Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gienek? - zdjęcie

Gienek?

Rejestracja: 01.02.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2023 22:42
-----

#769961 [KOSZ] Problem z cs 1.6 taki bug

Napisane przez Annonymus w 22.01.2021 00:54

Steam mam
Zrobiłem reinstall cs 1.6 przedtem oraz half life folder wyłączyłem
Ale już działa tlyko nie wiem skąd
moze wiecie przyda się na przyszłość :D

Ja tak miałem ze gdy zaczołem grac na rosyjskich serwerach to tez tak miałem, oraz miałem ze po wejsciu w CS od razu ładowało mi jakis rosyjski serwer.
Drugą opcją jest to ze Cs 1.6 ma problemy jakies, Jak mozna zauwazycz czasem na roznych serwerach:
np: 

Spoiler


mysle ze pomogłem w jaksi kolwiek sposob


  • +
  • -
  • 1


#769886 BaseBuilder TurboBB

Napisane przez KoRrNiK w 18.01.2021 19:29

Cześć, a też udostępnię swoją paczkę basebuilder ponieważ nie chce mi się już trochę jej rozwijać a komuś może się przydać :) 
Jak Zuzia udostępniła to ja też hehe. Paczka posiada np Grzybki stworzone przez Zuzię tak jak kilka rzeczy :D Pozdrawiam Cieplutko  ;> 
Pisząc tą paczkę bardzo dużo przy niej się nauczyłem(chyba) i może być w mniej trochę bałaganu i dziwnych rozwiązań ale działa :P

opis
Silnik BaseBuilder posiada w sobie:

  • Kopiowanie klocków 
  • Obracanie klocków 
  • Sklep-SMS
  • Anty-Reconnect
  • Anty-AFK
  • Ogranicznik fps ( MAX: 101fps ) 
  • System Czapek ( 98 czapek, 5 tylko ma jakiś bonus jeśli ktoś jej użyje będzie mógł sobie dodać do reszty )
  • HappyHourTime ( Nazwa trochę wprowadza w błąd ponieważ bonus jest na jedną mapę ) ( 7 rodzajów happy ) Większe obrażenia, więcej bryłek, expa itp.
  • Klany ( Możliwość ulepszania )
  • Płacenie za swoją śmierć ( Możesz wybrać jakie zombie może Ciebie zabić do której minuty/sekundy oraz czy może godować i po zabiciu zombie dostaje z Ciebie odpowiednią ilość bryłek )
  • System Ulepszania/Levelowania Broni ( Możliwość zresetowania poziomu: Otrzymujesz jakieś tam bonusy )
  • System Ulepszania Zombie ( Każdy zombie jest od danego poziomu + danej ilości przegranej godzin na serwerze )
  • System Klas Budowniczych - Każda klasa posiada własną kosę ( model )
  • System Levelowania Klas Budowniczych ( Każda klasa posiada inną umiejętność oraz bonus który ulepsza się podczas levelowania klasy ) 
  • Misje Podstawowe, Sekretne, Profesjonalne ( Podstawowe to sama nazwa już daje dużo za siebie, sekretnych nikt nie wie oprócz osoby która je wykona, profesjonalne dodają bonusy po wykonaniu dla np: klas budowniczych, lub zombie )
  • Jetpack ( Umożliwia latania podczas budowania )
  • Kopalnia ( Możliwość ulepszenia swojej kopali która umożliwia kopanie Bryłek ( Waluta )
  • System Bryłek ( 6 rodzajów bryłek każdy kolor jest innej wartości ) Za bryłki możesz ulepszać klan / kopalnie / bronie
  • Waluta dla zombie: Kości wypadają jak zombie zabije budowniczych oraz jak zginie ( Umożliwia ulepszanie zombie )
  • System ostrzeżeń dla adminów ( Admin może nadać ostrzeżenie graczowi jak złamie regulamin ) 
  • Menu Admina ( God, Noclip, Budowanie, God + Budowanie na 20sek, Zatrzymywanie czasu budowania, przywracanie bloków, odpychanie zombie aby nie mogło podejść ) I jeszcze kilka rzeczy
  • System przenoszenia graczem ( Admin może złapać gracza i go przenieść )
  • Możliwość przesuwania całych kamp przez Admina(chyba działa) / może zaznaczyć całą kampe oraz ją usunąć )
  • System kont ( Oraz automatycznego logowanie )
  • Możliwość zmiany ustawień pod /konto ( np: Koloru hud, prędkości jetpacka, renderingu klocków, możesz też wyłączyć modele kos, zmiana fovu, wyłączenie widzenia osób z twojego teamu, widok z 3 osoby )
  • Przywracanie kamp Budowniczych gdy on zginie
  • System Logów dla H@ prawie do wszystkiego.
  • Pomoc ( Gracz może poprosić o pomoc admina podczas przygotowania )
  • Top 10 ( 7 różnych topek np: Punktów, Czasu, Poziomu Budowniczych, Poziomu Postaci, Obrażeń, Klanów, Poziomów Broni )
  • Nagroda ( Odbieranie nagrody co 5godzin przegranych na serwerze )
  • Darmowa Nagroda ( Codziennie po odbieraniu nagród dostajesz nową nagrodę do odebrania kolejnego dnia )
  • Powolne przesuwanie klocków pod T
  • Grzybki ( Filmik z jego działania znajdziesz pod tematem Zuzi z BaseBuilder CoinBB lub RPG(to była paczka) )
  • Vip ( Więcej Expa / Bryłek, Czas mocy skrócony o 5%, Więcej HP ( Budowniczy + 25, Zombie +500) Większe obrażenia o 5%, Lepsze nagrody, Limit klocków zwiększony o 5 )

