
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
fsd
Rejestracja: 05.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2025 00:17





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 54
- Odwiedzin: 3 701
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Luty 18, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Toruń
Kontakt
7
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
fsd nie posiada znajomych
Moje tematy
Szukam pluginu na liczbę slotów.
24.07.2010 14:54
Szukam pluginu, gdzie np. mając serwer 20 slotowy, normalnie w grze i gametrackerze widać 16 slotów, a cztery są ukryte i dostępne tylko dla adminów z odpowiednią flagą. Wiem, że jest tutaj na forum, tylko nie mogę znaleźć

Plague 4.3 (kompilacja)
30.06.2010 10:18
Witam. Korzystam z Zombie Plague Mod 4.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Używam kompilatora lokalnego (nigdy jeszcze nie miałem do czynienia z pluginami, które są podzielone na coś) ale tutaj jeszcze dziwniej się sprawa ma, bo nie ma plików z rozszerzeniem .inc tylko jeden zawarty w drugim i oba są w .sma .. Próbowałem na różne sposoby, nie wyszło
Wiecie mniej więcej jak to skompilować i jakie pliki do jakich folderów ? ;f
Używam kompilatora lokalnego (nigdy jeszcze nie miałem do czynienia z pluginami, które są podzielone na coś) ale tutaj jeszcze dziwniej się sprawa ma, bo nie ma plików z rozszerzeniem .inc tylko jeden zawarty w drugim i oba są w .sma .. Próbowałem na różne sposoby, nie wyszło

Gdzie błąd ?
18.06.2010 17:07
Parę dni temu wpadłem na ciekawe pomysł. Postanowiłem na podstawie znalezionego pluginu stworzyć funkcję dla mojego COD:MW, dzięki której po najechaniu celownikiem na gracza z mojej drużyny pojawi się informacja o klasie, levelu, posiadanym itemku, hp i armorze. I tak przerabiając, zaczerpnąłem kodu z innej funkcji dzięki której będąc na spec, lub martwi możemy oglądać dane o klasie, levelu, itemku i bodajże expie.
Wersy z których dane wyciągnąłem:
Standardowy kod, działający - wygląda tak: (lecz jest tutaj niestety tylko info o hp, armorze i bodajże nick)
A tutaj linijki, które sam konfigurowałem i robiłem:
I niestety, nie działa to jak powinno. Zamiast klasy wyskakuje liczba 66, zawsze pokazuje 1lvl i do tego w ogóle nie wykrywa itemu. Czuję, że przeróbka będzie tutaj dość niewielka, pewnie ,,nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]" jest źle.
PS. Wszystko w plugin_init oraz w define pododawałem.
Wersy z których dane wyciągnąłem:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
Standardowy kod, działający - wygląda tak: (lecz jest tutaj niestety tylko info o hp, armorze i bodajże nick)
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new gSyncMsgHandler
new bool:gInfo[33]
new cvar_save_result
public plugin_init() {
register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner")
register_clcmd("amx_centerid", "cmdCenterId", _, "<num> - 1 centruje ID, 0 brak")
cvar_save_result = register_cvar("amx_save_center", "1")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink")
gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj()
}
public fwdPreThink(id)
{
new id2, body
get_user_aiming(id, id2, body)
if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id2))
{
new name[32]
get_user_name(id2, name, 31)
set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, gInfo[id] ? -1.0 : 0.01, gInfo[id] ? -1.0 : 0.91, 1, 6.0, 0.1)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue))
}
}
public cmdCenterId(id)
{
new argv[10]
read_argv(1, argv, 9)
new key = str_to_num(argv)
client_cmd(id, "setinfo _hud %i", key)
}
public client_putinserver(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_save_result))
return PLUGIN_CONTINUE
new info[10]
get_user_info(id, "_hud", info, 9)
new key = str_to_num(info)
if(key)
gInfo[id] = true
else
gInfo[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
A tutaj linijki, które sam konfigurowałem i robiłem:
public fwdPreThink(id)
{
new id2, body
get_user_aiming(id, id2, body)
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id2))
{
new name[32]
get_user_name(id2, name, 31)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i^n %i Lv: %i^n Item: %s", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue), nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]])
}
}
public cmdCenterId(id)
{
new argv[10]
read_argv(1, argv, 9)
new key = str_to_num(argv)
client_cmd(id, "setinfo _hud %i", key)
}
public client_putinserver(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_save_result))
return PLUGIN_CONTINUE
new info[10]
get_user_info(id, "_hud", info, 9)
new key = str_to_num(info)
if(key)
gInfo[id] = true
else
gInfo[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
I niestety, nie działa to jak powinno. Zamiast klasy wyskakuje liczba 66, zawsze pokazuje 1lvl i do tego w ogóle nie wykrywa itemu. Czuję, że przeróbka będzie tutaj dość niewielka, pewnie ,,nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]" jest źle.
PS. Wszystko w plugin_init oraz w define pododawałem.
COD danie więcej niż jednego granata.
15.06.2010 21:15
Witam. Dzisiaj wpadłem na pomysł, by stworzyć klasę Grenadier który by dostawał podwójne pistolety oraz 10 granatów. Wgrałem już plugin który umożliwia kupienie więcej niż 1 granata, reguluje się to cvarem (grenade_sack-0.4.1). Lecz gdy dodałem:
Po wybraniu tej klasy postać dostaje tylko 1 granat. Co zrobić, by dostał 10 ?
case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 1
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 2
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 3
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 4
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 5
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 6
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 7
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 8
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 9
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 10
}
Po wybraniu tej klasy postać dostaje tylko 1 granat. Co zrobić, by dostał 10 ?
Zlecenie (płatne)
10.06.2010 15:25
Poszukuję osoby, która za stosowną opłatą podaną poniżej wykona mi parę modyfikacji.
Cena : daje 40zł.
Lista: (wszystko pod COD:MW)
1. Stworzenie menu (używane pod "say /codshop") gdzie:
a) 100expa - 2000$ (cena na cvar)
25hp - 3000$ (nowe hp, po kupieniu tyle się jednorazowo dodaje do max hp) aż padnie; zjedzie mu ktoś hp
c) 60hp - 2000$ (leczy tyle hp)
d) Wskrzeszenie - 7000$
e) Zwiększenie szybkości o 10% (mniej więcej o tyle) - 5000$ działa aż padnie
g) Kameleon - ubranie przeciwnika. koszt 8000$
2. Modyfikacja klas:
a) Dla partyzanta, żeby był praktycznie nie widoczny ( po tej linijce gdzie to ktoś ustawi niech da // i po tym opis, żebym wiedział ew. w jakim miejscu zmieniać)
Dodanie klasy ninja, hp i speeda oraz pancerz ustaw standardowo, sam sobie edytuje. Ustawienie by mogli z niej korzystać tylko ludzie którzy mają dostęp do rambo i partyzanta. (flaga T z amxx, w pluginie bodajże to jest H) Prócz tego, zrób żeby jak biegnie z nożem był praktycznie nie widoczny (mniej niż partyzant), a z inną bronią normalnie.
c) niech Snajper zadaje o 50% wiecej dmg
3. Jakbyś jeszcze dodał, że tylko komandos może używać spadochronu i ma automatycznie zbindowanego pod klawiszem E.
4. Usuń przedmioty
a) Podręcznik szpiega //9 (usuń opcję zabijania natychmiastowego z HE, inne jego funkcje zostaw, jeżeli będzie kolidował i wywoływał bugi itp. przez kameleona ze sklepu - usuń całkowicie)
Super AWP //13
c) Pancerz Nomexowy //26 zmniejsz szanse odbicia z 1/3 na 1/5 albo 1/6 (jak nie dasz rady usuń)
5. Zrób coś, aby po śmierci graczowi wypadał przedmiot (30% ze wypadnie, albo ma wytrzymałość jak w diablo, oraz miał jedynie 40% lub 50% na zdobycie ponownie tego samego lub innego.
To wszystko.
Transakcje robimy tak:
1. Przed, albo po ukończeniu pracy nad pluginem wystawiasz aukcje na allegro z opcją kup teraz na 40zł
2. W opisie zamieszasz wyżej wymienioną listę
3. Ja kupuję, klikając w Kup Teraz.
4. Robisz plugin, dajesz mi go. Gdy będzie w pełni działał dokonuję wpłaty na konto podane przez ciebie, jeżeli nie będzie działał w pełni poprawnie, dokonujesz odpowiednich poprawek i wtedy wysyłam pieniążki
Dzięki temu mam pewność, że nikt nie oszuka.(jest zawiązywana ' umowa ' przez allegro)
Jakby ktoś się podjął, gotowy przerobiony plugin chciałbym góra na sobotę rano.
Chętni niech piszą posta, lub PW/gg 756750
Cena : daje 40zł.
Lista: (wszystko pod COD:MW)
1. Stworzenie menu (używane pod "say /codshop") gdzie:
a) 100expa - 2000$ (cena na cvar)

