Temat, który przewałkowałem zarówno tu jak i na aliedach, nawet chatgpt był uruchamiany, ale tylko bardziej namieszał mi w głowie.
Mam model do AK47 a w nim x submodeli. Model poprawnie skompilowany, w JEDS'ie poprawnie pokazuje kiedy zmieniam submodele w bodyparts. Submodel ma cały czas te samą bryłę, zmieniają się jedynie tekstury. QC:
Jak go teraz ustawić na ekranie graczowi? Bo szlag mnie trafia i kończą pomysły, kod który wykminiłem:
public SetAK47Skin(id, cd, weapon, owner) { if(!pAK47Skin[id] && !bModels[owner][1]) return FMRES_IGNORED; if(weapon == CSW_AK47) { new ent = fm_get_user_viewmodel(id); if (!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; set_cd(cd, CD_ViewModel, akCache[0]); /// akCache[0] to ścieżka do modelu, który posiada submodele set_pev(ent, pev_skin, 3); // czy to jest zmiana submodelu czy czego bo już ***** zgłupialem? return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } stock fm_get_user_viewmodel(id) { return get_pdata_cbase(id, 374); }
Próbowałem z pev_body, zamiast set_cd to set_pev(viewmodel2), ale nic. Zacząłem trochę błądzić po omacku, dlatego pytam Was.
Dla debuga zrobiłem sobie loga, który faktycznie zwraca wartość jaką ustawię.
new applied_skin = pev(ent, pev_skin);