Prawdopodobnie o czymś zapomniałem ale większość opisałem  ^D^

Opis klas Budowniczych:

- Budowniczy: Posiada szanse na dodatkowe Bryłki podczas strzelania
- Lekarz: Posiada więcej HP + większy DMG! Możliwość uleczenia sojuszników
- Elektryk: Posiada szanse, ze strzelisz piorunem oraz Posiada Stojak Elektryczny
- Naukowiec: Posiada butelkę z trucinza! Oraz szanse na odnowienie
- Myśliwy: Posiada pułapkę z kolcami na zombie! Oraz szanse na spowolnienie
- Strzelec: Posiada szanse na dodatkowa amunicje! Posiada stacyjkę z amunicja!
- Buldożer: Posiada szanse na odepchniecie Zombie! Posiada pierścień odpychający!
- Mag Ognia: Posiada kule ognia i może nią strzelić! Posiada szansę na podpalenie Zombie!
- Lodowy Mag: Posiada kule lodowa i może nią strzelić! Posiada szansę na zamrożenie Zombie!
- Aimer: Posiada 100% na HSA po odpaleniu mocy oraz kilka % na trafienie w głowę strzelając gdzieś indziej!
- BomberMan: Posiada Bombe która wybucha! Oraz na pojawienie się pułapki po zabiciu Zombie
- Truposz: Może właczyć DMG x2! Wbudowany rykoszet + krytyk
- Poszukiwacz: Posiada większa szanse na dropnięcie skrzyni! Oraz rakietę którą można sterować
- Górnik: Ma szanse na wypadniecie bryłek podczas strzelania! Oraz szybkostrzelność

* Klasy Levelujesz wraz z poziomem są mocniejsze.

Opis klas Zombie:

- Klasyczny: Klasyczne Zombie | Balans
- Szybkie: Bardzo szybkie
- Grube: Posiada dużo HP, otrzymuje mniej obrażeń
- Tank: Posiada Bardzo dużo HP ale jest powolne
- Dracula: Gdy ma zginąć zaczyna się leczyć szansa 25%!
- Bałwan: Odporny na granaty zamrażające + wszystkie rodzaje zamrożeń!
- Płomyk: Odporny na granaty podpalające + wszystkie rodzaje podpaleń!
- Pielęgniarka: Po śmierci ulecza dookoła siebie zombie 250HP z szansa 15%
- Truciciel: Zatruwa CT na 5sek 2dmg/s - Nie zabija zostaje min-hp | Leczy go Fiolka
- Śmierć: Posiada 5% na zabicie Budowniczego 1/1
- Terminator: Posiada szybsze ręce zadaje po 10dmg
- Demon: Dostaje 15% mniej obrażenia 

*Każda klasa jest od jakiegoś poziomu oraz przegranych godzin na serwerze
**Klasy Zombie ulepsza się poprzez Kości 

Opis Klanu:

- Awansowanie klanu: Potrzebne bryłki, luzaczki, oraz zabójstwa klanowe ( Po ulepszeniu trzeba odczekać X minut aby ulepszyć ponownie )
- Ulepszenia klanu: Exp, Bryłki, HP, Krytyki, Obrażenia, Obrażenia klasy, CoolDown aby to ulepszyć potrzeba punktów klanu które dostaje się za awansowanie klanu ) 
- Możliwość dania klanowej informacji: pod /klan w pierwszej linijce jest ogłoszenie napisane przez lidera klanu 
- Każdy klan może umieścić własne zdjęcie klanowe za pomocą zdjęcia umieszczonego na ( imgur podając nazwę danego zdjęcia wszystko jest opisane na zdjęciu umieszczonym w plikach ) 
- Opcja resetu klanu: jeśli źle rozdałeś punkty możesz je zresetować za daną liczę bryłek - Możliwość sprawdzenia ile ktoś wpłacił bryłek * Ulepszasz poprzez Bryłki

Opis ulepszeń w kopalni:

- Kilof: Umożliwia wykopanie większej ilości Minerałów ( Bonus )
- Wyczerpanie: Gobliny mogą dłużej kopać w kopalni
- Szczęście: Szansa na poczwórne wykopki ( Wykopane bryłki x4 z Minerałów)
- Gobliny: Im więcej posiadasz goblinów tym szybciej kopiesz Minerały!
- Końcówka Kilofa: Zwiększa Moc kopania
- Szukanie: Pozwala Ci znajdywać więcej rodzajów Minerałów
- Wózek: Posiadasz większy wózek ( Większy magazyn Minerałów )

