Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AYA - zdjęcie

AYA

Rejestracja: 21.06.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2019 00:49
-----

Moje tematy

Problem z kompilacja

20.04.2019 22:10

Witajcie!

Posiadam mianowicie problem z kompilacją vipa na mój serwer. 

 

Błędy:

//// svip.sma
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(46) : error 017: undefined symbol "client_disconnect_svip"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(48) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(48) : error 017: undefined symbol "client_disconnect_svip"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(51) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(51) : error 017: undefined symbol "menu_1_handler"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(65) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(65) : error 017: undefined symbol "menu_2_handler"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(79) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(79) : error 017: undefined symbol "menu_3_handler"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(93) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(93) : error 004: function "plugin_cfg" is not implemented
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(96) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(96) : error 017: undefined symbol "takeDamage"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(96) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
// C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\new amxx compiler\svip.sma(96) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Kod:

https://pastebin.com/U2ZhDVZX

Problem z silnikiem speedrun by pwned

15.01.2019 17:10

Witam!

Mam problem taki, że jak wybiorę kategorie 2k run to przełącza na 3k run. Tak samo jest z 4k run, że przełącza na 6k run. Dzieje się też coś takiego, że jak wybiore kategorie inną niz fps to nie mogę wrócić na fps. Proszę o pomoc. Silnik jest z https://amxx.pl/topi...aczka-speedrun/

 

 

Snajper - Kod

12.12.2018 19:14

Witam!

 

Chciałbym zobaczyć kod takiego snajpera z awp 1/2 i frakcja Darmowe, bo nie pamietam jak się ustawiało 1/2 itp na daną broń :)

Problem z kompilacją!

10.12.2018 20:02

Jako, że jestem trochę zielony w amxx to dodaje:

 

C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\compiler\Snajper.sma(23) : error 088: number of arguments does not match definitione


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const frakcja[] = "Darmowe";
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
 ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
 ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
 if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
 if(damagebits & DMG_BULLET)
 {
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  
  if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
   
 }
 
 return HAM_IGNORED;
}

Proszę również o wyjaśnienie w czym był problem :)

CodMod Nowy skoki

29.10.2018 19:56

Witam! Mam do was pytanie jak ustawić np. 3 skoki albo więcej w skrypcie. Prosiłbym też, aby ktoś mi powiedział gdzie to umieścić :)

 

 

static bool:oldbuttons[65];
    if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_JUMP)
    {
        static bool:multijump[65];
        new flags = GetEntityFlags(client);
        if(!(flags & FL_ONGROUND) && !multijump[client])
        {
            new Float:forigin[3];
            GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", forigin);
            forigin[2] += 250.0;
            TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, forigin);
            multijump[client] = true;
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
            multijump[client] = false;

        oldbuttons[client] = true;
    }
    else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_JUMP))
        oldbuttons[client] = false;

    return Plugin_Continue;