Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.03.2011 19:53
Witam
Mam pytanie czy jest mozliwosc, aby przy zmianie klasy wywalalo perk, ktory aktualnie posiadamy? Wiele osob gdy zdobedzie jakis dobry perk dla danej klasy od razu zmienia klase wlasnie na ta, dla, ktorej ten perk jest uzyteczny
Mam pytanie czy jest mozliwosc, aby przy zmianie klasy wywalalo perk, ktory aktualnie posiadamy? Wiele osob gdy zdobedzie jakis dobry perk dla danej klasy od razu zmienia klase wlasnie na ta, dla, ktorej ten perk jest uzyteczny
#2
Napisano 11.03.2011 21:48
Podmien to i daj znac czy dziala.
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Twoj perk ulegl zniszczeniu."); return PLUGIN_CONTINUE; }
#3
Napisano 11.03.2011 21:56
Nie dziala
#4
Napisano 11.03.2011 23:56
U mnie dziala bez problemu...
Zalezy gdzie to wstawiles:)
Zalezy gdzie to wstawiles:)
#6
Napisano 12.03.2011 15:22
Dobra, jednak dziala. Sprawdzalem na serwerze testowym to nie dzialalo a wrzucilem na moj serwer to od razu ruszylo 
Dziekuje, plusik

Dziekuje, plusik
#7
Napisano 13.03.2011 22:41
Ale wy panowie kombinujecie wystarczylo dopisac w glownym QTM'e linijke
register_clcmd("say /klasa", "WyrzucPerk");
Dodano 13 marzec 2011 - 22:41:
Temat mozna zamknac
register_clcmd("say /klasa", "WyrzucPerk");
Dodano 13 marzec 2011 - 22:41:
Temat mozna zamknac
#8
Napisano 14.03.2011 07:01
mi takze nie dziala podmieniam to w odpowiednim miejscu skryptu ...
Użytkownik Daimyo edytował ten post 14.03.2011 07:02
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych