Wyrzucenie perku podczas zmiany klasy
Dzik
11.03.2011
Witam
Mam pytanie czy jest mozliwosc, aby przy zmianie klasy wywalalo perk, ktory aktualnie posiadamy? Wiele osob gdy zdobedzie jakis dobry perk dla danej klasy od razu zmienia klase wlasnie na ta, dla, ktorej ten perk jest uzyteczny
Mam pytanie czy jest mozliwosc, aby przy zmianie klasy wywalalo perk, ktory aktualnie posiadamy? Wiele osob gdy zdobedzie jakis dobry perk dla danej klasy od razu zmienia klase wlasnie na ta, dla, ktorej ten perk jest uzyteczny
master.
11.03.2011
Podmien to i daj znac czy dziala.
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Twoj perk ulegl zniszczeniu."); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dzik
12.03.2011
Dobra, jednak dziala. Sprawdzalem na serwerze testowym to nie dzialalo a wrzucilem na moj serwer to od razu ruszylo 
Dziekuje, plusik

Dziekuje, plusik
NoBody
13.03.2011
Ale wy panowie kombinujecie wystarczylo dopisac w glownym QTM'e linijke
register_clcmd("say /klasa", "WyrzucPerk");
Dodano 13 marzec 2011 - 22:41:
Temat mozna zamknac
register_clcmd("say /klasa", "WyrzucPerk");
Dodano 13 marzec 2011 - 22:41:
Temat mozna zamknac
Daimyo
14.03.2011
mi takze nie dziala podmieniam to w odpowiednim miejscu skryptu ...
Użytkownik Daimyo edytował ten post 14.03.2011 07:02
Użytkownik Daimyo edytował ten post 14.03.2011 07:02