bierzesz tę nazwę, rejestrujesz jako custom_weapon i włączasz zliczanieGracz1 killed Gracz2 with <tutaj_będzie_nazwa_broni>
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dzik
Rejestracja: 17.11.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2012 10:22





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 3 709
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Maj 30, 1994
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Poznań
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Dzik nie posiada znajomych
#233203 Challenge - rakiety oraz miny
Napisane przez R3X
w 04.04.2011 17:00
jak skompilowałeś z orpheu i masz ten moduł na serwerze to wystarczy żebyś znał nazwę broni, znajdziesz ją w pluginie albo łatwiej w konsoli, komunikat po śmierci wygląda wtedy tak:
#230199 Challenge - wyzwania i nagrody
Napisane przez R3X
w 26.03.2011 14:57
Challenge
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.
Można udostępnić graczom listę wyzwań:

Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.
Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()
oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.
Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja
Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).
Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Standardowa
Opcje kompilacji
wersja 0.5 i starsze
Odkomentuj
Odkomentuj
Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv
od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1

Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:
SQLite (domyślnie)
Ustawienia:
MySQL
Ustawienia:
Zmiany:
0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD
0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy
0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge
0.3
- współpraca z SQLite,
0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku
0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie
0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk
0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni
Gotowe wyzwania:
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.
Można udostępnić graczom listę wyzwań:

Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
- statystyki broni standardowych
- czyli zabicia z kałacha czy m4, DeathMsg łapane zawsze
- statystyki broni niestandardowych
- czyli zabicia z magicznych przedmiotów czy skilli, DeathMsg łapane zawsze tylko z użyciem Orpheu, bez tego modułu trzeba używać Ham_TakeDamage lub emessagebegin()
- statystyki broni własnych
- czyli staty za cokolwiek chcemy, sami dodajemy punkty funkcją ch_add_user_stats()
Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.
Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()
challenge_uses_stats(wid);np.
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);
oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.
Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja
ch_get_user_stats(id, wid, hs=0);
Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).
Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Standardowa
Opcje kompilacji
wersja 0.5 i starsze
Odkomentuj
//#define USING_ORPHEUjeśli chcesz użyć modułu Orpheu (http://forums.allied...ad.php?t=103855)
Odkomentuj
//#define USING_DHUDjeśli chcesz użyć efektów Dynamiczny HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv
od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1

Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:
SQLite (domyślnie)
- w pliku na serwerze
- wymaga odblokowanego modułu sqlite w modules.ini
- plik bazy może zostać stworzony przez plugin tylko jeśli ma do tego prawo (chmod 600), możliwe, że trzeba będzie wrzuć pusty plik o podanej w cvarze nazwie na FTP
Ustawienia:
//SQLite amx_challenge_sqltype "sqlite" amx_challenge_host "" amx_challenge_user "" amx_challenge_pass "" amx_challenge_db "addons/amxmodx/data/challenge.db" amx_challenge_prefix ""
MySQL
- osobny serwer bazy danych
- wymaga odblokowanego modułu mysql w modules.ini
- łatwiej o prezentację na stronie WWW i jest bardziej niezawodny
Ustawienia:
//MySQL amx_challenge_sqltype "mysql" amx_challenge_host "localhost" amx_challenge_user "root" amx_challenge_pass "root" amx_challenge_db "challenge" amx_challenge_prefix ""
amx_challenge_save 1|2|3
- typ zapisu
- 1 - steamid
- 2 - nick
- 3 - ip
amx_challenge_list_available 0|1
- włącz/wyłącz możliwość podglądu wyzwań, ustawienie na 0 blokuje komendę /challenge
amx_challenge_bots 0|1|2
- zapisywanie statystyk botów
- 0 - nie zapisu
- 1 - tylko grające
- 2 - wszystkie
amx_challenge_minplayers 0
- wymagana ilość grających graczy na serwerze do zliczania statystyk
amx_challnege_usedhud 0
- czy używać DHUD (jeśli dostępne)
amx_challnege_orpheu 0
- czy używać Orpheu (jeśli dostępne)
Zmiany:
0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
native challenge_show_custom_info(id, const szChallenge[], const szAward[], const iColor[3] = {255, 255, 255});
0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD
0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy
0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge
0.3
- współpraca z SQLite,
0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku
0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie
0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk
0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni
Gotowe wyzwania:
Załączone pliki
-
php-api.zip 2,17 KB 496 Ilość pobrań
-
Examples.zip 8,03 KB 517 Ilość pobrań
-
Challenge-0.6.1.zip 58,67 KB 652 Ilość pobrań
#224265 Wyrzucenie perku podczas zmiany klasy
Napisane przez master.
w 11.03.2011 21:48
Podmien to i daj znac czy dziala.
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Twoj perk ulegl zniszczeniu."); return PLUGIN_CONTINUE; }
#223418 Ograniczenie rozdawania statystyk
Napisane przez Goliath
w 09.03.2011 17:45
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dzik
- Regulamin