Mam takie problem, ze w momencie gdy ktos z klasa maga lub nekro ma stalkera i nie ma dodanego zadnego punktu do sily, to w momencie spawnu na starcie rundy od razu dostaje slaya. Gdy doda np 2 pkty w sile to juz jest wszystko ok. Czym to moze byc spowodowane? Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem? Wersja moda 5.8d.
Kod startu rundy:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
set_renderchange(i)
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
SpawnPowerup()
}I jeszcze:public add_redhealth_bonus(id)
{
if (player_b_reduceH[id] > 0)
set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
if(player_item_id[id]==17) //stalker ring
set_user_health(id,5)
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna