Co do obciążenia, gdy tryb SAFE jest wyłączony, różnica powinna być widoczna.
@Olowek, obciąża, uwierz mi

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dabster nie posiada znajomych
Napisane przez Owner123
w 27.08.2010 08:15
Napisane przez
wariat aka pro
w 12.01.2020 13:00
Tibback jeśli chodzi o strefy np. od r3x to na nich mam stręfe która blokuje strzały i ludzi , zapewne granaty też ale nie pamiętam. Więc na pewno da się w tych strefach to zrobić .
Napisane przez Makss
w 12.01.2020 13:18
Spróbuj tego
https://github.com/T...aster/walls.sma
Napisane przez Rivit
w 10.01.2020 15:21
Napisane przez Rivit
w 10.01.2020 14:42
Napisane przez Rivit
w 10.01.2020 11:35
Napisane przez nojaknie
w 09.01.2020 14:57
Szkoda czasu, podmień AdminChat, edytowany (wersja z kolorami i powiadomieniem) - jeśli gracz ma flagę "t" wyświetla się jako (VIP), jeśli gracz posiada flagę "s" wyświetla się jako (SVIP), jeśli może banować to klasycznie (ADMIN), jeśli nie posiada żadnych uprawnień to (GRACZ)
Oczywiście flagi do zmiany w linijkach 223/225/227
Wersja 1.8.3 +
(W Załączniku)
Wersja bez dodanych usług z samym graczem i Adminem podpisana jako _gracz
(W Załączniku)
Napisane przez Boski Z Polski
w 09.01.2020 09:06
Napisane przez HUNT123
w 08.01.2020 22:29
Napisane przez Boski Z Polski
w 07.01.2020 20:46
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "%L", LANG_PLAYER, "RANGI_CSGO_HUD_TXT", sz_status, Nick_Gracza[target], Nazwa_Rangi_CSGO[Ranga_Gracza[target]], Fragi_Gracza[target]);
Zamień to na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "%L", LANG_PLAYER, "RANGI_CSGO_HUD_TXT", sz_status, Nick_Gracza[target], Nazwa_Rangi_CSGO[Ranga_Gracza[target]], Fragi_Gracza[target],fRatio, fProcent );
Napisane przez Rivit
w 05.01.2020 22:18
Napisane przez Rivit
w 05.01.2020 21:57
Napisane przez Rivit
w 05.01.2020 22:11
Napisane przez Rivit
w 05.01.2020 12:20
Cześć, na wstępie dodam, że mam na serwerze VIP'a i SVIP'a z kompilatora.
no i to jest kluczowa rzecz. Vip z generatora działa tak, że sprawdza flage tylko gdy gracz wchodzi na serwer i na tej podstawie osądza czy gracz jest vipem czy nie
Rozwiazania są conajmniej 3:
Napisane przez Rivit
w 05.01.2020 20:40
kurde mordo.... nie zamieniles wszystkich wystapien g_Vip przeciez...
nawet Ci kompilator linie podał w której jest błąd (132), czego nie rozumiesz w podmienianiu symboli?
natomiast pozostałe błędy - linia 41 i 54
if((get_user_flags(id) & FLAGA_VIP)){
tu akurat są zbędne nawiasy, podwójne, a jest to samo nimi objęte, trzeba je przyciąć do:
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
----------------------
if(is_user_alive(i) && (get_user_flags(id) & FLAGA_VIP))[i]){
boze, chłopie
przypatrz się temu co napisałem
jak masz np
g_Vip[id]
to zamieniasz to na:
(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP)
Zwróć uwage na id, zebys nie dal innego niz bylo w g_Vip
po prostu zamieniasz. A jak w kwadratowych nawiasach masz ' i ' to to samo musi sie pojawic w nawiasach get_user_flags Bo to jest identyfikator gracza. Musisz spójnie zamienić. to sie musi zgadzac bo albo ci sie nie skompiluje, albo beda bledy na serwerze potem