Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

flare - zdjęcie

flare

Rejestracja: 22.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2010 16:51
-----

#118103 muzyka na koniec rundy

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 12.03.2010 00:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: może być

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#10340 Regulamin Shoutbox

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 14.07.2008 23:58

Regulamin ShoutBox:

I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem
  • Obowiązują tu wszystkie zasady forum głównego
  • Pisanie o tematach rasistowskich/pornograficznych jest ZABRONIONE
  • Nie przeklinamy, wyzywamy, obrażamy.
  • Nie spamujemy (ilością tekstu lub tagów BBCode)
  • Nie wolno na forum reklamować innych serwisów o podobnej tematyce!
  • Nie wolno reklamować serwerów Counter-Strike, TeamSpeak etc.
  • Dostępny jest od 50 postów
  • Całkowity zakaz używania tagów headers ( [h1], [h2], etc.)
II. Treść:
  • Zakaz podawania linków do problemów etc.
  • Zakaz umieszczania linków referencyjnych (reflinków), zaproszeń, próśb o rejestrację itp.
  • Nie opisuj swoich problemów, od tego są działy na forum.
  • Nie proś o pomoc w tym miejscu.
  • Zakaz pisania ofert do korzystania z usług/i itp. (głównie tyczy Przedstawicieli Firm Hostingowych)

Rejestracja na forum oznacza akceptacje regulaminu!




#116299 menu klas nowa strona

Napisane przez G[o]Q w 04.03.2010 16:08

no wiec opisze wam jak to zrobic na starym menu bo bedzie szybciej pokaze jak dodac menu z 3 klasami

na poczatku szukamy

#define TASKID_SETUSER 	13312

i doklejamy pod tym

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu

potem dodajemy pod

register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")


register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

potem podmieniamy funkcje

select_class


na

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}

i w public select_class_menu(id, key)

po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy

new lx[13]

dopisujemy pod

case 7: 
{	
	player_class[id] = Hunter
	g_GrenadeTrap[id] = 1
}

case 8:{
        ShowKlasy(id,lx)
		
}

potem pod funkcja

select_class_menu

wklejamy to

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1


}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 9


#65106 amx_end

Napisane przez KobraPL w 05.06.2009 09:53

amx_end
by Kobra


Opis pluginu:
Plugin zlicza ilość wygranych rund przez poszczególne team'y i zmienia mapę po wygraniu przez ktorąś 11-tu rund. Po 10-ciu wygranych rundach pojawia się vote złożony z 5-ciu losowych map z mapcycle.txt i wybierany jest nextmap (cvard amx_nextmap).

Konfiguracja:
amx_end_rounds - [opcjonalne] zmienia ilość wygranych rund, po których następuje zmiana mapy. 11-13 rund jest optymalnie.
Aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7

Uwagi:
* aby koniec mapy nie nastąpił z powodu "końca czasu", należy ustawić mp_roundtime na jakąś wysoką wartość
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini

Changelog:
v1.4b
*fix pamięci ostatnich map
*optymalizacja filtracji map granych
*małe bugfixy
v1.3
*dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
v1.2b
*najprawdopodobniej kolorki z v1.1 wywalaly serwa, wiec z nich zrezygnowalem - nie mam 100% pewnosci, stad "beta"
*kilka tweakow
*reset fix TX R3X @ amxx.pl! :-)
v.1.1
*dodany vote po 10ciu wygranych rundach
*dodane kolorki
v1.0
*pierwsza wersja, konczy jedynie mape po 13 rundach.

Załączony plik  amx_end.sma   9,04 KB  714 Ilość pobrań
  amx_end.amxx
Załączony plik  amx_end.amxx   11,11 KB  214 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#116288 zmiana HE w laser itp

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 04.03.2010 15:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Znalezione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]

Napisane przez Miczu w 21.03.2009 16:33

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 65


#115839 pięści

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 02.03.2010 01:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Znalezione
Nie ma to jak samemu sobie dawać reputację i pomylić się w tym które konto ją ma dostać.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#115667 Nauka C++ - książka

Napisane przez kur3k w 01.03.2010 13:42

Więc za samo "nie bycie językiem" bym go nie przekreślał.

HTML jest językiem, podajże z rodziny 'meta' ? :rolleyes:
JSokol ma racje, hehe :] A sam HTML/CSS bądź co bądź do pisania w pawn także się przydaje ;)

I jeżeli Pavulon uważasz, że przy HTML/CSS się nie myśl to nie wiem ;> Gdyby nie google + gotowe rozwiązania np. formatowania pod IE nie był byś tak szybki, czy do uzyskiwania pewnych sztuczek typu rozwijane menu w CSS ;)

I jak już Pavulon tak przekreślasz, proste języki typu meta itp. to wg. mnie językiem nie będziemy nazywać wysoko poziomowych, ponieważ programowanie na wysokim poziomie dostarcza bardzo wiele ułatwień ;]

Pogrzeb w ASEM. ;]

takie moje skromne zdanie :xP: :D
  • +
  • -
  • 1


#3319 Weapns Crosshairs

Napisane przez Gość w 29.03.2008 13:18

Peter, właczasz go w konsoli np.
weapon_no_crosshair abcd
a jak znów chcesz celownik wpisujesz
weapon_no_crosshair ""
Jak się myle bywa każdy się myli.


