Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wyrzucenie perku podczas zmiany klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dzik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.03.2011 19:53

Witam

Mam pytanie czy jest mozliwosc, aby przy zmianie klasy wywalalo perk, ktory aktualnie posiadamy? Wiele osob gdy zdobedzie jakis dobry perk dla danej klasy od razu zmienia klase wlasnie na ta, dla, ktorej ten perk jest uzyteczny
  • +
  • -
  • 0

#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 11.03.2011 21:48

Podmien to i daj znac czy dziala.
public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
		
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
	DestroyForward(forward_handle);
		
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        UstawPerk(id, 0, 0, 0); 
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Dzik

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.03.2011 21:56

Nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 11.03.2011 23:56

U mnie dziala bez problemu...
Zalezy gdzie to wstawiles:)
  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.03.2011 14:54

Działa, potwierdzam
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Dzik

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.03.2011 15:22

Dobra, jednak dziala. Sprawdzalem na serwerze testowym to nie dzialalo a wrzucilem na moj serwer to od razu ruszylo :)

Dziekuje, plusik
  • +
  • -
  • 0

#7 NoBody

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 13.03.2011 22:41

Ale wy panowie kombinujecie wystarczylo dopisac w glownym QTM'e linijke
register_clcmd("say /klasa", "WyrzucPerk");

Dodano 13 marzec 2011 - 22:41:
Temat mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#8 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 14.03.2011 07:01

mi takze nie dziala podmieniam to w odpowiednim miejscu skryptu ...

Użytkownik Daimyo edytował ten post 14.03.2011 07:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych