Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kruchy - zdjęcie

Kruchy

Rejestracja: 01.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2010 20:25
-----

#164921 Zasady, free, pytanie

Napisane przez ;(( w 28.08.2010 14:09

3. Robisz pliczki .txt i wrzucasz do /cstrike/ nazwij regulamin.txt zasady.txt help.txt pomoc.txt, w tych pliczkach piszesz w html.

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Regulamin", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /regulamin","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "regulamin.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Zasady", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /zasady","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "zasady.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Help", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /help","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "help.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Pomoc", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /pomoc","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "pomoc.txt", "tytuł_motd");

To moje 1 pluginy, nie znam się na tym, żeby połączyć.

Mam te pluginy u siebie.

W pliczku txt robie tak:

[.code]
1 linijka - jak oddzielasz od drugiej piszesz<br>
2 linijka<br>
3 linijka<br>
[./code]

Oczywiście bez kropek.
  • +
  • -
  • 1


#164920 Zasady, free, pytanie

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 28.08.2010 14:06

ewentualnie sprawdź to.
pliki *.txt do cstrike

(w pomoc.txt piszesz w html'u cala pomoc, a w zasady.txt (tez HTML) piszesz zasady/regulamin :))

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawel"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /pomoc", "pomoc");
register_clcmd("say /help", "pomoc");
register_clcmd("say /zasady", "zasady");
register_clcmd("say /regulamin", "zasady");
}

public pomoc(id)
{
show_motd(id, "pomoc.txt", "Pomoc");
}

public zasady(id)
{
show_motd(id, "zasady.txt", "Zasady Serwera");
}

  • +
  • -
  • 1


#164667 Zasady, free, pytanie

Napisane przez Pawlak093 w 27.08.2010 18:46

1. Use Button Once - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Raczej tak


#164899 Zasady, free, pytanie

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 28.08.2010 13:12

W naglowku wpisujesz np:
<h1>Zasady serwera *** [mod] </h1>
<br>Nie przestrzeganie zasad serwera moze skonczyc sie banem PERMANENTNYM!
<br>1. bla bla
<br>2. bla bla

itd :)

dodam że zbyt dużo tekstu może scrashować CS'a graczowi a nawet serwer :)
  • +
  • -
  • 1


#164748 Zasady, free, pytanie

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 27.08.2010 22:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawel"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /zasady", "zasady");
register_clcmd("say /regulamin", "zasady");
register_clcmd("say /help", "pomoc");
register_clcmd("say /pomoc", "pomoc");
}

public zasady(id)
{
show_motd(id, "<center><h1>Tu wpisz swoj tekst - Naglowek</h1><br>nowa linia. Pisz za pomoca HTML</center>");
}

public pomoc(id)
{
show_motd(id, "<center><h1>Tu wpisz swoj tekst - Naglowek</h1><br>nowa linia. Pisz za pomoca HTML</center>");
}


łapaj
  • +
  • -
  • 1


#151121 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez AmD w 12.07.2010 13:36

sprawdziłem 2 i 2 działają :) możesz sobie wybrać :)


ps. dałem wywołanie funkcji tak często bo to pewnie jest na serwer Diablo czy coś gdzie ludzie cisną na komendzie :)
  • +
  • -
  • 1


#151054 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez Lukasz5 w 12.07.2010 08:17

Można też, że przy wejściu na serwer(wybieranie drużyn) plugin włącza się i graczowi zmienia ustawienia... :P
  • +
  • -
  • 1


#151045 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 06:54

błąd dwa taski o tym samym id

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(20.0, "cl", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
i po co tak często ?
  • +
  • -
  • 2


#151013 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez AmD w 11.07.2010 22:14



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(2.0, "cl", _, _, _, "b")
set_task(120.0, "wiad", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
public wiad()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Ustawienia Serwera Zostaly Zaladowane!")
}

  • +
  • -
  • 1


#103062 DM 5.9l - Dodawanie expa.

Napisane przez M4G!K w 02.01.2010 13:01

Nie chcę mówić nie prawdy, ale o ile mi wiadomo to zapytanie o klase jest przy zmianie mapy, więc szybkość pojawienia się menu klas zależy od szybkości twojej bazy, czyli zapytanie o klase musi dojść do bazy i wrócić.

Jest coś takiego jak blokowanie wpisywania /klasa przez pierwszych x minut mapy - napisane przez Knopers
#include <amxmodx>

new bool:minely = false;
public plugin_init() {
    register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers")
    register_concmd("say /klasa", "blok");
    register_concmd("say_team /klasa", "blok");
    set_task(120.0, "zmien");
}
public blok(id){
    if(!minely){
        client_print(id, print_chat, "[Block] Nie mozna pisac komendy /klasa wczesniej niz 2 min po zmianie mapy !");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public zmien() minely = true;

Skompiluj i dopisz przed diablo modem w plugins.ini

// czas możesz zmieniać poprzez edycję set_task(120.0, "zmien"); - w tym przypadku 2 minuty ( 120 sekund )
  • +
  • -
  • 1


#103023 DM 5.9l - Dodawanie expa.

Napisane przez Batonik w 02.01.2010 09:23

Co do całości tematu skorzystaj z tego: Statystyki www Do diablomoda - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

1.Zaloguj się do panelu admina na statystykach www ( jeżeli będą Ci chodziły oczywiście ), edytuj gracza będziesz miał zrobione 2 może nawet 3 tabelki do jednej klasy, tylko że w 1 będzie całkiem inne parametry, niż w tych 1-2, więc zrób tak aby w każdej tabelki postaci było tyle samo expa, doświadczenia oraz poziomu inteligencji, siły itd.

2. Właśnie po przez te statystyki oraz panel admina :)

3. Zapewne trzymasz na darmowej bazie danych, która jest przeciążona, zainwestuj 3,66 ( sms ) na nowy hosting pod bazę danych.

4. Przeedytować plugin, tak aby zdobyć lepszy lvl, trzeba uzyskać mniej expa :)
  • +
  • -
  • 1


#103004 DM 5.9l - Dodawanie expa.

Napisane przez M4G!K w 02.01.2010 00:33

21 Hmm... Nie wiem, pierwszy raz spotkałem się z takim problemem, może pokaż logi.
2. jAK MOZNA DODAC SOBIE LVL I DAC ITEM - Nieoficjalny polski support AMX Mod X lub przez phpmyadmin.
3. Zapewne wina zbyt słabej bazy lub gracze "spamują klasą" tzn. piszą co chwile /klasa.
4. Tak jest zapisane w tabeli :xP: - mniej exp trzeba wbic z poszczegolnego levela na level do 50 lvl, zwiekszony jest juz od 50 lvl + (wszystko możesz ustawić wg. swoich "zachcianek" w .sma diablo - jego tabeli :xP:)
  • +
  • -
  • 1