Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HUNT123 - zdjęcie

HUNT123

Rejestracja: 25.11.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2024 10:39
-----

#754626 Ranga w silniku cod

Napisane przez Rivit w 29.12.2018 15:25

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
//w stats[0] jest liczba killi

https://amxx.pl/doku.../get-user-stats

 

Reszte powinieneś ogarnąć

 

 


  • +
  • -
  • 1


#754599 Ranga w silniku cod

Napisane przez Rivit w 28.12.2018 21:53

gdzies na gorze pod includami:

native get_rank_name(id, ranga[], len)

reszta w .sma masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#754542 deathinfo

Napisane przez Rivit w 27.12.2018 20:04

skopiowałem od tamtego i widzisz, sprawdz tera

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#754344 Opis /vip

Napisane przez Toldi w 21.12.2018 18:27

+ poprawiłem prefix

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#754000 dodanie 1/1 z kosy

Napisane przez Rivit w 08.12.2018 21:27

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
		KillPlayer(this, idinflictor, idattacker, (1<<1))

	return HAM_IGNORED;
}

Tu jest cała magia

 

 

 

 

 

z .sma które podałem usuń te linijki (podane niżej) bo one odpowiadają za odbijanie pocisków. kopiowałem i zapomniałem usunąć

      if(ma_klase[this] && !random(7))
            cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1


#753977 dodanie 1/1 z kosy

Napisane przez Rivit w 08.12.2018 16:02

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1