* Ulepszasz poprzez Bryłki

Działanie kopalni: Codziennie możesz opłacić swoje gobliny aby kopały minerały które możesz sprzedać. 
Gobiliny nie będa ciągle kopać one też mają swoje życie i muszą czasem odpocząć dlatego jest system wyczerpania
codziennie o 24 goblinom resetuje się wyczerpanie i mogą znów wrócić do pracy :D

komendy admina
 

- KOMENDY DLA FLAGI "a"
/clone - menu do zablokowania klocków / ustawienia obracania ( Sposób ustawiania klocków oraz obracania jest opisany w temacie Zuzi ( CoinBB )
/runhappy - możliwość zmiany happyhour albo odpalenie jego
/hp nick ilosc - dodaje danemu graczowi hp
/tp nick - teleportujesz się do gracza
/tome nick - teleportujesz gracza do siebie (zamiast nicku wpiszujesz to: #tt, #ct, #all - teleportujesz do siebie: zombie, budowniczych, albo wszystkich )
/swiatlo - możesz zmienić odcień jasności światła na mapie
/sms -> 6. znajduje się menu dodawania wszystkich walut, leveli itp )

- KOMENDY DLA FLAGI "d"
/admin - menu Admina
/warn - możliwość dodawania ostrzeżeń graczowi
/revive nick - ożywia gracza
/release - rozpoczyna rundę przed czasem 
/swap nick - przenosi gracza do przeciwnej drużyny 
​/mute nick ilosc - mutuje gracza na x minut ( po wpisaniu tylko /mute nick gracz zostaje odmutowany

bb_barrier - komenda do konsoli ( Otwiera menu do tworzenia barrier )

komendy

/konto - główne menu konta 
/sklep - sklep dla zombie lub dla budowniczych 
/czas - pokazuje twój aktualny przegrany czas na serwerze 
/team - menu drużyny 
/bron - menu broni 
/happy - możliwość sprawdzenia czy jest aktualnie happyhour
/menu - główne menu serwera
/drop - pokazuje szanse na drop skrzyni 
/klasa - odpala menu klas dla budowniczych albo zombie 
/pomoc - możliwość wezwania admina do siebie
/misje - główne menu misji
/respawn - no po prostu respawn
/vip - opis vipa
/vips - aktualni gracze którzy posiadają vipa 
/rank - twój aktualny rank
/top - menu topek
/odblokuj - odblokowujesz się gdy jesteś zablokowany 
/info nick - informacje o danym graczu
/maxdmg - pokazuje twój największy dmg
/resetdmg - resetuje twój największy dmg
/nagroda - komenda do odebrania nagrody
/regulamin - menu regulaminów serwera
/bind - najpotrzebniejsze bindy
/admins - pokazuje adminów którzy są na serwerze
/klan - menu klanu 
/free - odbieranie darmowej jednej nagrody dziennie
/hide - możliwość wyłączenia widzenia osób z swojego teamu
/exp - pokazuje aktualny twój stan expa
/daj - wysyłanie waluty serwerowej ( Menu z graczami ) lub /daj nick ilość
/wycisz - umożliwia do wyciszenia dowolnego gracza na serwerze
/kostium - komenda do sprawdzenia swoich kostiumów 
/kolor - tylko dla VIPA ( możliwość malowania klocków )
 
bind "klawisz" "moc" - odpala twoją moc klasy budowniczego
say_team - znajduje się czat klanowy.

*Prawie każda komenda ma jakieś skróty pisowni ( np: /menu możesz wpisać /me, /odblokuj -> /o | itd..itd..itd

screenshot
 
pcoVBHa.png
Skrzynka z amunicją - Posiada ją klasa strzelec ( odnawia amunicję )
O59nL5m.png
Bomba - Posiada ją klasa bomberman ( Odbija się kilka razy i wybucha lub jak w kogoś uderzy )
UQ5YMfo.png
Pułapka Wybuchowa - Posiada ją klasa bomberman ( Po wejściu na nią wybucha ona )
Q4zoIah.png
Fiolka - Posiada ją klasa Naukowiec ( Po zderzeniu rozbija się i zadaje x dmg )
bhqyOM3.png
Skrzynka - Po otworzeniu otrzymujesz losową ilość bryłek ( Waluty serwerowej )
6YNirUf.gif
Bryłka - Każdy kolor posiada inną wartośc 
9GOHVLk.png
Stojak Elektryczny - Razi prądem dookoła siebie w zombie  
kZAROTA.png
FireBall - Posiada ją Mag Ognia ( Po uderzeniu wybucha oraz podpala
hP7MMZr.png
IceBall - Posiada ją Mag Lodu ( Po uderzeniu wybucha oraz zamraża )

To są przykładowe modele które znajdują się w paczce.
 
konfiguracja
 
Pierwsza linijka w basebuilder.sma odpowiada za ilość slotów na serwerze + 1. Jeśli posiadasz 20 slotów wpisz 21
 

#define maxPlayers 21

 
Paczka posiada sklepsms dla ( CSSETTI ) aby zmienić id użytkownika wystarczy zmienić w pliku vars.inl linijkę 6

new const APISMS[]	=	"16103";

Oraz trzeba jeszcze zmienić linijkę 8 - 11 czyli dane do bazy danych w pliku vars.inl + ip serwera w pliku sqlFile.inl linijka 32
 

// linia ↓ 8 - 11
new const DB_HOST[] = "127.0.0.1";
new const DB_USER[] = "user";
new const DB_PASS[] = "pass";
new const DB_NAME[] = "db";

