#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <nvault>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "[Jailbreak] Killday klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktoas"
new jakie_bronie[] = {CSW_KNIFE,};
new id_killday;
#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_killday = jail_register_game("Killday klasy");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/jb_Whin/Muza.mp3");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
static szTimes[12];
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-20);
format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-20)
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Walka pomiedzy wiezniami^nGrupy maksymalnie 2 osobowe^nOstatni wiezien ma zyczenie^n", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Killday klasy";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za", 255, 0, 0, 0.18, 0.08); //Informacja HUD, w miejscu "30" czas po jakim ma się rozpocząć
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
UstawPrzydzial(i);
}
}
}
public UstawPrzydzial(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
return;
static przydzial = 0;
for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
Menubronie(id)
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "==> WIEZNIOWIE vs WIEZNIOWIE <==");
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_Whin/Muza.mp3");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
}
public Menubronie(id) {
new menu = menu_create("\dWYBIERZ KLASE:", "handler_klasy");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
menu_additem(menu, "\d| \d[\rBykens\d] \d(210HP, m4a1 + usp, grawitacja, ciche kroki)", "0");
menu_additem(menu, "\d| \d[\rCichociemny\d] \d(147HP, tmp + deagle, niska widzialnosc, grawitacja)", "1");
menu_additem(menu, "\d| \d[\rTurbacz\d] \d(210HP, ak47 + deagle, grawitacje, ciche kroki)", "2");
menu_additem(menu, "\d| \d[\rGruby\d] \d(350HP, m249 + Smoke)", "3");
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| \d[\rNiewidomek\d] \y[VIP/SVIP] \d(1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4");
else menu_additem(menu, "[Niewidomek] [VIP/SVIP] (1HP, glock, niewidzialnosc.)", "4", nieaktywna)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) menu_additem(menu, "\d| [\rSupreme\d] \y[SVIP] \d(255HP, m4a1 + FiveSeven, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5");
else menu_additem(menu, "[Supreme] [SVIP] (255HP, m4a1, ciche kroki, grawitacja, niska widzialnosc)", "5", nieaktywna)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public handler_klasy(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Bykensa, dostajesz M4A1, posiadasz ciche kroki, flasha, 5 HE i 210HP.");
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
set_user_health(id, 210);
set_user_armor(id, 100);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 1:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Cichociemnego, dostajesz tmp, ciche kroki, oraz zmiejszona grawitacja i 147HP.");
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id, "weapon_p228");
set_user_health(id, 147);
set_user_maxspeed(id, 440.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
set_user_footsteps(id, 1);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
case 2:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Turbacza, dostajesz AK47, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz 5 HE i 210HP.");
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
set_user_health(id, 210);
set_user_armor(id, 100);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_c4");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5);
set_user_footsteps(id, 1);
set_user_maxspeed(id, 80.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
}
case 3:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Grubego, dostajesz krowe, 5 Smoke'ow, oraz 350HP.");
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
set_user_health(id, 350);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_maxspeed(id, 80.0);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5);
}
case 4:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Niewidomka, dostajesz glocka, jestes niewidzialny, uwazaj masz 1HP.");
for(new i=1; i<=32; i++)
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 1)
set_user_health(id, 1);
give_item(id, "weapon_glock18");
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_maxspeed(id, 300.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36)
}
case 5:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Klasy] Wybrales Supreme'a, dostajesz m4a1, zmiejszona grawitacja, ciche kroki oraz niska widzialnosc i 255HP.");
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
set_user_health(id, 255);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_fiveseven");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
set_user_footsteps(id, 1);
set_user_maxspeed(id, 440.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.29);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 69);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public nieaktywna_func (id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Whintez
Rejestracja: 28.03.2020Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.04.2020 19:36




Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 1
- Odwiedzin: 1 013
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Whintez nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
[JB] Problem z killday'em z klasami
28.03.2020 13:59
Witam, problem z tym mam taki, że gdy rozpoczyna się zabawa wszystkim graczom ustawia się hp 100, a przed rozpoczęciem normalnie ustawia HP poszczególnych klas. Mógłby mi ktoś pomóc, jak zrobić, żeby to hp się nie resetowało po starcie zabawy?[/size]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Whintez
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość