chciales zeby polaczyc to masz
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szary322
Rejestracja: 14.11.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2012 17:23
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 34
- Odwiedzin: 3 124
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Białystok
3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Szary322 nie posiada znajomych
#167477 Połączyć 2 pluginy...
Napisane przez Szary322 w 02.09.2010 19:49
#167474 Zastąpienie np. Terrorist win
Napisane przez Szary322 w 02.09.2010 19:43
Spoiler
/* Copyright by KaLoSZyFeR */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "CS Polish" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "KaLoSZyFeR" #define AMOUNT 128 // amount of texts in tables or something (I don't know how it is in english) #define AMOUNT_HUD 25 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message") register_message(get_user_msgid("HudTextArgs"), "hud_message") } new text[AMOUNT][] = { "#Target_Bombed", "#VIP_Escaped", "#VIP_Assassinated", "#Terrorists_Escaped", "#CTs_PreventEscape", "#Escaping_Terrorists_Neutralized", "#Bomb_Defused", "#CTs_Win", "#Terrorists_Win", "#Round_Draw", "#All_Hostages_Rescued", "#Target_Saved", "#Hostages_Not_Rescued", "#Terrorists_Not_Escaped", "#VIP_Not_Escaped", "#Cannot_Buy_This", "#Not_Enough_Money", "#Weapon_Not_Available", "#Already_Have_Kevlar", "#Already_Have_Kevlar_Helmet", "#Already_Have_Kevlar_Bought_Helmet", "#Already_Have_Helmet_Bought_Kevlar", "#Cannot_Carry_Anymore", "#Already_Have_One", "#Cannot_Switch_From_VIP", "#All_Teams_Full", "#Terrorists_Full", "#CTs_Full", "#Too_Many_Terrorists", "#Too_Many_CTs", "#Wait_3_Seconds", "#Only_1_Team_Change", "#Ignore_Broadcast_Messages", "#Ignore_Broadcast_Team_Messages", "#Accept_All_Messages", "#Ignore_Radio", "#Accept_Radio", "#Command_Not_Available", "#Defusing_Bomb_With_Defuse_Kit", "#Defusing_Bomb_Without_Defuse_Kit", "#Killed_Hostage", "#Injured_Hostage", "#Auto_Team_Balance_Next_Round", "#All_VIP_Slots_Full", "#Killed_Teammate", "#Banned_For_Killing_Teammates", "#Cannot_Vote_Map", "#Weapon_Cannot_Be_Dropped", "#Terrorist_Escaped", "#C4_Plant_At_Bomb_Spot", "#C4_Plant_Must_Be_On_Ground", "#C4_Arming_Cancelled", "#Bomb_Planted", "#C4_Activated_At_Bomb_Spot", "#Switch_To_BurstFire", "#Switch_To_SemiAuto", "#Switch_To_FullAuto", /* TUTAJ KONIEC */ "#GAMESAVED", "#Game_Commencing", "#Game_connected", "#Game_disconnected", "#Game_join_terrorist", "#Game_join_ct", "#Game_join_terrorist_auto", "#Game_join_ct_auto", "#Game_scoring", "#Game_idle_kick", "#Game_bomb_drop", "#Game_bomb_pickup", "#Game_no_timelimit", "#Game_timelimit", "#Game_unknown_command", "#Game_in_position", "#Game_added_position", "#Game_teammate_kills", "#Game_required_votes", "#Game_teammate_attack", "#Game_kicked", "#Game_vote_cast", "#Game_vote_usage", "#Game_vote_player_not_found", "#Game_vote_players_on_your_team", "#Game_vote_not_yourself", "#Game_voted_for_map", "#Game_votemap_usage", "#Cannot_Vote_Need_More_People", "#Map_Vote_Extend", "#Cannot_Vote_With_Less_Than_Three", "#Game_will_restart_in", /* TUTAJ KONIEC DRUGIEJ CZESCI */ "#Cant_buy", "#VIP_cant_buy", "#CT_cant_buy", "#Terrorist_cant_buy", "#Vote", "#Votes", /* TUTAJ KONIEC TRZECIEJ CZESCI */ "#Got_defuser", "#Got_bomb", "#Cannot_Be_Spectator", "#Muted", "#Unmuted", "#No_longer_hear_that_player", "#Name_change_at_respawn", "#C4_Defuse_Must_Be_On_Ground", "#Spec_Mode1", "#Spec_Mode2", "#Spec_Mode3", "#Spec_Mode4", "#Spec_Mode5", "#Spec_Mode6", "#Spec_NoTarget", "#Spec_Help_Title", "#Spec_Slow_Motion", "#Spec_Replay", "#Spec_Auto", "#Spec_Time", "#Spec_Map", "#Spectators", "#Unassigned", "#Only_CT_Can_Move_Hostages", "#Spec_Duck", "#Spec_Not_Valid_Choice", "#Spec_Not_In_Spectator_Mode", "#Spec_NoPlayers", "#Spec_ListPlayers", "#Selection_Not_Available", "#Alias_Not_Avail", "#Spec_No_PIP", "#Cstrike_Already_Own_Weapon" } new translated_text[AMOUNT][] = { "Cel Zniszczony!^n", "VIP uciekl!^n", "VIP zostal zamordowany!^n", "Terrorysci uciekli!^n", "Anty-Terrorysci zapobiegli ucieczce wiekszosci terrorystow!^n", "Wszyscy uciekajacy terrorysci zostali zneutralizowani!^n", "Bomba zostala rozbrojona!^n", "Anty-Terrorysci Wygrali!^n", "Terrorysci Wygrali!^n", "Runda Remisowa!^n", "Wszyscy Zakladnicy zostali uratowani!^n", "Cel zostal obroniony!^n", "Zakladnicy nie zostali uratowani!^n", "Terrorysci nie zdolali uciec!^n", "VIP nie zdolal uciec!^n", "Nie mozesz kupic tego przedmiotu!^n", "Nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy!^n", "Ta bron nie jest dostepna!^n", "Masz juz kamizelke!^n", "Masz juz kamizelke i helm!^n", "Masz juz kamizelke! Kupiono helm.^n", "Masz juz helm! Kupiono kamizelke.^n", "Nie mozesz niesc wiecej!^n", "Juz to posiadasz!^n", "Jestes VIPem! Nie mozesz teraz zmieniac rol.^n", "Wszystkie druzyny sa pelne!^n", "Druzyna terrorystow jest pelna!^n", "Druzyna anty-terrorystow jest pelna!^n", "Za duzo terrorystow!^n", "Za duzo anty-terrorystow!^n", "proszę czekac 3 sekundy.^n", "Dozwolona tylko 1 zmiana druzyny.^n", "Ignorowanie wiadomosci TRANSMISJI^n", "Ignorowanie wiadomosci DRUZYNOWYCH/TRANSMISJI^n", "Przyjmowanie WSZYSTKICH wiadomosci tekstowych^n", "IGNOROWANIE wiadomosci radiowych^n", "PRZYJMOWANIE wiadomosci radiowych^n", "Ta komenda nie jest dla ciebie stad dostepna^n", "Rozbrajanie bomby Z zestawem do rozbrajania.^n", "Rozbrajanie bomby BEZ zestawu do rozbrajania.^n", "Zabiles zakladnika!^n", "Zraniles zakladnika!^n", "*** Automatyczny Balans Druzyn w nast. rundzie ***^n", "Wszystkie 5 slotow dla VIPow wypelnione. proszę sprobowac pozniej.^n", "Zabiles towarzysza z druzyny!^n", "Zostales wyrzucony z serwera za zabicie zbyt wielu kolegow z druzyny^n", "Nie mozna glosowac zanim nie mina 3 minuty na nowej mapie^n", "Nie mozna upuscic tej broni^n", "Terrorysta uciekl!^n", "C4 musi byc podlozone na BS'ie!^n", "Musisz stac na podlozu aby podlozyc C4!^n", "Przerwano nastawianie bomby. C4 mozna podlozyc tylko przy celu.^n", "Bomba podlozona!^n", "C4 musi byc aktywowane przy celu do wysadzenia.^n", "Zmieniono na tryb serii^n", "Zmieniono na tryb pol-automatyczny^n", "Zmieniono na tryb automatyczny^n", /* TUTAJ KONIEC */ "Zapisano^n", "Rozpoczecie Gry!^n", "%s dolaczyl^n", "%s opuscil gre^n", "%s dolacza do Sil Terrorystow^n", "%s dolacza do Sil Anty-Terrorystow^n", "%s dolacza do Sil Terrorystow (auto)^n", "%s dolacza do Sil Anty-Terrorystow (auto)^n", "Punktacja nie zacznie sie dopoki obie druzyny nie beda mialy graczy^n", "%s nie ruszal sie zbyt dlugo i zostal wyrzucony^n", " %s upuscil bombe^n", " %s podniosl bombe^n", "* Brak Limitu Czasowego *^n", "Pozostalo Czasu: %s:%.2s ^n", "Nieznana komenda: %s ^n", "Jestes juz na pozycji %s z 5 ^n", "Zostales dodany na pozycje %s z 5 ^n", "Zabojstwa kolegow z druzyny: %s z 3 ^n", "Wymagana liczba glosow dla nowej mapy = %s ^n", "%s zaatakowal swojego^n", "Wyrzucono %s ^n", "Glosowanie przeciwko graczowi # %s ^n", "Uzycie: vote <id> ^n", "Nie znaleziono gracza # %s ^n", "Mozesz glosowac tylko na graczy z druzyny ^n", "Nie mozesz glosowac aby wyrzucic samego siebie! ^n", "Zaglosowales na Mape # %s ^n", "Uzycie: votemap <id> ^n", "Nie mozesz glosowac na mape samemu! ^n", "Mapa przedluzona o 30 minut ^n", "Nie mozesz glosowac gdy jest mniej niz trzech ludzi w twojej druzynie^n", "Restart gry w %s %s ^n", /* TUTAJ KONIEC DRUGIEJ CZESCI */ "%s sekund minelo. Nie mozesz nic kupic!^n", "Jestes VIPem. Nie mozesz nic kupic!^n", "Anty-Terrorysci nie moga kupowac na tej mapie!^n", "Terrorysci nie moga kupowac na tej mapie!^n", "%s : %s (%s glos) ^n", "%s : %s (%s glosow) ^n", /* TUTAJ KONIEC TRZECIEJ CZESCI */ "Podniosles zestaw do rozbrajania!^n", "Podniosles bombe!^n", "Nie mozesz byc obserwatorem.^n", "Uciszyles %s. ^n", "%s moze znow mowic. ^n", "Juz nie bedziesz slyszal tego gracza.^n", "Twoj nick zostanie zmieniony przy nast. respawnie.^n", "Musisz stac na podlozu aby rozrboic bombe!^n", "Zabl. Kam. Poscig^n", "Wolna Kam. Poscig^n", "Wolna Kamera^n", "Pierwsza Osoba^n", "Wolny Przekroj^n", "Poscig Przekroj^n", "Brak prawidlowych celow. Zmiana na Tryb Kamera-Poscig.^n", "Tryb Obserwatora^n", "Spowolnienie^n", "Natychmiastowa Powtorka^n", "Auto^n", "Czas^n", "Mapa^n", "Obserwatorzy^n", "Nieprzypisany^n", "Tylko Anty-Terrorysci moga przemieszczac zakladnikow!^n", "Nacisnij KUCANIE dla menu obserwatora^n", "** Nie mozesz obserwowac tej osoby.^n", "** Nie jestes w trybie obserwatora.^n", "Brak Graczy do Obserwowania^n", "Lista Graczy^n", "Wybor Nie Jest Dostepny^n", "^"%s^" ^nnie dostepne do kupienia dla twojej druzyny.^n", "Picture-In-Picture nie dostepne w trybie Pierwszej Osoby. ^n", "Masz juz ta bron!" } public message() { if(get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg2[32] get_msg_arg_string(2, arg2, 31) if(get_msg_args() == 4 ) { new arg3[16],arg4[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) get_msg_arg_string(4, arg4, 15) for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { new text2[96] format( text2, 95, translated_text[i],arg3,arg4) set_msg_arg_string(2, text2) return PLUGIN_CONTINUE } } } else if(get_msg_args() == 3 ) { new arg3[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { new text2[96] format( text2, 95, translated_text[i],arg3) set_msg_arg_string(2, text2) return PLUGIN_CONTINUE } } } else { for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { set_msg_arg_string(2, translated_text[i]) return PLUGIN_CONTINUE } } } return PLUGIN_CONTINUE } new hud_text[AMOUNT_HUD][] = { "#Hint_press_buy_to_purchase", "#Hint_use_nightvision", "#Hint_lost_money", "#Hint_removed_for_next_hostage_killed", "#Hint_careful_around_hostages", "#Hint_careful_around_teammates", "#Hint_reward_for_killing_vip", "#Hint_win_round_by_killing_enemy", "#Hint_try_not_to_injure_teammates", "#Hint_you_are_in_targetzone", "#Hint_hostage_rescue_zone", "#Hint_terrorist_escape_zone", "#Hint_ct_vip_zone", "#Hint_terrorist_vip_zone", "#Hint_cannot_play_because_tk", "#Hint_use_hostage_to_stop_him", "#Hint_lead_hostage_to_rescue_point", "#Hint_you_have_the_bomb", "#Hint_you_are_the_vip", "#Hint_out_of_ammo", "#Hint_spotted_a_friend", "#Hint_spotted_an_enemy", "#Hint_prevent_hostage_rescue", "#Hint_rescue_the_hostages", "#Hint_press_use_so_hostage_will_follow" } new translated_hud_text[AMOUNT_HUD][] = { "Wcisnij przycisk KUP aby zakupic jakis przedmiot.^n", "Wcisnij przycisk NOCNYWIZJER aby wlaczyc/wylaczyc gogle. ^nMozesz regulowac wizjer wpisujac: ^n+nvgadjust ^n-nvgadjust ^nw konsoli.^n", "Straciles pieniadze za zabicie zakladnika.^n", "Jesli zabijesz jeszcze jednego zakladnika, ^nzostaniesz usuniety z serwera.^n", "Uwazaj w poblizu zakladnikow. ^nStracisz pieniadze jesli zabijesz zakladnika.^n", "Uwazaj! ^nZabijanie swoich nie bedzie tolerowane!^n", "Dostales $2500 za zabicie VIPa!^n", "Zabiles Wroga! ^nWygraj runde eliminujac ^nprzeciwna druzyne.^n", "Postaraj sie nie zranic swoich kolegow z druzyny.^n", "Jestes przy celu. ^nWybierz bombe ze swojego ekwipunku ^ni podloz ja trzymajac STRZAL!^n", "Jestes w strefie ratowania zakladnikow. ^nZnajdz zakladnikow i przyprowadz ich tutaj!^n", "Jestes w strefie ucieczki terrorystow. ^nNie pozwol aby terrorysci sie tutaj dotsali!^n", "Jestes w strefie ucieczki VIPa. ^nEskortuj VIPa do ktorejs z tych stref.^n", "Jestes w strefie ucieczki VIPa. ^nNie pozwol aby VIP dostal sie do ktorejs z tych stref.^n", "Nie mozesz grac w tej rundzie ^nponiewaz w poprzedniej zabiles koelge z druzyny.^n", "Mozesz UZYC ponownie zakladnika ^naby przestal za toba chodzic.^n", "Zaprowadz zakladnika do punktu ratowania! ^nMozesz UZYC ponownie zakladnika ^naby przestal za toba chodzic.^n", "Masz bombe! ^nZnajdz cel albo UPUSC ^nbombe dla innego Terrorysty.^n", "Jestes VIPem ^nDostan sie do jednej ze stref bezpieczenstwa!^n", "Skonczyla ci sie amunicja. ^nWroc do strefy kupowania aby kupic jej wiecej.^n", "Spotkales przyjaciela.^n", "Spotkales wroga.^n", "Nie pozwol aby Anty-Terrorysci ^nuratowali zakladnikow!^n", "Ratuj zakladnikow dla pieniedzy!^n", "Nacisnij UZYJ aby zakladnik za toba chodzil.^n" } public hud_message(msgid, dest, id) { if(get_msg_argtype(1) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg1[32] get_msg_arg_string(1, arg1, 31) for(new i = 0; i < AMOUNT_HUD; i++) { if(equal(arg1, hud_text[i])) { set_msg_arg_string(1, " " ) set_hudmessage ( 10, 210, 10, -1.0, 0.7, 0, 2.0, 4.0, 0.3, 0.4, 4 ) show_hudmessage ( id, translated_hud_text[i] ) return PLUGIN_CONTINUE } } return PLUGIN_CONTINUE }
mam nadzieje ze tlumaczyc nie trzeba
#167460 Widok kamer
Napisane przez Szary322 w 02.09.2010 19:19
#167405 Problem z edycja SMA
Napisane przez Szary322 w 02.09.2010 17:19