// linia ↓ 32
if(equal(szIp, "91.224.117.226:27015")){

 
Jeśli będziesz chciał ją odpalić na innym ip np na localhoscie wystarczy zmienić linijkę 37 w pliku sqlFIle.inl

sql = SQL_MakeDbTuple("127.0.0.1", "user", "pass", "db");

Tabelka z graczami nigdy się nie chciała tworzyć sama więc będziesz musiał ją ręcznie stworzyć:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `players`( 
	`idplayer` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT, 
	`name` varchar(33) NOT NULL, 
	`pass` varchar(12) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`kills` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`deaths` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`points` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`timePlay` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`firstlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), 
	`lastlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), 
	`maxDamage` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`clan` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`flag` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`clannugget` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`ipLogin` varchar(32) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`sidLogin` varchar(35) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`nuggets` INT NOT NULL DEFAULT 45, 
	`bones` INT NOT NULL DEFAULT 10, 
	`level` INT NOT NULL DEFAULT 1, 
	`xp` FLOAT NOT NULL DEFAULT '0.00', 
	`reset` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
PRIMARY KEY (`idplayer`))

 
Reszta tabel stworzy się sama po zmienieniu mapy. 
 

Aby paczka działała musisz przekompilować i wgrać te pluginy:
- basebuilder.amxx
- frostNadeTURBO.amxx
- napalmNadeTURBO.amxx
- granadePushTURBO.amxx
- blockBarrierTURBO.amxx

 
Paczka nie posiada żadnych cvarów wszystko musisz zmienić ręcznie sam w .sma oraz .inl
 
download
 
Zamieszczam wszystko do jednego pliku. 
 

- Silnik BB
- Granaty ( Zamrażający, podpalający oraz odpychający )
- Barriere ( Taka sama co u Zuzi lecz posiada kilka zmian oraz szybciej się tworzy w niej barriery )
- Model / sprites / sound 
- Pliki .txt ( MOTD )
- Pliki .psd aby przerobić sobie grafiki ( format pliku do photoshopa ) 
- Opis gdzie wrzucić folder z logami

inne informacje

 
Jeśli czegoś będzie brakowało to piszcie pod postem :)
Na szybko przeliczyłem ile paczka ma lini kodu i wyszło ~23k dla kogoś może to być dużo a dla innego mało (takie małe info xD)
Może wreszcie powstaną jakieś inne ciekawe serwery bb po udostępnieniu paczek Zuzi i tej

Załączone pliki

  • Załączony plik  pliki.rar   28,16 MB  640 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 11


#769877 Basebuilder RPG

Napisane przez Zuzza w 18.01.2021 14:57

Hejo umieszczam swoją paczkę basebuildera, nad którą siedziałam parę ładnych lat. Jako że minęło parę lat od pierwszej lini kodu do ostatniej można znaleźć tam trochę
nie najdoskonalszych rozwiązań i trochę bałaganu. Często przerzucałam kod do innych plików bo gdy zbyt dużo kodu w jednym pliku to Amxx Studio strasznie się tnie (EMO).

 

Troszkę kodu tu jest... także dla chętnych podejmowania się "edycji" życzę cierpliwości :P

 

Policzyłam linie, a właściwie przestałam po 20 tysiącach

opis
 
Paczka nosi nazwę Basebuilder RPG dlaczego ? Jest to zlepek różnych rzeczy z różnych gier to  co przychodzi mi do głowy:

-Diablo2 - (Moc Lodowcowy Rozprysk - podobna do mocy czarodziejki ),zestawy przedmiotów 
-Metin2 - (Ulepszanie przedmiotów / Kamienie Metin / Srednie obrażenia/umiejętności w broniach F.)
-Trove - (Choćby sytem power ranku przedmiotów)
-League Of Legends - Pare mocy, Beczki GP'ka, Bomby Zileana (Moja postać w lolu gram tylko nią xD, a właściwie grałam 1.5m maestrii mam na zileanie xd)
-Minecraft - Shulker Boxy (Metiny)

A więc co w paczce::

-Podstawy z silnika Basebuilder
-Barriera
-Podpalajacy granat
-Zamarażający granat
-Menu admina
-Klany (Bardzo rozbudowne)
-Drużyny
-Umiejętności klas zombi
-VIP
-Sklep SMS
-Jackpot
-Grzybki
-Karty
-Super Bronie / Machingun / Shotgun / AK / UMP / Elity / AWP / Granat
-Konkursowa mapa OX
-Zwierzaki (Z bumboxa można puszczać muzyczke)

 

Chodzi o to że zdobywamy przedmioty za zabójstwa, lub w inny sposób jest ich kilka, i wzmacniamy swoją postać. 
Przedmioty dzielą się na :

-Ulepszacz 
-Dodatek
-Zbroja
-Hełm
-Bron
-Akcesoria
-Księga Umiejętności

Zbroja / Hełm / Broń może posiadać maksymalnie 2 bonusy
 
Bonusy dostępne na zbroii:

Regen HP					
Wiecej HP					
Szybkosc chodzenia			
Niewrazliwosc na spowolnienia
Unik pocisku				
Ochronna Burza				
Kamikaze					
Toksyczny Gaz				
CoolDown					
Samozaplon					
Przyplyw RPG				
Odpornosc na odepchniecie	
Odmroznie					
Odpornosc na magie 15%		

