Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

krisg12 - zdjęcie

krisg12

Rejestracja: 15.01.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2019 21:24
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Plugin abd

05.02.2019 20:05

Już działa, no i działa ten od Ciebie, dzięki wielkie, temat do zamknięcia.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Plugin abd

05.02.2019 17:00

Witam. Wgrałem pluginek Twój TibacK, natomiast też  czasami potrafi się bugować i nie widać wtedy zadanych obrażeń. A więc, jeżeli tak to działa, to w takim razie musi to powodować jakiś inny plugin skoro każdy plugin abd  tak samo sie buguje.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Plugin abd

04.02.2019 18:05

google's Wgrałem ten Twój plugin tak jak opisałeś, natomiast dalej podobnie, jakbyś mógł wejść jeszcze i sam luknąć ? Ip Podam na priv.

Pozdrawiam.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Plugin abd

03.02.2019 12:40

Googles proszę kod sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

A inne nie działają ;P to jest jedyny poprawny.

Heniu to jest chyba dhud

W temacie: Mikro i znaczki steam

27.01.2019 14:39

Problem został rozwiązany, proszę o zamknięcie tematu.