Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Chrobras - zdjęcie

Chrobras

Rejestracja: 23.12.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2019 23:56
-----

Moje posty

W temacie: koniec rundy

08.01.2019 19:14

Kolegi z czerwoną reputką lepiej nie słuchać. Podrzuć link do paczki, z której korzystasz (jeśli jest ona publiczna), albo spróbuj uzyskać jakieś informacje o tym, który z pluginów manipuluje czasem/końcem rundy.

Nie mam gotowej paczki
I zawsze czytałem wszystkie opisy plguginow.
Dobra najwyżej się z toba na ts3 będę kontaktował :)

W temacie: koniec rundy

08.01.2019 18:28

Sory za ten post ale missclick na telefonie

W temacie: koniec rundy

08.01.2019 18:27

Pokaż chociaż plugins.ini :^D
server.cfg tez mozesz

; -----------------------------------------; Amx Mod X 1.8.2 | HLDS 2013 | Pukawka.pl; -----------------------------------------; AMX Mod X plugins; Admin Base - Always one has to be activated		; admin base (required for any admin-related);admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment ); Basicadmincmd.amxx		; basic admin console commandsadminhelp.amxx		; help command for admin console commandsadminslots.amxx		; slot reservationmultilingual.amxx	; Multi-Lingual management; Menusmenufront.amxx		; front-end for admin menuscmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.);telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin; Chat / Messagesadminchat.amxx		; console chat commandsantiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the serverscrollmsg.amxx		; displays a scrolling messageimessage.amxx		; displays information messagesadminvote.amxx		; vote commands; Map relatednextmap.amxx		; displays next map in mapcycle;mapchooser.amxx		; allows to vote for next maptimeleft.amxx		; displays time left on map; Configurationpausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some pluginsstatscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands; Counter-Strike;restmenu.amxx		; restrict weapons menustatsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!);miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!); Enable to use AMX Mod plugins;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer
log "on"mp_logdetail "0"mp_logmessages "1"mp_timelimit "15"mp_consistency "1"mp_autokick "1"mp_autoteambalance "1"mp_c4timer "30"mp_flashlight "0"mp_footsteps "1"mp_forcechasecam "0"mp_freezetime "0"mp_friendlyfire "0"mp_limitteams "2"mp_hostagepenalty "2"mp_roundtime "1.5"mp_tkpunish "1"mp_startmoney "0"mp_chattime "0"sv_maxspeed "320"sv_cheats "0"allow_spectators "1"decalfrequency "60"sv_lan "0"secure "1"sv_proxies "1"sv_allowupload "1"sv_aim "0"pausable "0"sv_allowdownload "1"sv_voicequality "3"sv_voiceenable "1"sv_voicecodec "voice_speex"sv_alltalk "1"

W temacie: koniec rundy

08.01.2019 06:42

 

 

W cvarach lub server.cfg zmien na tyle ile chcesz zeby trwala runda max 10. Potem zresyartowaniu serwer i będzie wszstko dobrze bo z tego co widac to miales blad. LICZE NA +


Poprzez mp_round_infinite?

 

podaj swoje Gadugadu

 

napisałem :)

W temacie: koniec rundy

07.01.2019 16:48

W cvarach lub server.cfg zmien na tyle ile chcesz zeby trwala runda max 10. Potem zresyartowaniu serwer i będzie wszstko dobrze bo z tego co widac to miales blad. LICZE NA +


Poprzez mp_round_infinite?