Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dabster - zdjęcie

Dabster

Rejestracja: 18.12.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2020 10:13
-----

#164406 Precache Blocker

Napisane przez Owner123 w 27.08.2010 08:15

Właśnie tu jest problem że nie ma coś takiego jak CShield lub CBaseShield. Wszystkie precache związane z tarczą, są zawarte w precache pistoletów.

Co do obciążenia, gdy tryb SAFE jest wyłączony, różnica powinna być widoczna.

@Olowek, obciąża, uwierz mi :) Gdy to wszystko jest ładowane, te wszystkie bronie etc. to serwer ma nieco łatwiej bo jak np. wszystko jest odpalone, ma mniej roboty i wtedy serwer może być wydajniejszy.
  • +
  • -
  • 2


#763973 [ROZWIĄZANE] Blokada na eldorado.

Napisane przez wariat aka pro w 12.01.2020 13:00

Tibback jeśli chodzi o strefy np. od r3x to na nich mam stręfe która blokuje strzały i ludzi , zapewne granaty też ale nie pamiętam. Więc na pewno da się w tych strefach to zrobić . 




#763974 [ROZWIĄZANE] Blokada na eldorado.

Napisane przez Makss w 12.01.2020 13:18

Spróbuj tego

https://github.com/T...aster/walls.sma

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  walls.zip   113,83 KB  107 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#763889 Losowy reset?

Napisane przez Rivit w 10.01.2020 15:21

Niestety nie znam takiego, ale może coś napisze jak będę  mieć chwile. 

 

Nie kojarze jakiejs funkcji do kopiowania plików w amxx, więc pewnie trzeba bedzie otworzyc plik i go binarnie przepisac. Jak podziałam to dam znać


  • +
  • -
  • 1


#763886 Losowy reset?

Napisane przez Rivit w 10.01.2020 14:42


czy da się odzyskać utracone dane

nie da sie. Dlatego polecam jakis plugin skombinowac sobie co Ci bedzie backup tego pliku robił co jakis czas

 


czy teraz nadpis będzie prawidłowy

trzeba czekac i sprawdzic. 


  • +
  • -
  • 1


#763878 Losowy reset?

Napisane przez Rivit w 10.01.2020 11:35

public client_disconnected(id)
{
	ZapiszDane(id);
	
	Ranga_Gracza[id] = 0;
	Fragi_Gracza[id] = 0;
	Smierci_Gracza[id] = 0;
}

spróbuj zamienić na:

public client_disconnected(id)
{
	ZapiszDane(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#763836 [ROZWIĄZANE] Plugin odnośnie u@

Napisane przez nojaknie w 09.01.2020 14:57

Szkoda czasu, podmień AdminChat, edytowany (wersja z kolorami i powiadomieniem) - jeśli gracz ma flagę "t" wyświetla się jako (VIP), jeśli gracz posiada flagę "s" wyświetla się jako (SVIP), jeśli może banować to klasycznie (ADMIN), jeśli nie posiada żadnych uprawnień to (GRACZ) 

Oczywiście flagi do zmiany w linijkach 223/225/227

Uv5WANO.png

Wersja 1.8.3 +

(W Załączniku)

Wersja bez dodanych usług z samym graczem i Adminem podpisana jako _gracz

(W Załączniku)


  • +
  • -
  • 1


#763820 Problem nocny VIP

Napisane przez Boski Z Polski w 09.01.2020 09:06

Pomyliłem znak.

 

Zrób tak:

if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)

  • +
  • -
  • 1


#763806 Problem HUD x2

Napisane przez HUNT123 w 08.01.2020 22:29

Patrzę na tel wiec mogę się mylić ale w linijce 205 zamiast (id) wpisz (target)
  • +
  • -
  • 1


#763776 [ROZWIĄZANE] Hud z rangami error log

Napisane przez Boski Z Polski w 07.01.2020 20:46

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "%L", LANG_PLAYER, "RANGI_CSGO_HUD_TXT", sz_status, Nick_Gracza[target], Nazwa_Rangi_CSGO[Ranga_Gracza[target]], Fragi_Gracza[target]);

Zamień to na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "%L", LANG_PLAYER, "RANGI_CSGO_HUD_TXT", sz_status, Nick_Gracza[target], Nazwa_Rangi_CSGO[Ranga_Gracza[target]], Fragi_Gracza[target],fRatio, fProcent );

  • +
  • -
  • 1


#763734 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 22:18

tak, widze ze zalapales w końcu o co chodzi ;)


  • +
  • -
  • 2


#763730 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 21:57

nie mam sily do ciebie xD

 

nie dam ci gotowca zapomnij. wpisujesz co popadnie zamiast przeczytac ze zrozumieniem co napisalem.

 


  • +
  • -
  • 1


#763732 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 22:11

brawo ty. jak nie popelniles innych bledow to powinno sie skompilowac


  • +
  • -
  • 1


#763684 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 12:20


Cześć, na wstępie dodam, że mam na serwerze VIP'a i SVIP'a z kompilatora.

 

no i to jest kluczowa rzecz. Vip z generatora działa tak, że sprawdza flage tylko gdy gracz wchodzi na serwer i na tej podstawie osądza czy gracz jest vipem czy nie

 

Rozwiazania są conajmniej 3:

  • dodać natyw w vipie, który by ustawiał (wymuszał), że gracz jest vipem. W momencie gdy dajesz graczowi freevipa to wywołać ten natyw. Po zmianie mapy wszystko wraca do normy.
  • przerobic vipa i svipa aby sprawdzaly caly czas czy gracz ma flage a nie tylko przy wejsciu na serwer
  • wywołać forward amxbans_admin_connect a reszta stanie się tak jak w punkcie 1. jest to o tyle lepsze ze nie trzeba nic w vipie grzebac, tylko dodac wywolanie forwardu gdy gracz otrzymuje freevipa

  • +
  • -
  • 1


#763721 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 20:40

kurde mordo.... nie zamieniles wszystkich wystapien g_Vip przeciez...

nawet Ci kompilator linie podał w której jest błąd (132), czego nie rozumiesz w podmienianiu symboli?

 

natomiast pozostałe błędy - linia 41 i 54

if((get_user_flags(id) & FLAGA_VIP)){

tu akurat są zbędne nawiasy, podwójne, a jest to samo nimi objęte, trzeba je przyciąć do:

if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){

----------------------

		if(is_user_alive(i) && (get_user_flags(id) & FLAGA_VIP))[i]){

boze, chłopie  :facepalm2:  :facepalm2: przypatrz się temu co napisałem

 

 


jak masz np 

g_Vip[id]
 to zamieniasz to na:

(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP)

 

Zwróć uwage na id, zebys nie dal innego niz bylo w g_Vip

 

 

po prostu zamieniasz. A jak w kwadratowych nawiasach masz ' i ' to to samo musi sie pojawic w nawiasach get_user_flags  Bo to jest identyfikator gracza. Musisz spójnie zamienić. to sie musi zgadzac bo albo ci sie nie skompiluje, albo beda bledy na serwerze potem


  • +
  • -
  • 1