Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)
Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale Ale jednak chciałbym, aby działało.
Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill
Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz
i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33]; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva") register_event("DeathMsg", "Death", "a"); xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public Death() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); new reward = get_pcvar_num(xp); new poziom = get_pcvar_num(lvl); new info = get_pcvar_num(status); if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana playerkilled[killer] = true; if(!playerkilled[victim]) { if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom) { cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } playerkilled[victim] = false; } return PLUGIN_CONTINUE; }