#114376 Weapns Crosshairs

Napisane przez ESTCOBS w 24.02.2010 20:47

Nowsza wersja, poprawiono drobny błąd [brak celownika po wyrzuceniu granatu]
/* 	a 	p228 	b 	hegrenade 	c 	xm1014 	d 	c4 	e 	mac10 	f 	aug 	g 	smokegrenade 	h 	elite 	i 	fiveseven 	j 	ump45 	k 	galil 	l 	famas 	m 	usp 	n 	glock18 	o 	mp5navy 	p 	m249 	q 	m3 	r 	m4a1 	s 	tmp 	t 	flashbang 	u 	deagle 	v 	sg552 	w	ak47 	x 	knife 	y 	p90 */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define VERSION	"0.2.2" #define MAX_PLAYERS	32 #define HIDEHUD_CROSSHAIR	(1<<6) #define m_iHideHUD				361 #define HideWeaponCrosshair(%1)	( g_iFlags & (1<<%1) ) new g_iOldWeapon[MAX_PLAYERS+1] new g_iFlags public plugin_init() { 	register_plugin("Weapons Crosshairs", VERSION, "ConnorMcLeod") 	register_concmd("weapon_no_crosshair", "AdminCommand_Crosshair", ADMIN_CFG, " - <flags>") 	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1") 	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be") } public Event_ResetHUD(id) { 	g_iOldWeapon[id] = 0 } public Event_CurWeapon(id) { 	new iCurWeapon = read_data(2) 	new iOldWeapon = g_iOldWeapon[id] 	if( iCurWeapon != iOldWeapon ) 	{ 		g_iOldWeapon[id] = iCurWeapon 		if( HideWeaponCrosshair(iCurWeapon) ) 		{ 			set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) | HIDEHUD_CROSSHAIR) 		} 		else if( HideWeaponCrosshair( iOldWeapon ) ) 		{ 			set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) & ~HIDEHUD_CROSSHAIR) 		} 	} } public AdminCommand_Crosshair(id, level, cid) { 	if( cmd_access(id, level, cid, 2) ) 	{ 		new szFlags[26] 		read_argv(1, szFlags, charsmax(szFlags)) 		static const iWeaponsIds[] = {CSW_P228, CSW_HEGRENADE, CSW_XM1014, CSW_C4, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_SMOKEGRENADE, 								CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, 								CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_FLASHBANG, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, 								CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_P90} 		new i, cLetter, iVal 		g_iFlags = 0 		while( (cLetter = szFlags[i++]) ) 		{ 			iVal = cLetter - 'a' 			if( 0 <= iVal < sizeof(iWeaponsIds) ) 			{ 				g_iFlags |= (1<<iWeaponsIds[iVal]) 			} 		} 	} 	return PLUGIN_HANDLED }

  • +
  • -
  • 1


#3302 Weapns Crosshairs

Napisane przez Gość w 28.03.2008 23:42

Weapns Crosshairs
Plugin który umożliwia zniknięcie celownika dla wybranych broni.

Dołączona grafika

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Komendy:
weapon_no_crosshair < flagi >

Flagi:
a     p228 
    b     hegrenade 
    c     xm1014    
    d     c4 
    e     mac10 
    f     aug 
    g     smokegrenade 
    h     elite 
    i     fiveseven 
    j     ump45 
    k     galil 
    l     famas 
    m     usp 
    n     glock18 
    o     mp5navy 
    p     m249 
    q     m3 
    r     m4a1 
    s     tmp 
    t     flashbang 
    u     deagle 
    v     sg552 
    w    ak47 
    x     knife 
    y     p90

Załączone pliki




#115168 Poprawne rate - wymusza i sprawdza ex_interp, cl_updaterate oraz rate

Napisane przez Seba w 27.02.2010 18:35

Info:

Zoptymalizowany plugin na sprawdzanie oraz ew. ustawianie graczom ustawień sieciowych w przypadku gdy są błędne. Obsługuje cvar'y: ex_interp, cl_updaterate, rate - działa na każdej wersji Counter Strike, więc sprawdza się również doskonale na serwerach z dwoma protokołami. Jeżeli gracz ma błędne ustawienia, serwer wymusza mu minimalne (ustawianie cvar'ami)


Screenshot:

Dołączona grafika


Ustawienia:

  • sv_minclrate - minimalne dozwolone "rate", domyślnie 20000
  • sv_minclupdaterate - minimalne dozwolone "cl_updaterate", domyślnie 45
  • sv_maxclniterp - maksymalne dozwolone "ex_interp", domyślnie 0.05
  • sv_informcl - ustawia status informowania, w przypadku ustawienia na 0 nie informuje gracza w przypadku błędnych ustawień, ustawienie na 1 skutkuje napisami w chat'cie pokazanymi na screenshot'cie.

Załączone pliki




#108054 imunitet na flage "c" HPK

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 28.01.2010 10:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL