Witam.
A więc szukam pluginu, który zmienia nick i treść wiadomości na admin chacie na inny kolor (niż na normalnym sayu).
Wszystkie jakie znalazłem to pluginy zmieniające kolor nicku i treści tylko i wyłącznie admina na normalnym say'u.
Jeszcze raz zaznaczam, plugin zmieniający kolor nicku i treści na ADMIN CHACIE (przykład: (PLAYER) Zenon say: lubie placki).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ProJumper
Rejestracja: 09.11.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2010 17:16




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 1 713
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
mnie znacie?
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ProJumper nie posiada znajomych
Moje tematy
Kolorowy admin chat
07.05.2010 09:09
[Szukam] Plugin boty
23.04.2010 21:20
Witam.
Szukam plugin, który dodaje boty (o losowych nickach) na specta.
Jeśli wejdzie ktoś na serwer to w zamian wywala jednego bota.
Wiem, że taki plugin jest, ale nie mogę go znaleźć.
Z góry dziękuję.
Szukam plugin, który dodaje boty (o losowych nickach) na specta.
Jeśli wejdzie ktoś na serwer to w zamian wywala jednego bota.
Wiem, że taki plugin jest, ale nie mogę go znaleźć.
Z góry dziękuję.
[Problem] Plugin 'roll'
08.04.2010 07:32
Witam, mam problem z tym oto pluginem:
Jest coś z tą linijką:
I wyskakuje taki błąd:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Gra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dzamper"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gram", "gram", 0);
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
}
public gram(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
if(is_user_alive(id)) {
if(cs_get_user_money(id) >= 3000) {
rand = random_num(0,6)
switch(rand) {
case 0: {
give_item(id, "weapon_M4A1")
give_item(id, "weapon_DEAGLE")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ARMOR_VESTHELM")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales cale wyposazenie!")
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales AK47!")
}
case 2: {
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 5000$!")
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_hegranade")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales HE!")
}
case 4: {
set_user_health(id, zycie + 100)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 100 HP!")
}
case 5: {
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Gejm Ower!")
}
case 6: {
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Chciales wygrac? No to wygrales. -50 zycia proszę dla tego gracza.")
}
if(get_user_health(id)<=50)){
client_print(id,print_chat,"[MFraG] Masz szczescie ze jestes juz wystarczajaco ranny.")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Zarollowales. Cena: 3000$.")
}
else {
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Aby uzyc roll'a musisz miec 3000$.")
}
}
else {
cs_set_user_money(id, kasa - 10)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Nie mozesz rolowac jak nie zyjec... -10$ za chytrosc.")
}
}
public printer()
{
client_print(0, print_chat, "[MFrag][Gra] Aby losowac rollem wpisz: say /roll.")
client_print(0, print_chat, "[MFraG][Gra] Zyczymy szczescia w losowaniu.")
}
Jest coś z tą linijką:
if(get_user_health(id)<=50)){
I wyskakuje taki błąd:
Warning: Loose indentation on line 31 Warning: Loose indentation on line 32 Warning: Loose indentation on line 33 Warning: Loose indentation on line 35 Warning: Loose indentation on line 40 Warning: Loose indentation on line 48 Warning: Loose indentation on line 52 Warning: Loose indentation on line 56 Warning: Loose indentation on line 60 Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 62 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 62 Error: Invalid expression, assumed zero on line 62 Error: Too many error messages on one line on line 62 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file E:\skompilowane\gra.amx (compile failed).O co chodzi?
'Złączenie' 2 pluginów
20.03.2010 08:51
rzułf
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
Dodać ten:
Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define TASK_SHOWMENU 12000
new gMyMenu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"Zwykle BH");//item=1
}
public client_putinserver(id){
set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_(tid){
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
mymenu(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");
}
}
plugin_end
return PLUGIN_HANDLED;
}Dodać ten:
/*
*
* Author: Cheesy Peteza
* Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
*
*
* Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
*
* Cvars:
* bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
* bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
* bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
* and how to use it if bh_autojump enabled.
*
* Requirements: AMXModX 0.16 or greater
*
*
*/
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_authorized(id)
set_task(30.0, "showUsage", id)
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).
[Prośba] Wybór bh
12.03.2010 17:07
Dzień dobry.
Zwracam się do was z prośbą o napisanie pluginu,
który po wejściu na serwer pytał gracza:
najpierw czy ma być auto BH (dla gracza), a potem czy gracz może używać spadochron (oczywiście po udzieleniu odpowiedzi plugin ustawia).
Mniej więcej coś takiego jak na serwerze (chyba) Puchatek.
Przeszukałem forum i pytałem wujka google, ale nie mogę znaleźć takiego pluginu.
Jeśli gdzieś jest on już zamieszczony to bardzo przepraszam i proszę o podanie nazwy/adresu gdzie go znajdę.
Zwracam się do was z prośbą o napisanie pluginu,
który po wejściu na serwer pytał gracza:
najpierw czy ma być auto BH (dla gracza), a potem czy gracz może używać spadochron (oczywiście po udzieleniu odpowiedzi plugin ustawia).
Mniej więcej coś takiego jak na serwerze (chyba) Puchatek.
Przeszukałem forum i pytałem wujka google, ale nie mogę znaleźć takiego pluginu.
Jeśli gdzieś jest on już zamieszczony to bardzo przepraszam i proszę o podanie nazwy/adresu gdzie go znajdę.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: ProJumper
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość