Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SezonowyGracz - zdjęcie

SezonowyGracz

Rejestracja: 13.02.2019
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 19:45
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] błąd SID zbanowanego

26.10.2021 22:10

AMXBans 6.14.4

problem jaki zauważyłem to inna długość sid w bansie a inna na serwerze,

w bansie przykładowo jest sid: STEAM_1:0:2141898145

 

a na serwerze: STEAM_1:0:214189814

 

z czego to może wynikać?

respawn alert KICK

19.10.2021 18:18

Witam,

 

plugin https://amxx.pl/topi...buyzone-respie/

 

Chciałbym w nim dorobić taki warunek że gdy gracz zostanie zabity np. 3razy przez PLUGIN, to następnym razem kickuje go z serwera z powodem.

 

Można jakoś sprawdzić ile razy został wykonany public?

Czy trzeba to zrobić w inny sposób?

[ROZWIĄZANE] Stattrak HUD

12.10.2021 20:55

Tak jak w temacie, chodzi o plugin https://amxx.pl/topi...-stattrak-menu/, chciałbym dorzucić do niego hud które odswieżałoby się przy zmianie broni, na pare sekund pojawiający się napis Stattrak: "liczba" 

Można coś z tego pluginu zrobić? Czy liczyć jedynie na odpłatną pomoc w tej sprawie?

Zacząłem coś tworzyć, ale za małą wiedzę posiadam by dowiedzieć się jak odnaleźć zmienną która pokazuje liczbę zabójstw danej broni, event i g_isync są w plugin init.

register_event("CurWeapon","hudStatTrak","be","1=1") 

g_iSync = CreateHudSyncObj();

public hudStatTrak(id)
{	
	new weaponid = read_data(2)
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.80, 0.76, 0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0)
	ShowSyncHudMsg(id, g_iSync,"StatTrak: %i", weaponid)
	
}

Łączenie warunków "if"

11.10.2021 16:25

Stworzyłem coś takiego

if(!(is_user_hltv(id) && is_steam(id) && is_user_bot(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

wszystko ma byc zanegowane, czy to jest poprawnie?

 

I pytanko nr. 2, czy można łączyć zanegowane warunki z tymi nie negowanymi, czy trzeba osobno pisac?

 

przykład:

if(is_steam(id)){
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)){

VIP nocny (powitanie HUD, gdy gracz wychodzi)

06.10.2021 20:10

Gdy gracz mający nocnego vipa, wychodzi z serwera to pojawia się wiadomość przywitalna Vipa, a w konsoli widnieje disconnect

 

#include 
#include

#define PLUGIN "VipOdGodziny"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZjadaczPasztetow"

new DarmowyVIP[33];
new Forward_amxbans,iRet

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
Forward_amxbans= CreateMultiForward("amxbans_admin_connect",ET_IGNORE,FP_CELL)
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(!(is_user_hltv(id))){
set_task(10.0,"fwHamPlayerSpawnPost",id)
new Godzina[3]
get_time("%H",Godzina,2)

new Czas = str_to_num(Godzina)
if( 21 <= Czas <= 24 )
{
if(get_user_flags(id) & 33554432 == 33554432)
{
set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
ExecuteForward(Forward_amxbans, iRet, id);
DarmowyVIP[id] = true;
return;
}

}
else if( 00 <= Czas <= 09 )
{
if(get_user_flags(id) & 33554432 == 33554432)
{
set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
ExecuteForward(Forward_amxbans, iRet, id);
DarmowyVIP[id] = true;
return;
}

}
else if( DarmowyVIP[id] )
{
remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
DarmowyVIP[id] = false;
}
}
}