Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K@MILOVVSKY - zdjęcie

K@MILOVVSKY

Rejestracja: 19.04.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 11:13
-----

Moje tematy

Ustawianie submodelu dla modelu broni _v

12.02.2025 19:12

Temat, który przewałkowałem zarówno tu jak i na aliedach, nawet chatgpt był uruchamiany, ale tylko bardziej namieszał mi w głowie. 
Mam model do AK47 a w nim x submodeli. Model poprawnie skompilowany, w JEDS'ie poprawnie pokazuje kiedy zmieniam submodele w bodyparts. Submodel ma cały czas te samą bryłę, zmieniają się jedynie tekstury. QC: 
 

Spoiler


Jak go teraz ustawić na ekranie graczowi? Bo szlag mnie trafia i kończą pomysły, kod który wykminiłem:

 

public SetAK47Skin(id, cd, weapon, owner) {
	
	if(!pAK47Skin[id] && !bModels[owner][1])
		return FMRES_IGNORED;

	if(weapon == CSW_AK47) {
		new ent = fm_get_user_viewmodel(id);
		if (!pev_valid(ent))
			return FMRES_IGNORED;

		set_cd(cd, CD_ViewModel, akCache[0]); /// akCache[0] to ścieżka do modelu, który posiada submodele

		set_pev(ent, pev_skin, 3);  // czy to jest zmiana submodelu czy czego bo już ***** zgłupialem?

		return FMRES_HANDLED;
	}

	return FMRES_IGNORED;
}


stock fm_get_user_viewmodel(id) {
	return get_pdata_cbase(id, 374);
}

Próbowałem z pev_body, zamiast set_cd to set_pev(viewmodel2), ale nic. Zacząłem trochę błądzić po omacku, dlatego pytam Was. 
Dla debuga zrobiłem sobie loga, który faktycznie zwraca wartość jaką ustawię.

 new applied_skin = pev(ent, pev_skin);