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Unlimited Ammo" #define VERSION "0.3.1" #define AUTHOR "v3x" #define HE_GRENADE (1<<0) #define SMOKE_GRENADE (1<<1) #define FLASH_GRENADE (1<<2) new const USAGE[] = ": amx_ammo <nick,#userid> <0|1>"; new gCvar_flags; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN , VERSION , AUTHOR); register_concmd("amx_ammo" , "concmd_Ammo" , ADMIN_LEVEL_A , USAGE); register_event("CurWeapon" , "event_CurWeapon" , "be" , "1=1"); gCvar_flags = register_cvar("ammo_nade_flags" , "ac"); } new bool:has_ammo[33]; public concmd_Ammo(id , lvl , cid) { if(!cmd_access(id , lvl , cid , 3)) return PLUGIN_HANDLED; static arg1[33] , arg2[8]; read_argv(1 , arg1 , 32); read_argv(2 , arg2 , 7); remove_quotes(arg2); static pid; pid = cmd_target(id , arg1 , 0); if(!pid) return PLUGIN_HANDLED; if(equali(arg2 , "ON" , 2) || str_to_num(arg2) == 1) { if(!task_exists(id)) set_task(0.3 , "check_for_nades" , id , _ , _ , "b"); has_ammo[pid] = true; } else if(equali(arg2 , "OFF" , 2) || !str_to_num(arg2)) { if(task_exists(id)) remove_task(id); has_ammo[pid] = false; } else { return PLUGIN_HANDLED; } static pname1[33] , pname2[33]; get_user_name(id , pname1 , 32); get_user_name(pid , pname2 , 32); return PLUGIN_HANDLED; } public event_CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(has_ammo[id]) { static wpnid, clip; wpnid = read_data(2); clip = read_data(3); give_ammo(id , wpnid , clip); } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_connect(id) { has_ammo[id] = false; if(task_exists(id)) remove_task(id); } public client_disconnect(id) { has_ammo[id] = false; if(task_exists(id)) remove_task(id); } public give_ammo(id , wpnid , clip) { if(!is_user_alive(id)) return; if( wpnid==CSW_C4 || wpnid==CSW_KNIFE || wpnid==CSW_HEGRENADE || wpnid==CSW_SMOKEGRENADE || wpnid==CSW_FLASHBANG ) return; if(!clip) { static weapname[33]; get_weaponname(wpnid , weapname , 32); static wpn wpn = -1; while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0) { if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner)) { cs_set_weapon_ammo(wpn , maxclip(wpnid)) break; } } } } public check_for_nades(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(nade_flags() & HE_GRENADE) { if(!user_has_weapon(id , CSW_HEGRENADE)) give_item(id , "weapon_hegrenade"); } if(nade_flags() & SMOKE_GRENADE) { if(!user_has_weapon(id , CSW_SMOKEGRENADE)) give_item(id , "weapon_smokegrenade"); } if(nade_flags() & FLASH_GRENADE) { if(!user_has_weapon(id , CSW_FLASHBANG)) give_item(id , "weapon_flashbang"); } } // Taken from a superhero found on Google. Sorry, I don't know which one! stock maxclip(wpnid) { static ca; ca = 0; switch (wpnid) { case CSW_P228 : ca = 13; case CSW_SCOUT : ca = 10; case CSW_HEGRENADE : ca = 0; case CSW_XM1014 : ca = 7; case CSW_C4 : ca = 0; case CSW_MAC10 : ca = 30; case CSW_AUG : ca = 30; case CSW_SMOKEGRENADE : ca = 0; case CSW_ELITE : ca = 15; case CSW_FIVESEVEN : ca = 20; case CSW_UMP45 : ca = 25; case CSW_SG550 : ca = 30; case CSW_GALI : ca = 35; case CSW_FAMAS : ca = 25; case CSW_USP : ca = 12; case CSW_GLOCK18 : ca = 20; case CSW_AWP : ca = 10; case CSW_MP5NAVY : ca = 30; case CSW_M249 : ca = 100; case CSW_M3 : ca = 8; case CSW_M4A1 : ca = 30; case CSW_TMP : ca = 30; case CSW_G3SG1 : ca = 20; case CSW_FLASHBANG : ca = 0; case CSW_DEAGLE : ca = 7; case CSW_SG552 : ca = 30; case CSW_AK47 : ca = 30; case CSW_P90 : ca = 50; } return ca; } stock nade_flags() { static buffer[8]; get_pcvar_string(gCvar_flags , buffer , 7); return read_flags(buffer); }
masz ,robilem na szybkiego ,mam nadzieje ze dziala
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Szary322
- Regulamin