Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dave12 - zdjęcie

Dave12

Rejestracja: 23.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2010 13:49
-----

#132509 Real item drop

Napisane przez Screeaam... w 06.05.2010 16:40

Możesz dodać na początku roundstartu.


#131987 Wieksze obrazenia z noza

Napisane przez Owner123 w 05.05.2010 14:03


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "One Hit KO Knife"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage")
}

public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, 999.0)
}

Powinno dzialac.
  • +
  • -
  • 1


#127240 Po zmianie broni funkcja nie dziala

Napisane przez sbstn w 20.04.2010 19:37

register_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?

1.Poczytaj trochę tutoriali ;) (Scripting>Tutoriale>Eventy)
2.Dokładnie przeanalizuj ten kod ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Gravity"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"

new amx_gravity_cost
new bool:zostalo_uzyte[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /gravity","gravity")
register_event("CurWeapon","zmiana_broni","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
amx_gravity_cost=register_cvar("amx_gravity_cost","1")
}

public gravity(id)
{
new zloto=cs_get_user_money(id)
new cena=get_pcvar_num(amx_gravity_cost)

if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Juz uzyles zwoju lewitacj!")
return PLUGIN_HANDLED
}else if(zloto<cena)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Nie masz zlota! Nie polatasz!")
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
set_user_gravity(id,0.3)
cs_set_user_money(id,zloto-cena)
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Uzyles zwoju lewitacji!^nMasz mniejsza grawitacje!")
zostalo_uzyte[id]=true
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public zmiana_broni(id)
{
if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_user_gravity(id,0.3)
}
}

public Spawn(id)
{
zostalo_uzyte[id]=false
return PLUGIN_HANDLED
}


EDIT: Możesz w sumie dodać jeszcze jak chcesz
public client_connect(id)
{
zostalo_uzyte[id] = false
}

  • +
  • -
  • 1


#124386 FireBalle Oraz Ghost Rope

Napisane przez Tomi w 09.04.2010 06:16

Ok :)

Znajdz
public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
	if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
	if (player_b_fireball[id] > 0) 
	if (player_b_ghost[id] > 0) item_ghost(id)
	if (player_b_eye[id] != 0) item_eye(id)
	if (player_b_windwalk[id] > 0) item_windwalk(id)
	if (player_b_dagon[id] > 0) item_dagon(id)
	if (player_b_theif[id] > 0) item_convertmoney(id)
	if (player_b_firetotem[id] > 0) item_firetotem(id)
	if (player_b_hook[id] > 0) item_hook(id)
	if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id)
	if (player_b_fireshield[id] > 0) item_rot(id)
	if (player_b_illusionist[id] > 0) item_illusion(id)
	if (player_b_money[id] > 0) item_money_shield(id)
	if (player_b_mine[id] > 0) item_mine(id)
	if (player_b_teamheal[id] > 0) item_teamshield(id)
	if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}



i zamień na


public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
	if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
	if (player_b_fireball[id] > 0) item_fireball(id)
	if (player_b_ghost[id] > 0) item_ghost(id)
	if (player_b_eye[id] != 0) item_eye(id)
	if (player_b_windwalk[id] > 0) item_windwalk(id)
	if (player_b_dagon[id] > 0) item_dagon(id)
	if (player_b_theif[id] > 0) item_convertmoney(id)
	if (player_b_firetotem[id] > 0) item_firetotem(id)
	if (player_b_hook[id] > 0) item_hook(id)
	if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id)
	if (player_b_fireshield[id] > 0) item_rot(id)
	if (player_b_illusionist[id] > 0) item_illusion(id)
	if (player_b_money[id] > 0) item_money_shield(id)
	if (player_b_mine[id] > 0) item_mine(id)
	if (player_b_teamheal[id] > 0) item_teamshield(id)
	if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}





#124681 [5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:29

Flagę ustalasz w register_clmd aktualnie jest na flagę A.
  • +
  • -
  • 1


#122299 PROBLEM

Napisane przez false w 02.04.2010 14:39

out of bounds


To błąd

Gdzie ? Tu :

L 04/02/2010 - 15:22:49: [AMXX] [0] Diablo.sma::create_klass (line 677)
L 04/02/2010 - 15:22:49: [AMXX] [1] Diablo.sma::SelectHandle (line 769)
L 04/02/2010 - 15:24:03: [AMXX] [0] phpCJ6ID5.sma::hs (line 31


Zycze milego naprawiania.
  • +
  • -
  • 1


#122257 PROBLEM

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.04.2010 13:29

nie, w logach jest napisane żebyś dodał "debug" za nazwą pluginu w plugins.ini, czyli:
Diablo.amxx debug
hssound.amxx debug

  • +
  • -
  • 1


#120495 Nowa Klasa

Napisane przez KariiO w 23.03.2010 18:57

Pod BOW
dodałem funkcje ;]
  • +
  • -
  • 1


#120455 Nowa Klasa

Napisane przez KariiO w 23.03.2010 16:45

Łap :F

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#118447 Zabójca

Napisane przez Nosek w 13.03.2010 15:45

Bo w 5.9l jest to wylaczone?

jak dobrze pamietam to

//new weapon, clip, ammo

na

new weapon, clip, ammo

I dalej sie juz trzeba bawic.
  • +
  • -
  • 1