Przerobi to ktoś na basebuilder 6.5 ?
nic prstrzego wklej plik na serwier. Jezeli nie dziala w to w sma zmien
include <codmod>
na
include <basebuilder>
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Księżniczka Kasia <3 nie posiada znajomych
06.10.2019 17:16
Przerobi to ktoś na basebuilder 6.5 ?
nic prstrzego wklej plik na serwier. Jezeli nie dziala w to w sma zmien
include <codmod>
na
include <basebuilder>
06.10.2019 17:03
a mozna zrobc zabis nvault?
06.10.2019 16:57
ogarnie ktos??
07.09.2019 12:07
Sprawdz. Robione na szybko.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> native cs_set_player_model(id, model[]); // potrzebne od ustawienia modeli skina native get_user_exp(id); native set_user_exp(id, ilosc); // TU KONFIGURUJESZ PLUGIN // #define VIP ADMIN_LEVEL_G // FLAGA VIPA #define SVIP ADMIN_LEVEL_H // FLAGA SVIPA #define dodajexp set_user_exp //od ustawiania expa #define pobierzexp get_user_exp //od pobieranie expa ////////////////////////////////////////////////////////// forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33], g_SVIP[33]; new tIleExpaVIP, tIleExpaSVIP; new HamHook:tKill; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); tIleExpaVIP = register_cvar("vip_exp", "3"); tIleExpaSVIP = register_cvar("svip_exp", "6"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "knife", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public plugin_precache() { precache_model("models/player/skin/skin.mdl") // SCIEZKA SKINA precache_model("models/player/kosa/kosa.mdl") // KOSY } public client_authorized(id){ if(get_vip(id) == 1 || get_vip(id) == 2){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ new Vip = get_vip(id); switch(Vip) { case 1: g_Vip[id]=true; case 2: g_SVIP[id]=true; } if(!tKill) tKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "exp", 1); else EnableHamForward(tKill); } public knife(ent) { new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(!is_user_alive(id)) return; if(cs_get_user_shield(id)) return; if(g_SVIP[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/player/kosa/kosa.mdl"); } } public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id)) { return HAM_IGNORED; } if(!g_SVIP[id]) { return HAM_IGNORED; } cs_set_player_model(id, "skin"); return HAM_IGNORED; } public exp(id, enemy) { if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id] || !g_SVIP[id]) return; if(is_user_connected(enemy) && id != enemy) { if(g_Vip[enemy]) { dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaVIP)); } if(g_SVIP[enemy]) { dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaSVIP)); } } } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; g_SVIP[id]=false; } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_health(id, g_Vip[id] ? get_user_health(id)+50 : g_SVIP[id] ? get_user_health(id)+100 : 100); } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new Vip = get_vip(id), szPrefix[64]; switch(Vip) { case 1: formatex(szPrefix, 63, "^x04[VIP]") case 2: formatex(szPrefix, 63, "^x04[SVIP]") default: return PLUGIN_CONTINUE; } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; } stock get_vip(id) { if(get_user_flags(id) & VIP && !(get_user_flags(id) & SVIP)) return 1; else if(get_user_flags(id) & SVIP) return 2; return 0; } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
czy tylko VIP posiada Modele ?? czy Svip tez??
25.08.2019 12:44
to powinno wygładac jakos tak. cos w tym styl
https://prnt.sc/orpnp7