rejestracja: 06.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2010 21:28
-----

Moje tematy

Jak dodać do tego pluginu Model Gracza?

10.02.2010 21:24

Siemka. Mam taki plugin:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Power Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Devos"

new is_power[33]
new power_mode

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
power_mode = register_cvar("power_mode","1")
register_event("ResetHUD","info","be")
register_event("DeathMsg","remove_power","a")
register_concmd("amx_power","admin_power",ADMIN_KICK,"<nick, #userid, authid> - toggle extra powers")
is_power[32]=0
}
public admin_power(id,level,cid)

{
if (!cmd_access(id,level,cid,2)) 
return PLUGIN_HANDLED

if(!get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id, print_center, "Plugin %s jest aktualnie wylaczony", PLUGIN)
return PLUGIN_HANDLED
}

new arg[37]
read_argv(1,arg,36)

new player = cmd_target(id,arg,7)
if (!player)
{
client_print(id, print_center, "Nie znaleziono gracza %s", arg)
return PLUGIN_HANDLED
}

new name[32]
get_user_name(player, name, 31)

if(!is_user_alive(player))
{
client_print(player,print_center,"Gracz musi byc zywy aby dostac moce!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (is_power[player])
remove_power(player+1337)
else
give_power(player)

client_print(player,print_center,"Gracz %s %s moce.", name, is_power[player]?"otrzymal":"stracil")
return PLUGIN_HANDLED

}

public give_power(player)
{
set_user_health(player, 2000)
set_user_gravity(player, 1.0)
set_user_footsteps(player, 1)
client_print(player, print_center,"Dostales Moce!")
is_power[player]=1
}

public remove_power(id)
{
new vid

if (id>1337)
vid = id - 1337
else
vid = read_data(2)


if(is_power[vid])
{
set_user_gravity(vid, 1.0)
set_user_footsteps(vid, 0)
set_user_health(vid, 100)
client_print(vid, print_center,"")
is_power[id] = 0
}
}

public info(id)
{
if(get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id,print_chat,"")

if(is_power[id])
{
set_user_health(id,2000)
set_user_gravity(id,1.0)
}
}
}

public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo

if(is_power[id])
{
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(weapon!=CSW_KNIFE && weapon!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
if(get_user_armor(id)<=100)
{ 
cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
}
set_user_maxspeed(id,500.0)
client_cmd(id,"cl_forwardspeed 300;cl_backspeed 200;cl_sidespeed 400")
}
}

public client_disconnect(id)
{
is_power[id] = 0
}

Chce aby gracz zamieniany w to dostawał nowy model gracza. Ktoś umie to przerobić?

Prosze o pomoc w pluginie :)

27.01.2010 21:19

Siemka. Mam przerobiony przezemnie plugin i proszę o to żeby mi przerobić ten kod żeby nie można było tego kupywać tylko żeby to admin dawał. I żeby po zamianie w moim power modzie był inny wygląd ludzi i nowy wygląd rąk. Modele sam wsadze tylko nie umiem tego dodać.
Kod tutaj!
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Power Mod -=Dodatkowe Moce=-"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Devos"

new is_power[33]
new power_mode
new power_cost

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	power_mode=register_cvar("power_mode","1")
	power_cost=register_cvar("power_cost","10000")
	register_event("ResetHUD","info","be")
	register_event("DeathMsg","func_unpower","a")
	register_clcmd("say /power","func_power")
	is_power[32]=0
}
public func_power(player){
	if(get_pcvar_num(power_mode)==1){
		if(!is_user_alive(player)){
			client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, aby dostac moce!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(power_cost)){
			client_print(player,print_center,"Masz za malo kasy!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(is_power[player]==0){
			cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(power_cost))
			set_user_health(player,10000)
			set_user_gravity(player,0.65)
			set_user_footsteps(player,1)
			set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
			client_print(player,print_center,"Dostales Moce!")
			is_power[player]=1
		}
	}
}

