Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cess006 - zdjęcie

Cess006

Rejestracja: 13.01.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.02.2019 15:48
-----

Moje posty

W temacie: Nie wyswietlaja sie wiadomosci w Lol Sounds

01.02.2019 23:18

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], "%L", LANG_SERVER, sKillerName, sVictimName);

zamień na

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, "%L", LANG_SERVER, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], sKillerName, sVictimName);

i mam uwagę do tego:
!g
!y
!t
to działa w ad_managerze ponieważ tam jest podmienianie tych symboli na poprawny znak.
odpowiednio:
!g powinno być zamienione na ^x04
!y na ^x01
!t na ^x03

 

Teraz jest problem, bo zamiast normalnego pokolorowanego tekstu, wyświetla się:

x04%sx01 zabil x03%sx01 robiac Dwa Trupy!

Tak, dawałem znak "^" przed x03 itd..

W temacie: Jakis os polecacie pod 1.6/go?

30.01.2019 19:51

ubuntu pod 1.6

W temacie: model dla vipa

19.01.2019 12:42

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("modele", "1.0", "unknown")
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
    precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
    precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
    if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) {// <------- flaga
    new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
    if (userTeam == CS_TEAM_T) {
    cs_set_user_model(id, "viptt")
    }
    else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
    cs_set_user_model(id, "vipct")
    }
    else {
    cs_reset_user_model(id)
    }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Nie dawno miałem problem, więc skopiowałem sma z mojego poprzedniego tematu. Powinno zadziałać.

 

ok działa mógł byś tylko ustawić to na flage n?

 

Zamień ADMIN_LEVEL_C na ADMIN_LEVEL_B

W temacie: Cvar wynosi 1

19.01.2019 11:49

if(coss == 1)
	client_print(id, print_chat, "wartosc cvara: 1");

Możesz tez zrobić w ten sposób

if(coss) // true
if(!coss) // false

Jest może jeszcze jakiś sposób, żeby nie pakować całego kodu w "if"?

 

przed kodem np.

if(!coss)
	return PLUGIN_ //?

W temacie: model dla vipa

19.01.2019 11:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("modele", "1.0", "unknown")
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
    precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
    precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
    if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) {// <------- flaga
    new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
    if (userTeam == CS_TEAM_T) {
    cs_set_user_model(id, "viptt")
    }
    else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
    cs_set_user_model(id, "vipct")
    }
    else {
    cs_reset_user_model(id)
    }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Nie dawno miałem problem, więc skopiowałem sma z mojego poprzedniego tematu. Powinno zadziałać.