Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrTheWodzu
Rejestracja: 24.12.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2011 08:52





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 54
- Odwiedzin: 2 948
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 15, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lublin
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MrTheWodzu nie posiada znajomych
#269149 Plugin na boty na speca
Napisane przez
Gość
w 12.07.2011 21:05
#267460 Nadszedł czas wyboru mapy
Napisane przez Hiroshima
w 07.07.2011 15:13
#235231 To chyba wina bazy danych
Napisane przez
T8kme
w 10.04.2011 15:52
powinno smigac jak podales dobre dane
jak nie bedzie dzialac sprobuj w diablo_sql_host dac ip hosta
#187744 Problem z kondycją
Napisane przez
Waski
w 12.11.2010 12:40
Podmień to
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
Na to
szybkosc_gracza[id] = (STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]])+(float(kondycja_gracza[id])*1.3);
#188361 Jak usunąć poczatkowe bronie?
Napisane przez
Sajjuk
w 13.11.2010 20:41
szukasz:
public Odrodzenie(id)
a tam jest:
case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp");
oba zmieniasz na:
case 1: give_item(id, "weapon_knife"); case 2: give_item(id, "weapon_knife");
i to na tyle...
chyba to tak działa...
#188352 Plugin na HP
Napisane przez
Sajjuk
w 13.11.2010 20:22
#188344 Plugin na HP
Napisane przez
hardbot
w 13.11.2010 20:17

Załączone pliki
-
HP_SHOW.amxx 1,99 KB 12 Ilość pobrań
-
HP_SHOW.sma 983 bajtów 40 Ilość pobrań
HP_SHOW.amxx
#188151 Mała Modyfikacja COD
Napisane przez Dangerous.
w 13.11.2010 12:03
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
zmien calosc na :
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer) damage = float(health); }
powinno dzialać
#187599 Mała Modyfikacja COD
Napisane przez Dangerous.
w 11.11.2010 22:58
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 90,52 KB 79 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#186491 COD - Jak Usunać Bron
Napisane przez t3h1
w 07.11.2010 18:21
#139403 Fast Dl
Napisane przez
Pawlak093
w 28.05.2010 18:44
@ FDL zrobiony

#107628 plugin "daj_wez" problem
Napisane przez
Tiger_pl
w 26.01.2010 01:12
Można zamknąć
#107450 plugin "daj_wez" problem
Napisane przez
Tiger_pl
w 25.01.2010 09:21
http://amxx.pl/pomoc...031#entry103031
Pobrałem go wrzuciłem ,dopisalem w plugin.ini pod diablo9l zrobilem zmiane mapy i nic.
Wpisuje w say /daj lub /wez i nie pokazuje sie żadne menu.
Nie wiem co zle zrobilem ale prawdę powiem ,że czytając te wszystkie tematy o tej przeróbce to trochę się pogubilem .
Bo w jednym temacie jest napisane by dodawać tam jakieś pliki INC ,w innym temacie trzeba dodać do pliku SMA jakąś modyfikacje i na prawdę już sam nie wiem co zrobić .
Czy ten gotowiec Pavulona jest już samowystarczalny i wystarczy go pobrać czy muszę swój plugin Daiblo9l complitować z uwzględnieniem tej edycji w SMA.
Myślałem ,że ten plugin amx_daj_wez.amxx będzie zupełnie odrębnym pluginem już gotowym do użycia.
Aha. A może jest tak ,że na serwerze musi być jakaś ilość graczy bo testowałem go gdy byłem sam.....
Można tutaj prosić o pomoc co ostatecznie trzeba zrobić? i może przydalo by się już gotową taką przeróbkę dodać do działu "Pluginy" by było to w jednym miejscu. To moja tylko taka sugestia bo czytając wyniki wszystkie w opcji "Szukaj" o tym to na prawdę już na sam koniec nie wiadomo co trzeba wreszcie zrobić i Ja się już pogubilem.
Dzięki za wysłuchanie i pomoc.
#108034 Diablo5.9l
Napisane przez
Tiger_pl
w 28.01.2010 07:18
Ja po prostu chciałem pomoc wszystkim tym ,którym te skoki nie działały ,by nie drązyli w całym forum lecz mieli już "gotowca" . No a skorojuż coś robiłem przy tym Diablo to i od razu za jednym zamachem chcialem dodać tą komende /daj bo też b.często przewijają się prośby o wytłumaczenie tej kwesti.
W razie co mam ten plugin gotowy tak jak wyżej opisałem i mogę go tu na forum udostępnić.
#108015 Diablo5.9l
Napisane przez
Tiger_pl
w 27.01.2010 23:32
Otoz.
1).
W wersji 5.9l był min. bug w postaci zablokowanych skokow u Palladyna .czytajac frourm i szukajac odpowiedzi na naprawę tego bledu musialem "przewertować" prawie wszystkie tematy dotyczące tego moda.
Dlatego idac na przeciw wszystkim ,którzy nie moga się uporać z tym problemem chciałbym przekazać tutaj caly ten plugin naprawiony przeze mnie .Oczywiście usunięcie tego problemu zawdzięczam autorom ,którzy to w wielu tematach opisywali i wyjasniali.
2) Wyżej w/w plugin jest juz tak skomplitowany i wyedytowany ,że dziala również opcja o ,którą często ludzi proszą , a mianowicie możliwośc przekazywania przez graczy itemow.
Dlatego mam pytanie do administracji forum i oczywiście autora Diablo Miczu czy można wrzucic ten "gotowiec" w odpowiedni temat by juz na przyszłość unknąć spamu w takich tematach jak "bug skoków Palladyna oraz dodanie opcji /daj.
Jeśli tak , to proszę o info a ja przekaże tu gotowy plugin "diablo 5.9l z usunietym bugiem skoków" oraz gotowym pluginem "diablo_daj_wez" ,ktore to sam poprawiłem po b.długim "studiowaniu" materiałow z forum

ps.testowałem na swoim serwerze i wszystko działa.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MrTheWodzu
- Regulamin