public info(id){
	if(get_pcvar_num(power_mode)==1)
	{
		client_print(id,print_chat,"Na tym serwerze zainstalowano power Mod -=Dodatkowe Moce=-.")
	}
	if(is_power[id]==1){
		set_user_health(id,10000)
		set_user_gravity(id,0.65)
	}
}
public client_PreThink(id){
	new clip,ammo
	if(is_power[id]==1)
	{
		if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
		{
			client_cmd(id,"weapon_knife")
		}
		if(get_user_armor(id)<=100)
		{	
			cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
		}
		set_user_maxspeed(id,500.0)
		client_cmd(id,"cl_forwardspeed 1000;cl_backspeed 1000;cl_sidespeed 1000")
	}
}
public func_unpower(id){
	new id=read_data(2)
	if(is_power[id]==1){
		set_user_gravity(id,1.0)
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
		set_user_footsteps(id,0)
		set_user_health(id,100)
		client_print(id,print_center,"Juz nie masz mocy UG!")
		is_power[id]=0
	}
}
 public client_disconnect(id)
 {
	is_power[id]=0
 }

Za pomoc daje karme!

Dobra już nie proszę o modele i ręce. Pomóżcie tylko w tym żeby tego nie dało się kupować tylko admin to dawał graczą. Za to też dam +1 Reputacji! Albo +2 jak sie da!

AMX Mod X [ZM] by Devos

06.01.2010 20:59

Witam! To jest mój pierwszy AMX, więc proszę tego nie traktować jak jakiś Pro AMX.

AMX Mod X [ZM] by devos. :D

Mój oto Mod zawiera dodatkowe itemy do kupienia za AP*.

plugins.ini :
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

zombie_plague40.amxx	; Zombie Mod

plugins-zplague.ini
; - Quick tips -
; * Rename this file to disabled-zplague.ini to turn the mod off
; * Rename it back to plugins-zplague.ini to turn it on
; * Put a semi-colon in front of a plugin to disable it
; * Remove a semi-colon to re-enable a plugin
; * Add the word debug after a plugin to place it in debug mode

; Main plugin
zombie_plague40.amxx

; Default zombie classes
zp_zclasses40.amxx

; Add sub-plugins, custom zombie classes, and extra items here


Jest 5 klas zombie:

Klasyczne Zombie - Wszystko zbalansowane -

Szybkie Zombie - Szybkie, Mniej HP, Mała Grawitacja -

Trujace Zombie - Wolne, Sporo HP, Duża Grawitacja -

Twister Zombie - Wolne, Bardzo Dużo HP, Mała Grawitacja

Dziwne Zombie - Wolne, Dużo HP,Mała Grawitacja + Dostaje 3x HP więcej niż inne zombie za infekcje



Bardzo duży Plus to że Każda klasa ma inne hand'y* i inne wyglądy modeli.

Amx Mod X jest gotowy do wklejenie, ze wszystkimi modelami.

Ten Zombie Mod zawiera 5 różych trybów gry:

Normalny - Jeden jest zombie i zaraża innych -
Swarm Mode - Połowa jest Zombie, a połowa ludzie. Zadaniem Zombie jest zabicie ludzi -
Survivor - Jeden dostaje broń zwaną Krową i ma nieskończoność ammunicji i musi zabić reszte która jest zombie -
Nemesis - Jeden zombie co ma bardzo dużo HP(ok. 40000) i szybko biega. Reszta to ludzie i muszą go powstrzymać przed zabiciem wszystkich -
Plague Mod - Jeden jest nemesisem, jeden survivor, połowa ludzie i połowa zombie -

Wyjaśnienia *:

AP* = Ammo Pack, zdobywa się je za zarażanie zombie i zabijanie zombie.
Hand'y* = Hand = Ręce


Oto link:
http://www18.zippyshare.com/v/66910360/file.html

Screen'ów nie będe zamieszczał bo opis jest chyba wystarczający :P