c) 60hp - 2000$ (leczy tyle hp)
d) Wskrzeszenie - 7000$
e) Zwiększenie szybkości o 10% (mniej więcej o tyle) - 5000$ działa aż padnie
g) Kameleon - ubranie przeciwnika. koszt 8000$
2. Modyfikacja klas:
a) Dla partyzanta, żeby był praktycznie nie widoczny ( po tej linijce gdzie to ktoś ustawi niech da // i po tym opis, żebym wiedział ew. w jakim miejscu zmieniać)

c) niech Snajper zadaje o 50% wiecej dmg
3. Jakbyś jeszcze dodał, że tylko komandos może używać spadochronu i ma automatycznie zbindowanego pod klawiszem E.
4. Usuń przedmioty
a) Podręcznik szpiega //9 (usuń opcję zabijania natychmiastowego z HE, inne jego funkcje zostaw, jeżeli będzie kolidował i wywoływał bugi itp. przez kameleona ze sklepu - usuń całkowicie)

c) Pancerz Nomexowy //26 zmniejsz szanse odbicia z 1/3 na 1/5 albo 1/6 (jak nie dasz rady usuń)
5. Zrób coś, aby po śmierci graczowi wypadał przedmiot (30% ze wypadnie, albo ma wytrzymałość jak w diablo, oraz miał jedynie 40% lub 50% na zdobycie ponownie tego samego lub innego.
To wszystko.
Transakcje robimy tak:
1. Przed, albo po ukończeniu pracy nad pluginem wystawiasz aukcje na allegro z opcją kup teraz na 40zł
2. W opisie zamieszasz wyżej wymienioną listę
3. Ja kupuję, klikając w Kup Teraz.
4. Robisz plugin, dajesz mi go. Gdy będzie w pełni działał dokonuję wpłaty na konto podane przez ciebie, jeżeli nie będzie działał w pełni poprawnie, dokonujesz odpowiednich poprawek i wtedy wysyłam pieniążki

Dzięki temu mam pewność, że nikt nie oszuka.(jest zawiązywana ' umowa ' przez allegro)
Jakby ktoś się podjął, gotowy przerobiony plugin chciałbym góra na sobotę rano.
Chętni niech piszą posta, lub PW/gg 756750
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: fsd
- Regulamin