Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: może być
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
flare nie posiada znajomych
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 12.03.2010 00:31
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 14.07.2008 23:58
Rejestracja na forum oznacza akceptacje regulaminu!
Napisane przez G[o]Q
w 04.03.2010 16:08
#define TASKID_SETUSER 13312
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230 #define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu") register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy") register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu") register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu") register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu") register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
select_class
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[13] get_cvar_string("diablo_classes",flags,13) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text) }
dopisujemy podnew lx[13]
case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 }
case 8:{ ShowKlasy(id,lx) }
wklejamy toselect_class_menu
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez KobraPL
w 05.06.2009 09:53
amx_end
by Kobra
#define LAST_MAPS 7
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 04.03.2010 15:29
Napisane przez Miczu
w 21.03.2009 16:33
Diablo Mod 5.9l
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
diablo_sql_host diablo_sql_user diablo_sql_pass diablo_sql_database diablo_sql_table
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)/gracze - już naprawione
Nowosci:
-Naprawdę dużo optymalizacji-mnich - mur (5s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s) -paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (5s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija +2 naboi od niego (5s)-wybór jakie klasy można wybrać
WAŻNE
dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 02.03.2010 01:14
Napisane przez kur3k
w 01.03.2010 13:42
HTML jest językiem, podajże z rodziny 'meta' ?Więc za samo "nie bycie językiem" bym go nie przekreślał.
Napisane przez
Gość
w 29.03.2008 13:18
weapon_no_crosshair abcda jak znów chcesz celownik wpisujesz
weapon_no_crosshair ""Jak się myle bywa każdy się myli.
Napisane przez ESTCOBS
w 24.02.2010 20:47
/* a p228 b hegrenade c xm1014 d c4 e mac10 f aug g smokegrenade h elite i fiveseven j ump45 k galil l famas m usp n glock18 o mp5navy p m249 q m3 r m4a1 s tmp t flashbang u deagle v sg552 w ak47 x knife y p90 */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define VERSION "0.2.2" #define MAX_PLAYERS 32 #define HIDEHUD_CROSSHAIR (1<<6) #define m_iHideHUD 361 #define HideWeaponCrosshair(%1) ( g_iFlags & (1<<%1) ) new g_iOldWeapon[MAX_PLAYERS+1] new g_iFlags public plugin_init() { register_plugin("Weapons Crosshairs", VERSION, "ConnorMcLeod") register_concmd("weapon_no_crosshair", "AdminCommand_Crosshair", ADMIN_CFG, " - <flags>") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1") register_event("ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be") } public Event_ResetHUD(id) { g_iOldWeapon[id] = 0 } public Event_CurWeapon(id) { new iCurWeapon = read_data(2) new iOldWeapon = g_iOldWeapon[id] if( iCurWeapon != iOldWeapon ) { g_iOldWeapon[id] = iCurWeapon if( HideWeaponCrosshair(iCurWeapon) ) { set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) | HIDEHUD_CROSSHAIR) } else if( HideWeaponCrosshair( iOldWeapon ) ) { set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) & ~HIDEHUD_CROSSHAIR) } } } public AdminCommand_Crosshair(id, level, cid) { if( cmd_access(id, level, cid, 2) ) { new szFlags[26] read_argv(1, szFlags, charsmax(szFlags)) static const iWeaponsIds[] = {CSW_P228, CSW_HEGRENADE, CSW_XM1014, CSW_C4, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_SMOKEGRENADE, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_FLASHBANG, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_P90} new i, cLetter, iVal g_iFlags = 0 while( (cLetter = szFlags[i++]) ) { iVal = cLetter - 'a' if( 0 <= iVal < sizeof(iWeaponsIds) ) { g_iFlags |= (1<<iWeaponsIds[iVal]) } } } return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez
Gość
w 28.03.2008 23:42
weapon_no_crosshair < flagi >
a p228 b hegrenade c xm1014 d c4 e mac10 f aug g smokegrenade h elite i fiveseven j ump45 k galil l famas m usp n glock18 o mp5navy p m249 q m3 r m4a1 s tmp t flashbang u deagle v sg552 w ak47 x knife y p90
Napisane przez
Seba
w 27.02.2010 18:35
Zoptymalizowany plugin na sprawdzanie oraz ew. ustawianie graczom ustawień sieciowych w przypadku gdy są błędne. Obsługuje cvar'y: ex_interp, cl_updaterate, rate - działa na każdej wersji Counter Strike, więc sprawdza się również doskonale na serwerach z dwoma protokołami. Jeżeli gracz ma błędne ustawienia, serwer wymusza mu minimalne (ustawianie cvar'ami)
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 28.01.2010 10:50