jedynie co przychodzi mi do głowy to ten filmik
jest on po angielsku i nie pokazuje dokładnie robienia Campatha (autor go nie omawia lecz widać co robi ) ale powinieneś się kapnąć o co chodzi
na youtubie jest tego dużo

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
L33tPL nie posiada znajomych
Napisane przez DarkGL
w 11.05.2010 17:56
Napisane przez Abes Mapper
w 11.05.2010 14:33
Napisane przez Abes Mapper
w 11.05.2010 14:46
Napisane przez Abes Mapper
w 10.05.2010 16:23
Napisane przez
Dj ^^ d(-.-)b
w 09.05.2010 18:38
Napisane przez
Dj ^^ d(-.-)b
w 09.05.2010 18:40
Napisane przez Ryuu
w 21.04.2010 18:07
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures -nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar. -wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc
Napisane przez Abes Mapper
w 22.03.2010 15:35
Napisane przez DarkGL
w 22.03.2010 16:29
Napisane przez G[o]Q
w 21.02.2010 19:40
Napisane przez Miczu
w 14.02.2010 19:11
#include <engine> #include <amxmod> public plugin_init() RemoveEntities() RemoveEntities() { remove_entity_name("func_bomb_target") remove_entity_name("info_bomb_target") remove_entity_name("func_hostage_rescue") remove_entity_name("info_hostage_rescue") remove_entity_name("hostage_entity") }
Napisane przez Ryuu
w 21.12.2009 18:55