Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

r4is0n - zdjęcie

r4is0n

Rejestracja: 31.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2016 22:57
-----

Moje posty

W temacie: połaczenie COD'a i DeatchMatch

16.09.2010 14:46

widziałem już ten plugin,
ale testowałem co nie co i na serwie jak jest włączony plugin cod.amxx i pluginy od DeatchMatch to serwer przy respawnie sie resetuje ..
więc coś z czymś się gryzie ..

W temacie: Problem (klasa cod)

14.09.2010 11:40

czy ta klasa ma być całkowicie niewidzialna?

@edit
sprawdź to co jest w załączniku czy Ci odpowiada.

W temacie: Nowy Item do CODMOD - nieskończone ammo

29.08.2010 16:24

właśnie to zrobiłem, w innym temacie dowiedziałem się że jest on juz w util'u :P i sie powtarza dlatego wywala błąd ;]

ok ładnie pyka teraz ;) dziekówa panowie ;)

W temacie: Nowy Item do CODMOD - nieskończone ammo

29.08.2010 16:19

nadal ten sam błąd.. ;/

W temacie: Nowy Item do CODMOD - nieskończone ammo

29.08.2010 16:10

nadal błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "fm_get_user_weapon_entity" on line 1577

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\r4is0n\Pulpit\callofduty.amx (compile failed).

tą linie zaznacza na czerwono:
stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {