Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AdAsKo2019 - zdjęcie

AdAsKo2019

Rejestracja: 29.01.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2019 20:41
-----

#757221 Problem z dodaniem pozycji w HUD

Napisane przez google's w 23.02.2019 18:04

Spoiler

Heh i ja dowaliłem i ty :D xD

 

jak robisz hud gdy obserwujesz to nie moze być "id" tylko w tym wypadku "sid" bo tak to gdy nie bedziemy zyli to i tak swoje statystyki będziemy oglądać a nie kogoś :D

 

Tu masz tak jak kolega wyżej aby ten plik wgrać :

 

attachicon.gifHUD.sma

Zgodzę się z Tobą, że jeśli ustawimy 'id' - będzie pokazywać nam nasze statystyki, a gdy 'sid' - statystyki gracza, którego obserwujemy. Ja po prostu ustawiłem w obydwóch to samo :) Ale to dobrze, że to zmieniłeś, może lepiej wyglądać :D 


  • +
  • -
  • 1


#757214 Problem z dodaniem pozycji w HUD

Napisane przez google's w 23.02.2019 16:02

Proszę https://www62.zippys...iMpaE/file.html

Usuń plugin PLN.amxx 

Dodaj tylko HUD.amxx i będzie Ci działać :)

 

 

 

P.S kolego @HUNT123 jak to ma prawo działać? :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
 


public plugin_init()
{ 
register_plugin("HUD", "1.0", "radim");
}
public client_connect(id)
{
set_task(1.0, "Life", id, _, _, "b");
}
 
public Life(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new player_PLN[33];
new nick[64]
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 8.0)
show_hudmessage(id, " [ Forum: DreamCenter.pl ]^n [ Nick: %s ]^n [ Zycie: %d ]^n [ VIP: %s ]^n [ PLN: %i ]", nick, get_user_health(id), get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X ? "Tak" : "Nie", player_PLN[id]);
}
else
{
new sid = pev(id, pev_iuser2)
if( is_user_alive(sid) )
{
new szName[64]
get_user_name(sid, szName, charsmax(szName))
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.88, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "[Forum: DreamCenter.pl]^n[Nick: %s]^n[Zycie: %d]^n[VIP: %s]", szName, get_user_health(sid), get_user_flags(sid) & ADMIN_FLAG_X ? "Tak" : "Nie")
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#757213 Problem z dodaniem pozycji w HUD

Napisane przez HUNT123 w 23.02.2019 15:32

Sprawdź czy działa :

 

Załączony plik  HUD.sma   1,15 KB  66 Ilość pobrań
  HUD.amxx


  • +
  • -
  • 1


#757216 Problem z dodaniem pozycji w HUD

Napisane przez HUNT123 w 23.02.2019 16:29

Spoiler

Heh i ja dowaliłem i ty :D xD

 

jak robisz hud gdy obserwujesz to nie moze być "id" tylko w tym wypadku "sid" bo tak to gdy nie bedziemy zyli to i tak swoje statystyki będziemy oglądać a nie kogoś :D

 

Tu masz tak jak kolega wyżej aby ten plik wgrać :

 

Załączony plik  HUD.sma   3,17 KB  98 Ilość pobrań
  HUD.amxx

 


  • +
  • -
  • 1


#756570 Plugin /menu

Napisane przez Robiin w 08.02.2019 20:47

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#756166 Problem z kompilacją pluginu

Napisane przez Robiin w 01.02.2019 14:37

Dodaj pod include

#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)

  • +
  • -
  • 1


#756100 Przerobienie pluginu /klany

Napisane przez Figas w 31.01.2019 16:04


bo kolega to liczy tylko na forsę. 

 

A gdzie jest napisane że za to płacisz? :P

 

Zaraz spróbuję coś zrobić

 

Jak na razie na szybko dodałem tylko /klany15

 

To wklej do amxx.cfg 

 

cod_Klan_cost 12000

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#756110 Przerobienie pluginu /klany

Napisane przez Figas w 31.01.2019 18:10

Wgraj sobie to do katalogu include swojego kompilatora

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#756109 Przerobienie pluginu /klany

Napisane przez Rivit w 31.01.2019 18:09

nie masz pliku sqlvault_ex w include swojego kompilatora


  • +
  • -
  • 1


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#755994 Przerobienie pluginu /klany

Napisane przez Trol lorT w 29.01.2019 18:41

licze na Plusa

Załączone pliki