Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sw.dll - zdjęcie

sw.dll

Rejestracja: 15.06.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2019 12:07
-----

#57507 Kompilacja lokalna

Napisane przez R3X w 15.04.2009 21:20

Kompilacja lokalna

1. Lokalna?
Nie będę tłumaczył samego zagadnienia kompilacji - chodzi o zrobienie z pliki .sma pliku .amxx, który jest wykorzystywany przez serwer.

Lokalna oznacza, że przeprowadzamy ją na swoim komputerze. Webcompiler sprawdza się znakomicie w przypadku pojedynczego pliku .sma. Większe pluginy są często podzielone na fragmenty tak, aby praca z ich kodem była przyjemniejsza - stąd oprócz .sma dostajemy pliku .inl lub .inc.

.inl - te pliki trafiają do tego samego folderu co .sma
.inc - te natomiast do scripting/include/

Są wyjątki, ale taka zasada obowiązuje w większości przypadków. Tak czy inaczej pliki te są dołączane do .sma w trakcie kompilacji dyrektywami #include, więc zmiana w .inl czy .inc po kompilacji będzie odczuwalna w .amxx.

2. Proces

Musimy zaopatrzyć się w AMXX-Studio: Podstawowe pliki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , w dniu pisania tutka byłby to plik:

AMX Mod X Studio
* v1.4.3



Uruchom studio.

Należy wskazać położenie kompilatora amxxpc.exe (znajdziesz go w paczce Base amxmodx/scripting/) i określić miejsce tworzenia pliku .amxx. Całkiem możliwe, że już przy pierwszym uruchomieniu ścieżka do kompilatora będzie poprawna, wtedy ustaw tylko folder wyjściowy.

Dołączona grafika

dalej Compiler -> Compiler Settings

Dołączona grafika

Teraz otwórz plik .sma (File->Open) i naciśnij F9. Jeżeli nie otrzymasz żadnych błędów tylko coś jak to:

Dołączona grafika


w podanym wcześniej folderze powinieneś odnaleźć skompilowany kod w pliku .amxx.

3. Posłowie
Każdy programista pluginów sobie poradzi, ten tekst skierowany jest głównie do ludzi zajmujących się Pawnem okazjonalnie.
  • +
  • -
  • 17


#759591 [ROZWIĄZANE] VIP na serwer HNS

Napisane przez Paweł. w 15.06.2019 20:44

Gdy klikam te compile.exe i chcę wkleić kod to się zamyka okno, to ma tak wyglądać?

Do folderu gdzie masz to compile.exe wgrywasz plik SMA czyli w Twoim przypadku musisz stworzyć nowy plik i zmienić rozszerzenie z .txt na .sma i wkleić tam kod z generatora.


  • +
  • -
  • 1


#759589 [ROZWIĄZANE] VIP na serwer HNS

Napisane przez Rivit w 15.06.2019 19:58

http://lmgtfy.com/?q...ja lokalna amxx


  • +
  • -
  • 1