Bonusy dostępne na hełm

Piorun								
Bombki								
Uzdrowienie							
Furia								
Wsciekle Zombi						
100% na Hs							
Dracula								
Impuls magnetyczny					
Pozeracz amunicji					
Odpad Radioaktywny					
Mrozna Pulapka						
Elektryczne Pole					
Shuriken
Excalibur
Lodowcowy Rozprysk
ZILEAN
Beczki GP'ka

 
Bonusy dostępne na broń

Vampiryzm							
Wieksze dmg							
Szybko strzelnosc					
Krytyczne							
Szybkosc przeladowania
Podpalenie				
Zamrozenie				
Otrucie					
Rykoszet				
Naboje odpychajace		
Doladowanie amunicji	
Odnowienie				
Splash DMG				
BOOM EXECTUOR			
Berserk			

Przedmiotów jest 91, ciężko mi opisać każdy po kolei dlatego opisze tylko kilka

[Ulepszacz] Symbol Smoka - Ulepszacz potrzebny do ulepszania przedmiotów Smoczych

[Dodatek] Przeklęta Skrzynia - Zawiera losowy przedmiot.
[Dodatek] Mikstura Blogoslawiensta - Zapobiega zniszczeniu przedmiotu przy ulepszaniu
[Dodatek] Wzmocnienie Przedmiotu - Dodaje bonus do przedmiotu [Nie zawsze się może udać]
[Dodatek] Zaczarowana Ksiega - Zmienia wszystkie bonusy w przedmiocie
[Dodatek] Pajęcze Nogi - Zmienia wybrany bonus w przedmiocie [Może usunąć]

[Zbroja] Smocza Zbroja - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia
[Hełm] Smoczy Hełm - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia
[Miecz] Smoczy Miecz - Zwiększa obrażenia

[Akcesoria] F.MachinGun - Gdy ubierzemy w miejsce akcesori zamiast Krowy mamy Machinguna
[Akcesoria] Pierścien Doswiadczenia - Gdy załozony otrzymujemy więcej XP

[Ksiega Umiejętnosci] Zwiększa "moc" danej umiejętności w zależności ile mamy przeczytanych ksiąg (Jak w metinie od M1 - M11)
[Kamien Duhowy] Zwieksza poziom umiejętności Z G1 do P

Przedmioty są zrobione w Spritesach, większość z nich rysowałam ja, ale są też z neta obrazki ;P 
Bez-nazwy-5-kopia.pngakcesoria.png
 
Przedmioty Zbroje / Helm / Broń można ulepszać maksymalnie do +13, przez co bonusy stają się coraz to lepsze
Niektóre moce zmieniają swój wygląd zależnie od tego plus ile jest przedmiot na którym jest dany bonus.
 
Do paczki dodane są zwierzaki, a moce na nich to :

+20% DMG
+10% na Krytyczne
+50% na uderzenie w glowe
10% Splash DMG
5% Vampiryzmu
5% CoolDown
1% na Shuriken przy strzale
Booom Executor 100 DMG	
Ochronna Burza 100 DMG
+1000 HP
+50 Regen
+25 Szybkosci chodzenia
Szybko Strzelnosc
Szybkosc Przeladowania
+5% Szans na ulepszenie
Dracula lub Uzdrowienie 50% przed zgonem
Przyplyw RPG + 50
PIEKLO NA ZIEMI

Klasę zombi towrzymy sobie sami wybierając odpowiednie bonusy które nam odpowiadają: (Za niektóre z nich płacimy mniejszą ilością życia a za inne wolniejszym poruszaniem się )

HP +3000									
SPEED +150					
Szansa na Wsciekle			
Odmrozenie 40%				
Ugaszenie 40%					
Szansa na Odtrucie			
Szansa na Unik Krytycznego		
Redukcja 20% DMG				
33% na Brak Glowy				
Regeneracja +40 HP / Sec		
Pozarcie 15%					
50% Odpornosci na Magie		
Szansa na Dracule				
Szansa na Uzdrowienie			
Szansa na Impuls				

 
screenshot 
 
Metiny:


 
Na niektórych mapach dodane grzybki  i jackpot co by się zombi nie nudziło podczas budowania:


 
Dodane również karty przerobione pod RPG:

 
Mapa konkursowa OX którą każdy uwielbiał :D Zawsze sobota o godzinie 18:00 odbywał się właśnie ten konkurs OX (mnóstwo wspomnień) :P 
Konkurs OX :

Konkurs 1 z 16

Labirynt (Zapamietywanie trasy)

 
Parę mocy głównie Beczki GP można zobaczyć tutaj:

