Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K@MILOVVSKY - zdjęcie

[email protected]

Rejestracja: 19.04.2018
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 05.09.2021 19:17
-----

Moje tematy

[SPRZEDAM] Skiny CSGO * kosa *

27.07.2020 12:22

1. Przedmiot: Skiny do gry CS:GO
2. Opis przedmiotu: 
 
  • Nóż składany (★) | Popiół (Field Tested) 
  • AK-47 | Mglisty Front (Field Tested)
 
3. Cena: Na rynku cena waha się w granicach 400zł (ostatnio rośnie), jak będzie dobry kupiec to utarguje za 280zł :) W przypadku AK pójdzie za 50zł.
4. Rodzaj płatności: Przelew bankowy (najlepiej blik!)
5. Możliwość wystawienia przedmiotu na stronę handlową: brak (chyba, że się ktoś uprze)
6. Kontakt: Tutaj przez forum, steam: id/kamilovvsky
 
 
Przy zakupie jest możliwość zakupienia jeszcze dodatkowych skinów takich jak M4A1-S | Koszmar czy Glock Żywiołak wody. Cena do dogadania.
 
Jako, że jestem osobą bardziej znaną niż przeciętny człowiek, mam za sobą nie jedną transakcje, to przedmiotów nie wysyłam pierwszy! Chyba, że ktoś posiada opinie i jest powszechnie znany, wtedy jestem skłonny wysłać pierwszy. 

Strefa (koło) dookoła gracza

08.07.2020 12:33

Witam. Na potrzebę jednego z moich pluginów, w którym chciałbym, aby dookoła gracza tworzyło się koło, udało mi się sklecić taki kod: 

new vOrigin[2][3]

get_user_origin(id, vOrigin[0]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, vOrigin[0] );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( vOrigin[0][0] );
	write_coord( vOrigin[0][1] );
	write_coord( vOrigin[0][2] );
	write_coord( vOrigin[0][0] );
	write_coord( vOrigin[0][1] + floatround(fDistance) );
	write_coord( vOrigin[0][2] + floatround(fDistance) );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // red
	write_byte( 0 ); // green
	write_byte( 0 ); // blue
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

No i okrąg się robi, jednak nie tak jak powinno. Najlepiej ukazuje to ten filmik: https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Strefa jest dookoła gracza, jednak jest ona "przypięta" do jego pozycji, a nie do tak jakby samego gracza. Chodzi mi o efekt, gdzie promień będzie cały czas taki sam z każdej strony gracza podczas poruszania się, a teraz jak widać - aktualizuje się z opóźnieniem. 

 

Cała funkcja jest w tasku wykonywanym w nieskończoność co sekundę. W task co 0.1 efekt jest gorszy, podobnie w PreThinku. 

Widziałem gdzieś na jakimś Zombie, że taki efekt można uzyskać, ja sam nie jestem w stanie go zrobić pomimo wielu prób i kodów.