Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AventoR - zdjęcie

AventoR

Rejestracja: 21.08.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.08.2019 19:39
-----

Moje posty

W temacie: Przypisanie wartosci

22.08.2019 14:02

co ciekawe nawet takie cos nie dziala (nic sie nie pokazuje po smierci)

 

public DeathMsg()
{
ColorChat(0, GREEN, "ZRESETOWANO");
}

W temacie: Przypisanie wartosci

22.08.2019 12:52

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

new gracz_id[33], wybrany, name[33]
new ilosc[33], opcja
new bool:user_countmember[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Zarzadzaj monetami", "1.0", "Unknown");
	
	register_clcmd("say /dodaj", "WybierzGracza");
	
	register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public WybierzGracza(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	static menu, tytul[512];
	
	formatex(tytul, charsmax(tytul), "Menu");
	menu = menu_create(tytul,"WybierzGracza_Handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public WybierzGracza_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
        user_countmember[wybrany] = 1;

	console_cmd(id, "messagemode ile");
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Dodaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		if(str_to_num(ilosc) > 0)
		{		
			cs_set_user_money(wybrany, cs_get_user_money(wybrany) + str_to_num(ilosc))
			ColorChat(id, GREEN, "Dales graczowi^x04 %s^x04 +%i^x03 monet! To juz %i gracz", name, str_to_num(ilosc), CheckUsers());
			ColorChat(wybrany, GREEN, "Wygrales monety, %i osob dostalo monet!", CheckUsers());
		}
		else if(cs_get_user_money(id) >= str_to_num(ilosc) <= 0)
		{
			ColorChat(id, GREEN, "Bledna wartosc");
		}
	}
}

public NewRound()
{
	for(new i=0;i<33;i++) {
		user_countmember[i] = 0;
	}

}

stock CheckUsers()
{
	new markedUsers = 0;
	for(new i=1;i<33;i++){
		if(!user_countmember[i]) continue;

	markedUsers++
	}
	return markedUsers;
}

W temacie: Przypisanie wartosci

22.08.2019 12:33

Niestety nie działa. Sprawdzałem czy zresetuje komendą i zresetowało

public say(id) {for(new i=0;i<33;i++) {
user_countmember[i] = 0;
}}

W temacie: Przypisanie wartosci

22.08.2019 11:12

dzięki tylko teraz problem zauwazylem ze ta zmienna user_countmember sie nie resetuje na koncu rundy
 

public KoniecRundy()
{
 
for(new i=0;i<33;i++) {
 user_countmember[i] = 0;
}
 
}

W temacie: Przypisanie wartosci

22.08.2019 00:11

Ok jest pętla itd.

for(new i=0; i<33; i++) {
user_countmember[i]
i++;
}

A Jakbym chciał zrobić tak że jeżeli gracz zostanie przypisany do user_countmember i pozniej chcialbym zwiekszac o 1 jakas tablice globalna od kazdego gracza? Tutaj wyjasnie moze o co chodzi
Gracz zostaje przypisany do user_countmember - zwieksza sie zmienna members o 1 drugi gracz zostanie przypisany do user_countmember to zmienna members zwiekszy się ponownie.