Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

endrju_gablota - zdjęcie

endrju_gablota

Rejestracja: 21.03.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2020 21:03
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] [Diablo Mod 5.9] Limit umiejętności

21.03.2020 09:47

Siema, mój problem polega na tym, że nie mogę zmienić limitu umiejętności, który domyślnie wynosi 50 dla każdej umiejętności. W sma znalazłem coś takiego:

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<50){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{
			if (player_dextery[id]<50){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Zmieniłem to na:

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<1000){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<1000){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<1000){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{
			if (player_dextery[id]<1000){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

niestety nic się nie zmieniło i dalej nie można przekroczyć 50. Jakieś pomysł?