Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Norbert - zdjęcie

Norbert

Rejestracja: 31.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 21:23
-----

Moje posty

W temacie: Klasa od danego lvl w Frakcji

25.05.2011 18:09


if(klasa_gracza[id] == Zolnierz && poziom_gracza[id] < 50)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
nowa_klasa_gracza[id] = item;
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nabij co najmiej 50 lvl na klasie Zolnierz");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Tak spróbuj ;)

EDIT: Zresztą podeślij jeszcze jakie te errory ;)

W temacie: Problem z niewidzialnością w klasie 'Nożownik'

12.03.2011 13:38

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nozownik [PREMIUM]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)+niewidzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "SS");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}

ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa stworzona przez aXe")
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{

if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

W temacie: Problem z niewidzialnością w klasie 'Nożownik'

27.02.2011 18:19

Skoro jest to klasa tylko z nożem (tak zakładam po tym kodzie) to można to zrobić tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nozownik [PREMIUM]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)+niewidzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}

ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa stworzona przez aXe")
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


Sam tak robię i nie mam problemów. Kiedyś zrobiłem jeszcze niewidzialność tak jak CurWeapon tylko użyłem innego public i też nie było problemów, wszystko działało jak należy i było to dla wielu broni w klasie, a niewidzialność na jedną. Tylko zapomniałem nazwy public. A i CurWeapon mi nigdy nie działało, a robiłem wszystko jak należy dlatego skorzystałem z tego innego ;). Jak nazwę sobie przypomnę to wam podrzuce to powiecie czy to bezpieczne :P

W temacie: Nowe opcje do rozdawania PKT

23.02.2011 08:31

Ja również dołączam się do prośby. Może nawet na istniejącym przykładzie wyjaśnijcie :)

W temacie: Problem z klasą premium

22.02.2011 18:15

Zapomniałeś o jednej jedynce przy broniach ;) nawet ten include był niepotrzebny ;)

EDIT: Fajnie, że chociaż odpisałeś czy działa.