Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wrobelson - zdjęcie

wrobelson

Rejestracja: 24.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.10.2010 13:14
-----

Moje posty

W temacie: Armor-Mod by ZBAGI

22.10.2010 15:34

Odświeżam.
Również jestem ciekawy, czy idzie dostać tego moda od ciebie.

W temacie: Itemy do DiabloMod'a [TUT]

01.03.2010 04:45

Heh i tak nie zrozumialem :<

Np robie taki item.

case 1:
{
player_item_name[id] = "Wrobelson"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,60)
item_durability[id] = 200
player_b_damage[id] = 20,60
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
}


Juz opisuje nie da w show_hud, bo wiadomo o co chodzi. Ale gdy taki powiedzmy item bym zrobil, to on ma 200 wytrzymalosci oraz zadaje od 20 do 60 obrazen dodatkowo od strzalu?

W temacie: Itemy do DiabloMod'a [TUT]

01.03.2010 01:22

Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.

player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu

Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3

Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?