static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) //w stats[0] jest liczba killi
https://amxx.pl/doku.../get-user-stats
Reszte powinieneś ogarnąć
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit w 29.12.2018 15:25
static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) //w stats[0] jest liczba killi
https://amxx.pl/doku.../get-user-stats
Reszte powinieneś ogarnąć
Napisane przez Rivit w 28.12.2018 21:53
gdzies na gorze pod includami:
native get_rank_name(id, ranga[], len)
reszta w .sma masz
Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20
Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".
Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw
i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.
Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować
długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.
Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,
postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.
Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)
i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać
- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.
Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,
które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.
Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.
Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki
i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.
Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.
Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.
Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".
Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.
// Cvars Database
cod_sql_host "127.0.0.1"
cod_sql_user "user"
cod_sql_pass "password"
cod_sql_db "database"
// Cvars Core
cod_kill_exp "20"
cod_hs_exp "10"
cod_damage_exp "3"
cod_win_exp "25"
cod_bomb_exp "25"
cod_defuse_exp "25"
cod_host_exp "25"
cod_night_exp "1"
cod_night_exp_from "22"
cod_night_exp_to "8"
cod_max_level "501"
cod_level_ratio "20"
cod_level_promotion_first "50"
cod_level_promotion_second "150"
cod_level_promotion_third "300"
cod_killstreak_time "15"
cod_min_players "4"
cod_min_bonus_players "10"
cod_max_durability "100"
cod_min_damage_durability "10"
cod_max_damage_durability "25"
// Cvars Stats
cod_medal_gold_exp "500"
cod_medal_silver_exp "300"
cod_medal_bronze_exp "100"
cod_assist_enabled "1"
cod_assist_damage "70"
cod_assist_exp "15"
// Cvars Box
cod_box_chance "6"
// Cvars Clans
cod_clans_chat_prefix "1"
cod_clans_level_cost "1000"
cod_clans_next_level_cost "1000"
cod_clans_skill_cost "500"
cod_clans_next_skill_cost "500"
cod_clans_create_level "25"
cod_clans_members_start "3"
cod_clans_level_max "10"
cod_clans_skill_max "10"
cod_clans_members_per_level "1"
cod_clans_health_per_level "1"
cod_clans_gravity_per_level "20"
cod_clans_damage_per_level "1"
cod_clans_weapondrop_per_level "1"
// Cvars Honor
cod_honor_minplayers "4"
cod_honor_kill "1"
cod_honor_killhs "1"
cod_honor_winround "1"
cod_honor_bombplanted "2"
cod_honor_bombdefused "2"
cod_honor_rescuehostage "1"
cod_honor_killhostage "4"
// Cvars Shop
cod_shop_repair_cost "10"
cod_shop_item_cost "15"
cod_shop_upgrade_cost "10"
cod_shop_small_bandage_cost "6"
cod_shop_small_exp_cost "6"
cod_shop_medium_exp_cost "14"
cod_shop_big_exp_cost "25"
cod_shop_random_exp_cost "15"
cod_shop_big_bandage_cost "15"
cod_shop_rocket_cost "15"
cod_shop_mine_cost "15"
cod_shop_dynamite_cost "15"
cod_shop_firstaidkit_cost "15"
cod_shop_teleport_cost "15"
cod_shop_jump_cost "20"
cod_shop_bunnyhop_cost "25"
cod_shop_silent_cost "15"
cod_shop_armor_cost "20"
cod_shop_damage_cost "25"
cod_shop_invisible_cost "40"
cod_shop_exchange_ratio "1000"
cod_shop_durability_amount "30"
cod_shop_small_bandage_hp "25"
cod_shop_big_bandage_hp "75"
cod_shop_armor_amount "100"
cod_shop_damage_amount "5"
cod_shop_small_exp "25"
cod_shop_medium_exp "75"
cod_shop_big_exp "150"
cod_shop_random_exp_min "1"
cod_shop_random_exp_max "200"
Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".
Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.
Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc
Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.
Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod
Napisane przez Rivit w 08.12.2018 21:27
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0) KillPlayer(this, idinflictor, idattacker, (1<<1)) return HAM_IGNORED; }
Tu jest cała magia
z .sma które podałem usuń te linijki (podane niżej) bo one odpowiadają za odbijanie pocisków. kopiowałem i zapomniałem usunąć
if(ma_klase[this] && !random(7)) cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
Napisane przez Rivit w 08.12.2018 16:02