 
Jest tu tak wiele rzeczy, i wszystko jest tak rozbudowane że na prawdę ciężko mi tu wszystko opisać. Najlepiej będzie jak chętni pobiorą paczkę i zobaczą co w niej jest :D

komendy
 

/dropall - Wyrzuca wszystkie przedmioty (Głównie dla mnie do testów :P )
/jackpot - Pula w jackpocie
/ex - Przywraca ostatnio wyrzucony przedmiot (Może przez pomyłkę)
/maxdmg - Największy DMG jaki zadaliśmy
/resetdmg - Resetuje max dmg
/regulamin ...
/drop - Pokazuje listę przedmiotów do zdobycia z różnych skrzyń metinów
/rank - Ranking na serwerze zabójstwo - 2 pkt / śmierć - 3 pkt
/metin - Ilość zniszczonych metinów
/color - Kolorowanie klocków
/top - topka
/prtop - Topka pod względem przedmiotów
/klan, /klany - Menu klanów
/vip - Pokazuje pozostały czas vipa oraz co ma vip
/vips - Lista vipów
/gun - Menu broni
/komendy - Lista komend
/staty - Statystyki ile power ranku na ile statystyk dla klas zombi
/superweapons - reset poziomu za super bron
/magazyn - Magazyn klanu
/zestaw - Pokazuje specjalne bonusy dla zestawów
/misje - Menu misji
/armor - Ilosc redukowanych obrańen
/powerrank nick - Ile ktoś ma poweranku
/item, /przedmiot - Menu przedmiotów
/respawn - Odrodzenie
/team - Menu drużyn
/sklep - Menu sklepu
/odb - Odblokowanie
/konto,/zaloguj - Menu konta
/info nick - Podgląd statystyk gracza
/daj nick ilosc - Dajemy RPG danemu graczowi
/help - Pomoc
/admins - Admini
/bony - Lista bonusów
/menu - Główne menu

komendy admina
 

Komendy dla flagi "a" 

/lab - Menu tworzenia labiryntu na mapie konkursowej
/killall - Zabija wszystkich
/dmg ilość - Zwiększa obrażenia 
/addexp nick ilość - Dodaje exp graczowi
/addcards nick ilość - Dodaje darmowe karty graczowi (Zamiast nick można wpisać #all / #ox )
/ox - Menu mapy OX
/rpgs nick ilość - Ustawia graczowi RPG na dana wartość (Zamiast nick można wpisać #all )
/mdmg ilość - Zwiększa obrażenia w metiny
/rpg nick ilość - Dodaje graczowi ilość  RPG
/hps nick ilość - Ustawia graczowi dana ilość HP
/hp nick ilość - Dodaje ilość HP graczowi
/setlvl nick ilość - Ustawia lvl graczowi
/setmission nick misja ilość - Ustawia wartość misji
/setreset nick ilość - Ustawia graczowi dany reset

Komendy bez flagi "a"
/fps nick - Sprawdza fps gracza
/release - Rozpoczyna rundę przed czasem
/open - Otwiera bariere
/admin - Menu admina
/mute nick czas - Mutuje gracza na czas
/ban nick czas - Blokuje możliwość zakładania drużyny / proszenia o pomoc i parę innych złośliwości
/revive nick - Ożywia gracza
/finditem nick - Wyświetla wszystkie przedmioty gracza w konsoli
say_team - Pisanie tylko do członków gildi

Komendy w konsoli
bb_moveas - Po najechaniu na gracz/klocek i użyciu będziemy przesuwać jako dany gracz / właściciel klocka
bb_lock - Menu do ustawienia klonowania / obracania klocków
bb_spots - Menu do tworzenia metinów
bb_create - Menu tworzenia itemów z menu
bb_writezuz Tekst - Możliwość napisania tekstu ze spritów
bb_zuziabuzia - Pozwala na wpisywanie wielu ważnych komend np Ox/ Dawanie itemów itp... (Radze zmienić te komendę na coś innego )

bb_oxquestion "Pytanie" ODP CZAS - Komenda do zadawania pytań na OX (ODP 1-Tak / 0-Nie) (Czas na odpowiedz)
[Przykład] bb_oxquestion "5+5=10?" 1 10 (Prawidłowa odpowiedź tak, 10 sekund na odpowiedź)

Dodawanie przedmiotów komendą:
bb_additem nick przedmiot ilosc plus bonus1 wartoscbonusu1 bonus2 wartoscbonusu2
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smoczy Miecz" 1 13 "rykoszet" 10 "Szybko strzelnosc" 10 (Wartości bonusów minimalna - maxymalna wartość w pliku itemscore.inl)
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Przekleta Skrzynia" 10 0 - Dodaje 10 przeklętych skrzyń
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smocza Zbroja" 1 5 "Toksyczny Gaz" 10 - Dodaje smocza zbroje +5 z bonusem smoczy gaz

[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Pierscien Dos" 1 0 0 600 - Dodaje pierścień doświadczenia na 600 Sekund
[Przykład] bb_additem "Zuz" "Umiejet" 1 0 "Gaz" - Dodaje księgę umiejętności toksyczny gaz

[Przykład] bb_additem #ox "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla zwycięzców oxa
[Przykład] bb_additem #random "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla losowej osoby
[Przykład] bb_additem #all "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla każdego
[Przykład] bb_additem #lab "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla osób które przeszły labirynt

konfiguracja
Aby działało wiele nie trzeba, ale jednak
Plik basebuilder.sma - Silnik zmieniamy ip serwera, oraz dane do polaczenia z baza danych
linijka 360

if( equal(szIp, "61.124.157.21:27015") ){			
	Tuple = SQL_MakeDbTuple("10.75.47.210", "srv4581", "zuzziaa",  "srv4581")
	log_amx("Polaczono z zew. baza danych")		
}

To wszystko jeżeli chodzi o plugin (Chyba eksdi) 
 
W bazie danych musimy stworzyć tabele (Plugin tego nie robi automatycznie nigdy nie chciało mi się tego dodawać xD
 
