Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Deus Vult - zdjęcie

Deus Vult

Rejestracja: 01.09.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2024 08:35
-----

#774363 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 07.07.2022 19:41

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill

Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz

i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#774352 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 07.07.2022 16:33

nie testowane
tu masz efekt po skonczeniu rundy
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public RoundEnd()
{
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);
    
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i)) continue;

        if(!playerkilled[i])
        {
            if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom)
            {
                cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
                ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
            }
            playerkilled[i] = false;
        }
    }
}

a tu masz wersje po śmierci

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#774338 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 06.07.2022 22:01


Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije 

 

Nie rozumiem tego w ogóle.

 

 

 


Mamy warninga i erorka
zamień to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return;

na to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 2


#774336 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 06.07.2022 21:20


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

    if(info == 1 && cod_get_user_level(killer) < poziom)
    {
        cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + reward); // doda graczowi XP jezeli zabil kogos
        ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 2


#774311 Problem przy kompilacji

Napisane przez Deus Vult w 03.07.2022 20:11

ty to masz problem ale ze sobą

 

wrzuc to na koniec pluga xd

public zp_reset_speed(id) return 1;
public zp_set_bonus_speed(id, float:ilosc) return float:ilosc;
public zp_reset_speed(id) return 1;
public zp_set_no_damage(id, bool:info) return bool:info;

 


  • +
  • -
  • 1


#774009 Natyw

Napisane przez Deus Vult w 27.05.2022 09:04

 

public _model_status(id) modele[id] != modele[id];

Dodaje to do tego pluginu z modelami i robie natyw do tego publica i bedzie dzialac?

 

Dokladnie tak


  • +
  • -
  • 1


#773688 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez Deus Vult w 13.04.2022 19:07

 

Od tego używamy forwardów. Oczywiście plugin jest poprawny ale nieoptymalny. Zdecydowanie jeżeli ktoś używa większej ilości plugów (np. do modów jak jb/csgo) to odradzam korzystanie z tego kodu.

Deva, zamiast krytykować to jest jego pierwszy plugin ;). Sam nie lepsze robisz, a udowodniłeś to swoją paczka ,,Jailbreak" w której z tego co słyszałem są luki. Ale jak to się mówi hajs musi się zgadzac 

 

To że paczki były sprzedawane przez osoby trzecie nie wnosi nic do mojej egzystencji. Osobiście dałem te paczkę jednej osobie (prosto z serwera gdzie nie występowały żadne bugi), a widziałem dziesiątki serwerów już z tą paczką.


  • +
  • -
  • 1


#773684 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez Deus Vult w 13.04.2022 16:11

Od tego używamy forwardów. Oczywiście plugin jest poprawny ale nieoptymalny. Zdecydowanie jeżeli ktoś używa większej ilości plugów (np. do modów jak jb/csgo) to odradzam korzystanie z tego kodu.


  • +
  • -
  • 1


#773682 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez Deus Vult w 13.04.2022 13:24

Fakt nie zauważyłem kodu. Zastanawia mnie po co natyw do funkcji client_authorized, która jest wywoływana zawsze jak gracz dołączy do serwera. Jaki jest w tym cel?
  • +
  • -
  • 1


#773679 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez Deus Vult w 13.04.2022 00:18

Na wstepie widze ze w kompilatorze zostanie wywalony error. Co robi funkcja start_vip skoro nie jest nawet zaimplementowana?


  • +
  • -
  • 1


#773676 Odtwarzanie dźwięku

Napisane przez Deus Vult w 12.04.2022 17:45

https://amxx.pl/topic/6814-p%C4%99tle/
A dokładniej pętla for


  • +
  • -
  • 1


#773672 [ROZWIĄZANE] Brak danych w pliku nvault

Napisane przez Deus Vult w 12.04.2022 11:37

Bo plugin end wywoluje się na zakończenie mapy. Plik powinno zamykać się w tej samej funkcji co otwieranie pliku.


  • +
  • -
  • 1


#773634 Rangi

Napisane przez Deus Vult w 06.04.2022 21:24

Ponieważ odpowiada za to ta linijka:

 

if(kdratio[id] >= liczby[ranga[id]] && stats[0] >= rangi[ranga[id]][0] && ranga[id] < limit)ranga[id]++
i:
 
if(kdratio[id] < liczby[ranga[id]] && ranga[id] > limit_min)
ranga[id]--
Pierwszy warunek sprawdza czy k/d zachodzi równo z zabójstwami gracza wtedy następuje awans.
Drugi warunek sprawdza ci jedynie K/D ratio tutaj już nie bierze pod uwagę zabójstw ale samo k/d.

Najprostszym rozwiązaniem patrząc na ten kod będzie po prostu wywalenie tego drugiego warunku if
Najprecyzyjniejszym natomiast będzie utworzenie zmiennej odpowiadającej za punkty (pseudokille) do rangi wtedy będzie można utworzyć warunek uzależniony od dwóch rodzajów

  • +
  • -
  • 1


#773624 Free service/Darmowy serwis amxx

Napisane przez Deus Vult w 05.04.2022 10:56

Witam, oferuję pomoc z serwerem / pisanie pluginów totalnie za darmo według wzoru. Jedynym warunkiem jest że serwis jest publiczny i każdy będzie mógł z moich wytworów skorzystać :D

 

 

 

Wzór I:

 

Silnik serwera:

Wersja amxx:

Szczegółowy opis problemu:

 

Wzór II:

Wersja amxx
Szczegółowy opis pluginu:

 


  • +
  • -
  • 2


#773536 [ROZWIĄZANE] [SZUKAM] Program porównujący 2 kody

Napisane przez Deus Vult w 23.03.2022 20:31

https://www.diffchecker.com/diff


  • +
  • -
  • 1