Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ProJumper - zdjęcie

ProJumper

Rejestracja: 09.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2010 17:16
-----

Moje tematy

Kolorowy admin chat

07.05.2010 09:09

Witam.
A więc szukam pluginu, który zmienia nick i treść wiadomości na admin chacie na inny kolor (niż na normalnym sayu).
Wszystkie jakie znalazłem to pluginy zmieniające kolor nicku i treści tylko i wyłącznie admina na normalnym say'u.

Jeszcze raz zaznaczam, plugin zmieniający kolor nicku i treści na ADMIN CHACIE (przykład: (PLAYER) Zenon say: lubie placki).

[Szukam] Plugin boty

23.04.2010 21:20

Witam.
Szukam plugin, który dodaje boty (o losowych nickach) na specta.
Jeśli wejdzie ktoś na serwer to w zamian wywala jednego bota.
Wiem, że taki plugin jest, ale nie mogę go znaleźć.

Z góry dziękuję. :rolleyes:

[Problem] Plugin 'roll'

08.04.2010 07:32

Witam, mam problem z tym oto pluginem:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Gra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dzamper"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gram", "gram", 0);
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
}

public gram(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)

if(is_user_alive(id)) {
if(cs_get_user_money(id) >= 3000) {
rand = random_num(0,6)
switch(rand) {
case 0: {
give_item(id, "weapon_M4A1")
give_item(id, "weapon_DEAGLE")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ARMOR_VESTHELM")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales cale wyposazenie!")
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales AK47!")
}
case 2: {
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 5000$!")
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_hegranade")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales HE!")
}
case 4: {
set_user_health(id, zycie + 100)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 100 HP!")
}
case 5: {
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Gejm Ower!")
}
case 6: {
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Chciales wygrac? No to wygrales. -50 zycia proszę dla tego gracza.")
}
if(get_user_health(id)<=50)){
client_print(id,print_chat,"[MFraG] Masz szczescie ze jestes juz wystarczajaco ranny.")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Zarollowales. Cena: 3000$.")
}
else {
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Aby uzyc roll'a musisz miec 3000$.")
}
}
else {
cs_set_user_money(id, kasa - 10)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Nie mozesz rolowac jak nie zyjec... -10$ za chytrosc.")
}
}

public printer()
{
client_print(0, print_chat, "[MFrag][Gra] Aby losowac rollem wpisz: say /roll.")
client_print(0, print_chat, "[MFraG][Gra] Zyczymy szczescia w losowaniu.")
}

Jest coś z tą linijką:
if(get_user_health(id)<=50)){


I wyskakuje taki błąd:
Warning: Loose indentation on line 31
Warning: Loose indentation on line 32
Warning: Loose indentation on line 33
Warning: Loose indentation on line 35
Warning: Loose indentation on line 40
Warning: Loose indentation on line 48
Warning: Loose indentation on line 52
Warning: Loose indentation on line 56
Warning: Loose indentation on line 60
Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 62
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 62
Error: Invalid expression, assumed zero on line 62
Error: Too many error messages on one line on line 62

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file E:\skompilowane\gra.amx (compile failed).
O co chodzi? :/

'Złączenie' 2 pluginów

20.03.2010 08:51

rzułf
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define TASK_SHOWMENU 12000


new gMyMenu

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");
	menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0
	menu_additem(gMyMenu,"Zwykle BH");//item=1

}
public client_putinserver(id){
	set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);

}
public mymenu(id){
	menu_display(id, gMyMenu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;

}
public show_menu_(tid){
	new id=tid-TASK_SHOWMENU;
	new iTeam=get_user_team(id);

	new menu_id, keys;
	new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );

	if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )

		mymenu(id);
	else
		set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}

public cbMyMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");
			
		}
		case 1:{
			client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");
		}
	}
	plugin_end
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Dodać ten:

/*
 *
 *	Author:		Cheesy Peteza
 *	Date:		22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 *	Cvars:
 *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.
 *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 *						and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).


:)

[Prośba] Wybór bh

12.03.2010 17:07

Dzień dobry. ^D^
Zwracam się do was z prośbą o napisanie pluginu,
który po wejściu na serwer pytał gracza:
najpierw czy ma być auto BH (dla gracza), a potem czy gracz może używać spadochron (oczywiście po udzieleniu odpowiedzi plugin ustawia).
Mniej więcej coś takiego jak na serwerze (chyba) Puchatek.

Przeszukałem forum i pytałem wujka google, ale nie mogę znaleźć takiego pluginu.
Jeśli gdzieś jest on już zamieszczony to bardzo przepraszam i proszę o podanie nazwy/adresu gdzie go znajdę.