Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spr!Nt3R-Real - zdjęcie

Spr!Nt3R-Real

Rejestracja: 27.02.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2020 20:22
-----

Moje tematy

Serwer niedostępny

28.03.2020 17:12

Witam, otóż mam problem z bansem. Jakiś czas wszystko było dobrze a teraz w konsoli widzę takie logi w konsoli

L 03/28/2020 - 17:04:11: [amxbans_main.amxx] [AMXBans Error] DB Info Tuple from amxbans_core initialized twice!!

L 03/28/2020 - 17:04:12: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] AMXBans Gm 1.5.1 jest wlaczony

Oprócz tego na stronie bansa w zakładce serwery pisze, że serwer niedostępny. Co może być tego przyczyną? Jakieś wyłączone moduły na hostingu czy co? 

Dodanie dźwięku do pojedynku na miecze JB

27.02.2020 03:12

Witam otóż tak z nudów postanowiłem stworzyć sobie pojedynek na miecze świetlne i wpadłem na pomysł by dodać do tego dźwięk. Lecz gdy to zrobiłem zamienia się ogólny dźwięk walenia z pięści... Jak to poprawić? 

Tutaj najważniejsze części kodu :)

new const gSounds[][] = {
 "weapons/knife_hitwall1.wav",
 "weapons/knife_hit1.wav",
 "weapons/knife_hit2.wav",
 "weapons/knife_hit3.wav",
 "weapons/knife_hit4.wav",
 "weapons/knife_slash1.wav",
 "weapons/knife_slash2.wav",
 "weapons/knife_stab.wav"
}

public plugin_precache()
{
JAKIŚ TAM mój kod

// precache the required models
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/v_niebieski.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/p_niebieski.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/v_czerwony.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/p_czerwony.mdl");
	for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
	precache_sound(gSounds[i]);
} 



Dalsza czesc kodu 



public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
 
 {
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hitwall1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit2.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit3.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit4.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_slash1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_slash2.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_stab.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
 }
 
 return FMRES_IGNORED;
}

Dalej już jest kod z zyczeniami etc. Co robie nie tak?