Witam.
A więc szukam pluginu, który zmienia nick i treść wiadomości na admin chacie na inny kolor (niż na normalnym sayu).
Wszystkie jakie znalazłem to pluginy zmieniające kolor nicku i treści tylko i wyłącznie admina na normalnym say'u.
Jeszcze raz zaznaczam, plugin zmieniający kolor nicku i treści na ADMIN CHACIE (przykład: (PLAYER) Zenon say: lubie placki).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ProJumper
Rejestracja: 09.11.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2010 17:16





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 1 516
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
mnie znacie?
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ProJumper nie posiada znajomych
Moje tematy
Kolorowy admin chat
07.05.2010 09:09
[Szukam] Plugin boty
23.04.2010 21:20
Witam.
Szukam plugin, który dodaje boty (o losowych nickach) na specta.
Jeśli wejdzie ktoś na serwer to w zamian wywala jednego bota.
Wiem, że taki plugin jest, ale nie mogę go znaleźć.
Z góry dziękuję.
Szukam plugin, który dodaje boty (o losowych nickach) na specta.
Jeśli wejdzie ktoś na serwer to w zamian wywala jednego bota.
Wiem, że taki plugin jest, ale nie mogę go znaleźć.
Z góry dziękuję.

[Problem] Plugin 'roll'
08.04.2010 07:32
Witam, mam problem z tym oto pluginem:
Jest coś z tą linijką:
I wyskakuje taki błąd:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Gra"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dzamper"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /gram", "gram", 0);
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
}
public gram(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
if(is_user_alive(id)) {
if(cs_get_user_money(id) >= 3000) {
rand = random_num(0,6)
switch(rand) {
case 0: {
give_item(id, "weapon_M4A1")
give_item(id, "weapon_DEAGLE")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ARMOR_VESTHELM")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales cale wyposazenie!")
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales AK47!")
}
case 2: {
cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 5000$!")
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_hegranade")
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales HE!")
}
case 4: {
set_user_health(id, zycie + 100)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Brawo, wygrales 100 HP!")
}
case 5: {
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Gejm Ower!")
}
case 6: {
set_user_health(id, zycie - 50)
client_print(id, print_chat, "[MFraG] Chciales wygrac? No to wygrales. -50 zycia proszę dla tego gracza.")
}
if(get_user_health(id)<=50)){
client_print(id,print_chat,"[MFraG] Masz szczescie ze jestes juz wystarczajaco ranny.")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Zarollowales. Cena: 3000$.")
}
else {
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Aby uzyc roll'a musisz miec 3000$.")
}
}
else {
cs_set_user_money(id, kasa - 10)
client_print(id, print_chat, "[MFraG][Gra] Nie mozesz rolowac jak nie zyjec... -10$ za chytrosc.")
}
}
public printer()
{
client_print(0, print_chat, "[MFrag][Gra] Aby losowac rollem wpisz: say /roll.")
client_print(0, print_chat, "[MFraG][Gra] Zyczymy szczescia w losowaniu.")
}
Jest coś z tą linijką:
if(get_user_health(id)<=50)){
I wyskakuje taki błąd:
Warning: Loose indentation on line 31 Warning: Loose indentation on line 32 Warning: Loose indentation on line 33 Warning: Loose indentation on line 35 Warning: Loose indentation on line 40 Warning: Loose indentation on line 48 Warning: Loose indentation on line 52 Warning: Loose indentation on line 56 Warning: Loose indentation on line 60 Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 62 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 62 Error: Invalid expression, assumed zero on line 62 Error: Too many error messages on one line on line 62 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file E:\skompilowane\gra.amx (compile failed).O co chodzi?

'Złączenie' 2 pluginów
20.03.2010 08:51
rzułf
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
Dodać ten:
Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" #define TASK_SHOWMENU 12000 new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Zwykle BH");//item=1 } public client_putinserver(id){ set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) mymenu(id); else set_task(1.0, "show_menu_", tid); } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Wybrales auto BH"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH"); } } plugin_end return PLUGIN_HANDLED; }
Dodać ten:
/* * * Author: Cheesy Peteza * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005) * * * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike. * * Cvars: * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required) * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled * and how to use it if bh_autojump enabled. * * Requirements: AMXModX 0.16 or greater * * */ #include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } public client_authorized(id) set_task(30.0, "showUsage", id) public showUsage(id) { if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") ) return PLUGIN_HANDLED if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) { client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.") } else { client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.") } return PLUGIN_HANDLED }
Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).

[Prośba] Wybór bh
12.03.2010 17:07
Dzień dobry.
Zwracam się do was z prośbą o napisanie pluginu,
który po wejściu na serwer pytał gracza:
najpierw czy ma być auto BH (dla gracza), a potem czy gracz może używać spadochron (oczywiście po udzieleniu odpowiedzi plugin ustawia).
Mniej więcej coś takiego jak na serwerze (chyba) Puchatek.
Przeszukałem forum i pytałem wujka google, ale nie mogę znaleźć takiego pluginu.
Jeśli gdzieś jest on już zamieszczony to bardzo przepraszam i proszę o podanie nazwy/adresu gdzie go znajdę.

Zwracam się do was z prośbą o napisanie pluginu,
który po wejściu na serwer pytał gracza:
najpierw czy ma być auto BH (dla gracza), a potem czy gracz może używać spadochron (oczywiście po udzieleniu odpowiedzi plugin ustawia).
Mniej więcej coś takiego jak na serwerze (chyba) Puchatek.
Przeszukałem forum i pytałem wujka google, ale nie mogę znaleźć takiego pluginu.
Jeśli gdzieś jest on już zamieszczony to bardzo przepraszam i proszę o podanie nazwy/adresu gdzie go znajdę.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: ProJumper
- Regulamin