Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Roughster - zdjęcie

Roughster

Rejestracja: 02.08.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2022 23:49
-----

#773046 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez Roughster w 07.01.2022 16:26

Poprawka*

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	static id
	id = ID_SHOWHUD;
	
	// Player died?
	if (!g_isalive[id])
	{
		// Get spectating target
		id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!g_isalive[id]) return;
	}
	
	// Format classname
	static class[32], red, green, blue
	
	if (g_zombie[id]) // zombies
	{
		red = 255
		green = 20
		blue = 0
		
		if (g_nemesis[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
	}
	else // humans
	{
		red = 0
		green = 255
		blue = 0
		
		if (g_survivor[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
	}
	
	new target;
	
	{
		if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_G)
		flaga = "1600"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_D)
		flaga = "1400"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_A)
		flaga = "1200"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_B)
		flaga = "1000"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_E)
		flaga = "900"
		else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
		flaga = "800"
		else
		flaga = "500"
	
		// Spectating someone else?
		if (id != ID_SHOWHUD)
		{
		// Show name, health, class, and ammo packs
			set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
			flaga)
		}
		else
		{
		// Show health, class and ammo packs
			set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
			flaga[target])
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#773045 [ROZWIĄZANE] zmienna w hudzie

Napisane przez Roughster w 07.01.2022 16:22

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	static id
	id = ID_SHOWHUD;
	
	// Player died?
	if (!g_isalive[id])
	{
		// Get spectating target
		id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!g_isalive[id]) return;
	}
	
	// Format classname
	static class[32], red, green, blue
	
	if (g_zombie[id]) // zombies
	{
		red = 255
		green = 20
		blue = 0
		
		if (g_nemesis[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
	}
	else // humans
	{
		red = 0
		green = 255
		blue = 0
		
		if (g_survivor[id])
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
			formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
	}
	
	new target;
	
	{
		if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)
		flaga = "1600"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_D)
		flaga = "1400"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_A)
		flaga = "1200"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_B)
		flaga = "1000"
		else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_E)
		flaga = "900"
		if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_H)
		flaga = "800"
		else
		flaga = "500"
	
		// Spectating someone else?
		if (id != ID_SHOWHUD)
		{
		// Show name, health, class, and ammo packs
			set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
			flaga)
		}
		else
		{
		// Show health, class and ammo packs
			set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
			flaga[target])
		}
	}
}

Jak już to tak ;)


  • +
  • -
  • 1


#771151 Problem z kompilacją

Napisane przez Roughster w 15.03.2021 20:02

Dlaczego dwa warunki w jednym?

if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && if(get_user_team(id) == 2){

na

if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && get_user_team(id) == 2){


  • +
  • -
  • 1


#770724 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 22.02.2021 17:48

Daj .sma monet

 

Podał w temacie.

 

Łap usunięty HUD z Systemu Monet.

 

Załączony plik  SystemMonet.sma   7,71 KB  58 Ilość pobrań
  SystemMonet.amxx


  • +
  • -
  • 1


#770713 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 22.02.2021 08:50

Załączony plik  HUD (2).sma   21,78 KB  39 Ilość pobrań
  HUD (2).amxx

 

Do testu


  • +
  • -
  • 1


#770699 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 21.02.2021 18:58

Aa okej, czyli do skinów za monety dodać ilość monet oraz konto: vip/svip/zwykle?

 

Nick:
Skin:
Fragi:

HS:
Monety:

Konto:


  • +
  • -
  • 1


#770697 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 21.02.2021 18:30

HUD.sma to skiny za monety, a nie HUD.
 

Może chodzi Ci o to, aby w systemie monet dodać HUD z ilością monet?


  • +
  • -
  • 1


#770643 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 17:47

Nie kopiuj wszystkiego na siłę.

 

Masz w public menu_admin(id)

menu4, więc wszędzie musi być menu4 i analogicznie w reszcie.

 

Dodatkowo jak dodajesz nową osobę to musisz przypisać id case, który będzie kierować do public infoX.

 

Tutaj łap kod z komentarzem:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Kontakt Admins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonymuss"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /kontakt", "menu_kontakt");
}

public menu_kontakt(id)
{
	new menu = menu_create("\dKontakt z Adminami:", "menu_case_kontakt")

	menu_additem(menu, "\d[\r~\rHead\dAdmini\r~\d]", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dAdmini\r~\d]^n", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dStraznicy\r~\d]", "3", 0)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
	menu_display(id, menu);
}

public menu_case_kontakt(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{ 
	case 1 : menu_wlasciciel(id)
	case 2 : menu_opiekun(id)
	case 3 : menu_admin(id)
	case 4 : info1(id) //case, ktory przypisujesz do konkretnej osoby w tym przypadku "Szefowa: Acnologia" w public menu_wlasciciel(id)
	case 5 : info2(id)
	case 6 : info3(id)
	case 7 : info4(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_wlasciciel(id)
{
	new menu2 = menu_create("\rHead\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "4", 0) //"4" oznacza case 4, ktory kieruje do public info1(id)
			