Tabela graczy:

CREATE TABLE `players` (
  `id` int(11) NOT NULL,
  `name` varchar(33) NOT NULL,
  `password` varchar(14) NOT NULL,
  `rpg` int(11) NOT NULL,
  `onlinetime` int(11) NOT NULL,
  `vip` int(11) NOT NULL,
  `firstlogin` date NOT NULL,
  `lastlogin` date NOT NULL,
  `lastaward` int(11) NOT NULL,
  `kills` int(11) NOT NULL,
  `deaths` int(11) NOT NULL,
  `powerrank` int(11) NOT NULL,
  `admin` int(11) NOT NULL,
  `online` int(11) NOT NULL,
  `specialpoints` int(11) NOT NULL,
  `discord` int(11) NOT NULL,
  `maxDMG` int(11) NOT NULL,
  `metinsDestroyed` int(11) NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

ALTER TABLE `players`
  ADD PRIMARY KEY (`id`),
  ADD UNIQUE KEY `name` (`name`);  

ALTER TABLE `players`
  MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;

Tabela przedmiotów

CREATE TABLE `items` (
  `id` int(11) NOT NULL,
  `idplayer` int(11) NOT NULL,
  `slot` int(11) NOT NULL,
  `item` int(11) NOT NULL,
  `num` int(11) NOT NULL,
  `plus` int(11) NOT NULL,
  `bonus1` int(11) NOT NULL,
  `valuebonus1` int(11) NOT NULL,
  `bonus2` int(11) NOT NULL,
  `valuebonus2` int(11) NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

ALTER TABLE `items`
  ADD PRIMARY KEY (`id`),
  ADD UNIQUE KEY `unique_index` (`idplayer`,`slot`);

ALTER TABLE `items`
  MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;

Zamieszczam także pliki .PSD, możecie sobie zmienić nazwę sieci lub ją usunąć z opisów pod /drop i /vip ;)
 
W paczce jest również sklep dla CSSETII proszę zmieńcie sobie id użytkownika. linijka 312 nowySklep.sma

formatex(szLink, sizeof(szLink), "http://cssetti.pl/Api/SmsApiV2CheckCode.php?UserId=[color=#ff0000][b]16103[/b][/color]&Code=%s", szSmsCode);

 

instalacja
Aby wszystko działało należy skompilować pluginy z paczki:

-BaseBuilder.sma
-blockBarrier.sma
-frostNadeRPG.sma
-napalmNadeRPG.sma

Reszta opcjonlanie


download


W scripting.rar - pliki SMA :)
A tutaj modele i sprites, wrzucam na swoja stronke (Mam nadzieję że mam transfer bez limitu, nie pamietam xD)

Jest tam też plik .map mapy konkursowej OX :P

 

inne informacje


Ogólnie paczka bardzo skomplikowana i dużo się w niej dzieję, wielu to odstraszało, a wielu wręcz trzymało przy serwerze :P

Ta paczka to parę lat mojej pracy oczywiście z przerwami. Publikuje ponieważ już z niej nie korzystam a może komuś się coś z niej przyda :P

Mam nadzieję że udało mi się wszystkie te pliki zebrać do kupy jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać w kom.

Jeżeli ktoś ma ochotę edytować to śmiało 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#769869 Basebuilder CoinBB

Napisane przez TafiT w 18.01.2021 05:17

Jeżeli używacie ReHLDS i crashuje wam serwer po wgraniu paczki przy wejściu gracza na serwer natomiast w konsoli macie ten błąd
 

L 01/18/2021 - 04:56:03: FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity
/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66: 31400 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

to należy w plugin_init

register_forward(FM_TraceLine,  "fwd_Traceline") 

zamienić na

register_forward(FM_TraceLine,  "fwd_Traceline",1) 

jest to dokładnie 120-sta linia.

 
 

  • +
  • -
  • 1


#769848 Basebuilder CoinBB

Napisane przez Zuzza w 16.01.2021 15:05

opis
Paczka basebuilder napisana jakiś czas temu, nie korzystam z niej a jest w niej parę przydatnych funkcji które mogą się komuś przydać i włożyć do swojego BB lub korzystać po prostu z paczki.
 
Co zawiera silnik basebuilder:
-Klonowanie klocków
-Możliwość przenoszenia graczami
-Anty reconnect
-System BitCoinów (Waluta na serwera) za nią kupujemy bronie co runde oraz ulepszenia ze sklepu, oraz ulepszenia każdej broni. 
-Każda broń posiada możliwości jej ulepszenia maksymalnie 3 ulepszenia do broni (Każda bronie ma inny zestaw ulepszeń które łatwo można zmienić w pluginie)
 
Możliwe ulepszenia na broniach to :
 

+10 DMG 					
1% Vampiryzm 				
1% Podpalenie 				
1% Zamrozenie 				
15% Szybko Strzelnosc 		
20% Szybkie Przeladowanie 	
Extra BitCoins 			
10% na Krytyka 			
NoRecoil 					
50% HS 					
Doladowanie Ammo 			
Rykoszet 					
Splash DMG 				

screenshot
BItCoin
Lx-Xohbadgq.gif
Upgrade dla broni - po podniesieniu dostajemy ulepszenie do najsłabszej broni która nie ma 3 ulepszeń.
mc-Bbj6-HVx-V.gif
Gen X - Do kupowania klas zombi
8-Qkhors-W7-Z.gif
HashTag - Waluta za którą możemy kupować wyglądy zwierzaków rzadko do zdobycia za zabójstwo, lub z kart które są pokazane niżej
Cuv-T83r2gg.gif
Znak zapytania - po podniesieniu otrzymujemny losową nagrode może stworzyć skrzynke 
u-S4q-Gf-WY1-C.gif
 
