Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Ukema's Photo

Ukema

Rejestracja: 07.04.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2020 12:44
-----

Moje posty

W temacie: Cod array must be index

07.06.2020 14:25

Nie słuchaj, mam teraz tak

cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL"

i to dziala dobrze lecz chce dodać też klan w hud albo od lvl 15k i gdy nie ma tylu to pisze brak albo  gdy ktos go nie ma to pisze brak bo teraz gdy nikt nie ma klanu to jest puste pole. 

 

probowałem zrobić to tak 

cod_get_user_level[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

lecz wtedy pokazuje się błąd o indexie ponieważ są dwa razy 

cod_get_user_level[id]

W temacie: Cod array must be index

06.06.2020 16:28

o pomyłka bo chciałem ci dać poprawna 

ma być

cod_get_user_level[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

ale gdy mam to czyli nazwe klanu i rownież

cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL"

czyli perk od 25k lvl to wyskakuje błąd indexu 

czyli 

aray must be indexed valiable unkown

chyba że da się jakoś inaczej ustawić że gdy gracz ma klan to nazwa klanu a gdy nie ma to pisze brak tylko jaki wtedy kod ? 

W temacie: Cod array must be index

06.06.2020 14:50

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new hp = get_user_health(target);
new cod_get_user_level[33];
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.8, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|| FORUM : xx ||^n| KLASA : %s |^n| EXP : %i / %i |^n| LEVEL : %i |^n| PERK I : %s|^n| PERK II : %s |^n| AKTUALNE HP : %d |^n| MONETY : %i |^n^n^n|| STATYSTYKI ||^n|INT : %i|^n|HP : %i|^n|ODP : %i|^n|SPEED : %i|^n| DMG : +%0.2f%% |", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]] : "OD 25K LVL", hp, cod_get_user_coins(target),  inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], float(obrazenia_gracza[target])*0.3);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new hp = get_user_health(id);
new szGroupName[20];
new cod_get_user_level[33];
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[FORUM : xx]^n[KLASA : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[LEVEL : %i]^n[PERK I : %s]^n[PERK II : %s]^n[AKTUALNE HP : %d]^n[MONETY :  %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id],
PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL", hp, cod_get_user_coins(id));


return PLUGIN_CONTINUE;
}

obecny hud to ten tylko chciałbym własnie dodac sobie klany do hud bo gdy nie mamy klanu to nie ma info tylko pusty hud jest a chciałbym aby własnie od levelu 15k wyswietlalo dopiero nasz klan a gdy nie mamy tyle lvl to pisze brak 

cod_get_user_perk[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

lecz gdy właśnie ten kod do klanu to wyskakuje mi array must be indexed variable unknow czytałem i wiem że nie może się powtarzać ale dodawałem  

cod_get_user_perk[0][id] albo [1]

ale to samo jest . 

W temacie: Cod array must be index

06.06.2020 14:12

Nie tak też próbowałem i również ten sam błąd.

W temacie: dmg w statach darkgl crashe ?

05.05.2020 22:07

Szukałem szukałem troche to zajęło bo serwer losowo wywalało ale w końcu znalazłem:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <ColorChat>

new gSoundShop[] = "cod/witajsklep.wav";

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by NiXeL", "1.0", "Anty");
	register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say /shop", "cmd_menu");
}	

public plugin_precache() 
{ 
	precache_sound(gSoundShop);
}

public cmd_menu(id)
{
	client_cmd(id,"spk %s",gSoundShop);
	if(is_user_alive(id))
	{
		menu_l1(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!");
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock menu_l1(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wSKLEP KORONKA", "menu_l1_h");
	
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wHP | DEF");//1
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wEXP | PERKI | MONETY");//2
	menu_additem(menu, "\r[COD] \wDODATKI");//3
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk MUZYKA");
	
}
public menu_l1_h(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2q(id);
		}
		case 1:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2e(id);
		}
		case 2:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2r(id);
		}
	}
	menu_destroy(menu);
}
stock menu_l2q(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wHP | DEF:", "menu_l2q_a");
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +5000HP] \wKoszt: \r[30m]");//1
	menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +500Armoru] \wKoszt: \r[30m]");//2
	menu_additem(menu, "Paczka Granatow \r[Dostajesz wszystkie granaty] \wKoszt: \r[20m]");//4
	menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \wKoszt: \r[15m]");//5
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2q_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 30)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-30);
				set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5000 );
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 5000 HP!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 30)
			{
				set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 500);
				cod_set_user_coins(id, kasa-30);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 500 Kamizelki!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade")
				give_item(id, "weapon_flashbang")
				give_item(id, "weapon_flashbang")
				give_item(id, "weapon_smokegrenade")
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles Paczke Granatow!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				give_item(id, "item_thighpack")
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2e(id)
{
	new menu = menu_create("[COD] EXP | PERKI | MONETY", "menu_l2e_a");
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \wKoszt: \r[25m]");//1
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk I] \wKoszt: \r[20m]");//2
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk II] \wKoszt: \r[20m]");//3
	menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 10m] \wKoszt: \r[16000$]");//5
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2e_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 25)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-25);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(250, 7000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk I!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles losowy perk II!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
   			if (cs_get_user_money(id) >= 16000 )
    			{
        		cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+10);
        		client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles 10 monet!");
        		cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) 
   			 }
    			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
		
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2r(id)
{
	new menu = menu_create("\r[COD] \wDODATKI:", "menu_l2r_a");
	menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \wKoszt: \r[15m]");//1
	menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \wKoszt: \r[15m]");//2
	menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \wKoszt: \r[15m]");//3
	menu_display(id, menu);
}
public menu_l2r_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.4);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Masz 500 grawitacji!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				set_user_footsteps(id, 1);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Kupiles ciche buty!");
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 11);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,12000);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(600,5000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk I!");
					}
					case 11:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales losowy perk II!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(3000,100000);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(1000,65000);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(1500,5000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						client_print(id, print_chat, "[COD] Lipa nic nie wygrales!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}