Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

L33tPL - zdjęcie

L33tPL

Rejestracja: 06.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.08.2010 12:08
-----

#134179 Filmy

Napisane przez DarkGL w 11.05.2010 17:56

to się nazywa Camphath niestety wszystkie polskie tutki jakie znam o tym są niedostępne
jedynie co przychodzi mi do głowy to ten filmik

jest on po angielsku i nie pokazuje dokładnie robienia Campatha (autor go nie omawia lecz widać co robi ) ale powinieneś się kapnąć o co chodzi
na youtubie jest tego dużo :)
  • +
  • -
  • 1


#134082 3ds max

Napisane przez Abes Mapper w 11.05.2010 14:33

wunderboy.org - 3DS Max SMD file import plug-in
wunderboty.org - 3D tools & plug-ins
  • +
  • -
  • 1


#134089 3ds max

Napisane przez Abes Mapper w 11.05.2010 14:46

Installation
Unzip the archive and find the folder for version of 3DS Max you are using and OS type (32 or 64 bit). Copy the .dli file from that folder to you 3DS Max plug-ins folder and restart 3DS Max


  • +
  • -
  • 1


#133844 "Tuningowanie" Modeli

Napisane przez Abes Mapper w 10.05.2010 16:23

Pod ręką mam jedynie to:
Tworzenie modelu do Counter-Strike i Half-Life by triget on Vimeo
  • +
  • -
  • 1


#133628 Call of duty modern warfare 2

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 09.05.2010 18:38

znalazlem cos moze Ci sie przyda łap linki

[warn=Pavulon]reklama konkurencyjnego forum[/warn]



a plugin Power Weapons

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


#133631 Prosba o plugin i pytanie

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 09.05.2010 18:40

znalazlem cos moze Ci sie przyda łap linki

[warn=Pavulon]reklama konkurencyjnego forum[/warn]



a plugin Power Weapons

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


#127425 Drzewo

Napisane przez Ryuu w 21.04.2010 18:07

Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.
Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc :)
  • +
  • -
  • 1


#120245 Modele

Napisane przez Abes Mapper w 22.03.2010 15:35

3ds max, milkshape
  • +
  • -
  • 1


#120252 Modele

Napisane przez DarkGL w 22.03.2010 16:29

HLMV
mdldec
Gui studio mdl

smd importer 3ds max

no i oczywiście 3ds max (trial chyba że cie stać na oryginalny $) )
tutoriale
  • +
  • -
  • 1


#113717 Policjanci i zlodzieje

Napisane przez G[o]Q w 21.02.2010 19:40

Prosty mod napisany na prośbę usera

CT są policjantami maja tylko usp TT maja tylko glocki

CT moga zaaresztowac TT jesli TT jednak sie nie podda CT musi zlapac TT

jeśli CT złapie wszystkich TT koniec rundy

Moze się komuś przydać na jail jak bd mieć więcej czasu to wydam kolejna wersje :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#98653 Plik .FGD

Napisane przez Ryuu w 12.12.2009 15:19

Działa już?
  • +
  • -
  • 1


#112105 Policjanci i Złodzieje

Napisane przez Miczu w 14.02.2010 19:11

#include <engine>
#include <amxmod>

public plugin_init() RemoveEntities()

RemoveEntities() {

        remove_entity_name("func_bomb_target")
        remove_entity_name("info_bomb_target")    
        remove_entity_name("func_hostage_rescue")
        remove_entity_name("info_hostage_rescue")
        remove_entity_name("hostage_entity")
    
}

Zalacznik i cvar na:
bz_range 0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#100446 Problem Z 1 Mapa

Napisane przez Ryuu w 21.12.2009 18:55

Dałbyś może tak jednak plik turret.wad

-=Edit=- :
Sam znalazłem ten *.wad.
po 1. Źle wstawiony byt info_player_start.
po 2. Wejdź w Mapa>Właściwości Mapy> Maks.dystans renderowania daj na 99000.
Screen:
Dołączona grafika
A co do tekstur to ja mam żółtawe, nie wiem czy takie miałby być.
  • +
  • -
  • 1