Skrzynia skarbów - po otworzeniu wyrzuca różne monety
7-DN8mf5-Yl4.gif
 
Jajko zwierzaka
Jyt-VYW3o-Ot.gif
 
Wyglądy zwierzaków: 
hlmv-CHhb-UATcqo.pnghlmv-Aw-ZSKu1jr-Y.pngyo5-Usr9-Tqw.gifp-Plt-TSWrw-L.gifA72-GPke-OCD.giff-Nt-Rns-Ar-CH.gifa-Dl-Dd-Us-KHo.gif
5-Jl-IZLy-L17.gifk8ounwe-Hpa.gifu-QZOL2fw-KV.gif3r-P85-QTia-O.gif
 
 
Za Geny X możemy rozwijać zwierzaka aby miał więcej mocy.
 
Karty Jackpot:
 


Obracanie klocków



 
W pluginie także misje, spowalnianie przesuwania (T), drużyny, menu admina (Pomoc, dawanie budowania/noclipa/goda) i pewnie parę rzeczy o których pewnie zapomniałam
 
 
-Dodatkowo w paczce Barriera, Granat podpalający, Zamarażający.
 
komendy admina

/clone - Do ustawienia klocków na mapie oraz ustawiania możliwości obracania klocków
/admin - menu admina
bb_barrier - w konsoli dla menu tworzenia barriery

Komendy w konsoli do tworzenia odpowiednich walut
x_createCoin
x_createUpgrade
x_createX
x_createHash
x_createChest
x_createQuestion
x_createPet


komendy

/misje
/menu
/konto
/sklep

/team

download

Modele za dużo ważą więc daje link : Modele i sprite
Załączona również mapka na której są dodane karty oraz plik.map bb_magicworld.map gdyby korciło kogoś dodać do jakiejś mapki karty :) to z tej mapy możecie wyciągnąć jak to zrobić.

konfiguracja
 

Klonowanie : 
>Zmień mapę
>Wpisz /clone
>Najedz na blok który ma być blokiem który można będzie klonować i który zostanie na mapie (Wszystkie nie zablokowane klocki będą usunięte) 
>Z menu wybierz Zablokuj/Odblokuj klocek (Jeżeli zaświeci się na czerwono klocek zostanie zablokowany / na zielono odblokowany)
>Z menu wybierz opcje zapisz
>Zmień mapę
Obracanie kloców:
>Wpisz /clone
>Kliknij 5 zresetuj zapis na mapie
>Zmień mapę
>Wpisz /clone zablokuj klocki które mają być do klonowania

>Wpisz /clone wybierz opcje 7 "Zaznacz klocek"
>Teraz najedz na środek klocka który zaznaczyłeś i kliknij ponownie opcje 7 "Połącz klocki"
>Najedz na innego klocka w którego ten ma się obrócić / zamienić, również najedź na środek i kliknij opcje 7. "Połącz klocki"

Zrób tak dla wszystkich klocków które mają się obracać ;) 
(Im celniej zaznaczysz środek klocka tym lepszy będzie efekt obrotu)


Jeżeli klocki są położone w tym samym miejscu tylko obrócone, możesz zresetować ich wektor przesunięcia
>Kliknij 7. Zaznacz dany klocek
>Kliknij opcje 2. z drugiej strony menu "Wyzeruj Vec" 
Wtedy klocki nie będą przeskakiwać i efekt będzie bardzo fajny.

Nie zapomnij zapisać po ustawieniu tego wszystkiego :)

 
 
 
 
Nie ma żadnych cvarów, wszystko do zmiany w sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#346615 Jak instalować pluginy? (SourceMod)

Napisane przez Siemka (= w 08.01.2012 16:25

.sma dajesz do scripting a .amx do plugins...
  • +
  • -
  • 0


#767777 Problem z obracaniem klockow [bb]

Napisane przez Black004 w 17.07.2020 21:03

Powinno być raczej tak, ale nie jestem pewny:

public funkcja(id)
{
	new entity = GetClientAimTarget(id, false);
	RotateEntity(entity);
}

  • +
  • -
  • 1


#767782 Problem z obracaniem klockow [bb]

Napisane przez Black004 w 17.07.2020 21:55

To są nazwy funkcji których sam u siebie w pluginie nie posiadasz i musisz je dodać.


  • +
  • -
  • 1


#767205 Problem z komplikowaniem

Napisane przez Rivit w 03.06.2020 18:44

		formatex(formats,charsmax(formats),"Teleport");
		menu_additem(menu,formats);

->


		menu_additem(menu,"Teleport");

jak przerabiasz to z  glową.... nie copy paste na pałe


  • +
  • -
  • 1


#763299 Problem z komplikacjom silnika basebuilder

Napisane przez Balian3D w 21.12.2019 13:21

Proszę.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1