Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hasajacypiotrus - zdjęcie

hasajacypiotrus

Rejestracja: 21.01.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2020 23:37
-----

#766140 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 20.04.2020 20:03

W piątek rozpocząłem pracę nad wersją 2.0 moda, a progres można śledzić na bieżąco w projekcie tutaj.

 

Skąd w ogóle inicjatywa wypuszczenia dużej aktualizacji? Przełom związany z modelami.

Jak każdy wie CS 1.6 ma bardzo restrykcyjne ograniczenia - magiczny limit 512 zasobów.

Częściowo ten problem obchodzi zawarty w paczce unprecacher, ale nawet z nim możliwości są ograniczone.

 

Wykorzystując całą serię tricków wprowadziłem do użycia submodele dla broni v_,

co jeszcze do nie dawna sam uważałem za właściwie niemożliwe do zrobienia.

Nie będę teraz wchodził w szczegóły, ale są powody dlaczego było to tak trudne.

Niemniej, teraz jeden model może posiadać 40 submodeli i przez to limit zasobów przestaje być problemem.

Jaki jest efekt? Po przygotowaniu nowych skinów i podmianie dla zaledwie trzech broni licznik wygląda tak:

L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).
L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] Loaded 399 skins.

Tak, na ten moment dostępnych jest prawie 400 skinów, co bije na głowę to, co można było osiągnąć tutaj wcześniej.

Docelowo będzie ich ponad 1400, a przy okazji mam nadzieję dodać także wszystkie 14 modeli noży z CS:GO.

 

Poza zmianami dotyczącymi samych skinów pojawiło się także sporo usprawnień i poprawek,

a wszystko można przejrzeć w projekcie, który podlinkowałem wyżej.

Ciekawscy mogą także zajrzeć na serwer testowy (46.29.21.219:27540, hasło: test)

lub pobrać sobie z GitHuba aktualną wersję developerską i wrzucić na własny serwer.

 

 

 

Ponciak, domyślne modele pochodzą z tej paczki i korzystają z niestandardowych dźwięków,

a ze względu na ograniczenia liczby zasobów nie są one dodawane do precache na serwerze.

W wersji 2.0 nie będzie z tym problemu, bo nowe modele także korzystają ze standardowych dźwięków,

choć ze względu na różnice w animacjach trochę musiałem tutaj czasem poczarować ;)


  • +
  • -
  • 13