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu2)
}

public menu_opiekun(id)
{
	new menu3 = menu_create("\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu3, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec", "5", 0)
			
	menu_setprop(menu3, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu3)
}

public menu_admin(id)
{
	new menu4 = menu_create("\dStraznicy:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "6", 0)
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "7", 0)
			
	menu_setprop(menu4, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu4)
}

public info1(id) //public, ktory wykona sie po kliknieciu osoby do ktorej zostal przypisany case w tym przypadku "Szefowa: Acnologia"
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info2(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec^n^n\y> \wSteam - \ysmutny_chlopczyk^n\y> \dGG - \dBrak^n\y> \wDiscord: \ySmutny_Chłopiec#1975", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info3(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info4(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

  • +
  • -
  • 1


#770639 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 16:31

Tutaj łap gotowca, ale polecam przeanalizować kod żebyś w przyszłości nie miał problemu z dodaniem nowej osoby ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770638 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 16:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Kontakt Admins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonymuss"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /kontakt", "menu_kontakt");
}

public menu_kontakt(id)
{
	new menu = menu_create("\dKontakt z Adminami:", "menu_case_kontakt")

	menu_additem(menu, "\d[\r~\rHead\dAdmini\r~\d]", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dAdmini\r~\d]^n", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dStraznicy\r~\d]", "3", 0)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
	menu_display(id, menu);
}

public menu_case_kontakt(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{ 
	case 1 : menu_wlasciciel(id)
	case 2 : menu_opiekun(id)
	case 3 : menu_admin(id)
	case 4 : info1(id)
	case 5 : info2(id)
	case 6 : info3(id)
	case 7 : info4(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_wlasciciel(id)
{
	new menu2 = menu_create("\rHead\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "4", 0)
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "5", 0)
			
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu2)
}

public menu_opiekun(id)
{
	new menu3 = menu_create("\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu3, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec", "6", 0)
			
	menu_setprop(menu3, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu3)
}

public menu_admin(id)
{
	new menu4 = menu_create("\dStraznicy:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "7", 0)
			
	menu_setprop(menu4, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu4)
}

public info1(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info2(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info3(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec^n^n\y> \wSteam - \ysmutny_chlopczyk^n\y> \dGG - \dBrak^n\y> \wDiscord: \ySmutny_Chłopiec#1975", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info4(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}
//// kontakt_vanilla.sma
//
// Header size:            588 bytes
// Code size:             2504 bytes
// Data size:             3900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes
// Total requirements:   23376 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,27 sec
// ----------------------------------------
 
Tworzysz nowy case, public, a następnie przypisujesz do następnej osoby w konkretnym menu.
Zobacz jak ja zrobiłem i możesz wszędzie dodawać.

  • +
  • -
  • 1


#767869 Problem z poruszaniem sie CSGO MOD by O`Zone

Napisane przez Roughster w 23.07.2020 17:45

Używając ReHLDS na starcie wyłącz:

[ 8] NetBufExtenderRUN- nbex.so v1.0iniANYNever

[ 9] Ultimate Unprec RUN- unprecacher_mm_i vBeta 2. iniChlvl Chlvl

Dodatkowo:

14 plugins, 11 running

no coś ewidentnie nie jest uruchomione

 

Co do Twojego problemu zacznij od aktualizacji ReHLDS do najnowszej wersji oraz przejdź na AMXX 1.9


  • +
  • -
  • 1


#765657 Problem z wrzuceniem pluginów na server

Napisane przez Roughster w 07.04.2020 09:43

Podaj cały wynik z amxx plugins


  • +
  • -
  • 1


#765640 Problem z wrzuceniem pluginów na server

Napisane przez Roughster w 06.04.2020 23:35

Wejdź do folderu configs -> plugins.ini i na samym dole dopisz tam wszystkie pluginy np:

test.amxx

(Zawsze na końcu musi być .amxx)


  • +
  • -
  • 2


#765627 Amxbans 1.5.1 vs Gomod O`zone

Napisane przez Roughster w 06.04.2020 16:11

Wszystko co ma w nazwie plugins jest wczytywane.

Zawsze możesz spróbować do plugins-csgo dodać amxbansa


  • +
  • -
  • 1


#760789 Vip.amxx

Napisane przez Roughster w 17.08.2019 19:42

Musisz skopiować kod, który generator Ci wygeneruję, a następnie zrobić plik vip.sma wrzucić tam kod zapisać i wrzucić do folderu z kompilatorem oraz go skompilować.


  • +
  • -
  • 1