Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dave12
Rejestracja: 23.12.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2010 13:49





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 54
- Odwiedzin: 3 095
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Grudzień 24, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bielsko-Biała
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Dave12 nie posiada znajomych
#132509 Real item drop
Napisane przez
Screeaam...
w 06.05.2010 16:40
Możesz dodać na początku roundstartu.
#131987 Wieksze obrazenia z noza
Napisane przez Owner123
w 05.05.2010 14:03
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "One Hit KO Knife"
#define AUTHOR "Owner"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwHamTakeDamage")
}
public fwHamTakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(attacker)
if(weapon == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, 999.0)
}
Powinno dzialac.
#127240 Po zmianie broni funkcja nie dziala
Napisane przez sbstn
w 20.04.2010 19:37
1.Poczytaj trochę tutorialiregister_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?

2.Dokładnie przeanalizuj ten kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Gravity"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
new amx_gravity_cost
new bool:zostalo_uzyte[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /gravity","gravity")
register_event("CurWeapon","zmiana_broni","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
amx_gravity_cost=register_cvar("amx_gravity_cost","1")
}
public gravity(id)
{
new zloto=cs_get_user_money(id)
new cena=get_pcvar_num(amx_gravity_cost)
if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Juz uzyles zwoju lewitacj!")
return PLUGIN_HANDLED
}else if(zloto<cena)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Nie masz zlota! Nie polatasz!")
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
set_user_gravity(id,0.3)
cs_set_user_money(id,zloto-cena)
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Uzyles zwoju lewitacji!^nMasz mniejsza grawitacje!")
zostalo_uzyte[id]=true
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zmiana_broni(id)
{
if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_user_gravity(id,0.3)
}
}
public Spawn(id)
{
zostalo_uzyte[id]=false
return PLUGIN_HANDLED
}
EDIT: Możesz w sumie dodać jeszcze jak chcesz
public client_connect(id)
{
zostalo_uzyte[id] = false
}
#124386 FireBalle Oraz Ghost Rope
Napisane przez
Tomi
w 09.04.2010 06:16
Ok 
Znajdz
i zamień na

Znajdz
public check_magic(id) //Redirect and check which items will be triggered { if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id) if (player_b_fireball[id] > 0) if (player_b_ghost[id] > 0) item_ghost(id) if (player_b_eye[id] != 0) item_eye(id) if (player_b_windwalk[id] > 0) item_windwalk(id) if (player_b_dagon[id] > 0) item_dagon(id) if (player_b_theif[id] > 0) item_convertmoney(id) if (player_b_firetotem[id] > 0) item_firetotem(id) if (player_b_hook[id] > 0) item_hook(id) if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id) if (player_b_fireshield[id] > 0) item_rot(id) if (player_b_illusionist[id] > 0) item_illusion(id) if (player_b_money[id] > 0) item_money_shield(id) if (player_b_mine[id] > 0) item_mine(id) if (player_b_teamheal[id] > 0) item_teamshield(id) if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id) return PLUGIN_HANDLED }
i zamień na
public check_magic(id) //Redirect and check which items will be triggered { if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id) if (player_b_fireball[id] > 0) item_fireball(id) if (player_b_ghost[id] > 0) item_ghost(id) if (player_b_eye[id] != 0) item_eye(id) if (player_b_windwalk[id] > 0) item_windwalk(id) if (player_b_dagon[id] > 0) item_dagon(id) if (player_b_theif[id] > 0) item_convertmoney(id) if (player_b_firetotem[id] > 0) item_firetotem(id) if (player_b_hook[id] > 0) item_hook(id) if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id) if (player_b_fireshield[id] > 0) item_rot(id) if (player_b_illusionist[id] > 0) item_illusion(id) if (player_b_money[id] > 0) item_money_shield(id) if (player_b_mine[id] > 0) item_mine(id) if (player_b_teamheal[id] > 0) item_teamshield(id) if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id) return PLUGIN_HANDLED }
#124681 [5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów
Napisane przez Vertricus
w 10.04.2010 11:29
#122257 PROBLEM
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 02.04.2010 13:29
#120495 Nowa Klasa
Napisane przez KariiO
w 23.03.2010 18:57
#120455 Nowa Klasa
Napisane przez KariiO
w 23.03.2010 16:45
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dave12
- Regulamin