Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pavlox. - zdjęcie

Pavlox.

Rejestracja: 16.03.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.10.2019 21:15
-----

#761459 Drugi perk tylko dla vipa

Napisane przez Pavlox. w 12.09.2019 09:58

Witam. Proszę o przerobienie 2 slotu na perk przeznaczonego tylko dla VIP-a, a także, aby osoba nieposiadająca vipa miała informację w slocie drugiego perku "Tylko dla VIP-a".

Na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#748118 Potrzebuje 3 klas na PB

Napisane przez Pavlox. w 25.03.2018 21:34

Szczerze, to wszystko idzie zrobić w generatorze ;)
  • +
  • -
  • 1


#748114 Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę

Napisane przez Pavlox. w 25.03.2018 18:54

Pragnę zaznaczyć, że nie widziałem nigdzie na forum takiego poradnika. To mój pierwszy poważniejszy temat na tym forum

 

Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę?

 

Zacznijmy więc...

 

Wymagane:

#include <fakemeta>

Pod wszystkimi include dajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Pod:

new const nazwa[]    
new const opis[]     
new const bronie     
new const zdrowie    
new const kondycja   
new const inteligencja 
new const wytrzymalosc

wstawiamy

new bool:ma_klase[33];

Pod spodem mamy public plugin_init()

więc w nim musimy dopisać:

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

JEŻELI nie masz, pod public plugin_init():

public cod_klasa_enabled(id, wartosc)
{
       ma_klase[id] = true;

}

public cod_klasa_disabled(id)
{
       ma_klase[id] = false;

}

Następnie, na końcu *.sma dopisujemy:

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
       if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
                 return FMRES_IGNORED;

       new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

       
       if(!is_user_connected(iHit))
                 return FMRES_IGNORED;

       if(!ma_klase[iHit])
                 return FMRES_IGNORED;

       set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

       return FMRES_IGNORED;
       }

}

Teraz nasza klasa będzie odporna na obrażenia w głowę.

Wzorowałem się tutaj przede wszystkim na pliku *.sma perku Twardy Baniak.

 

Dziękuję za przeczytanie poradnika i życzę miłego robienia klas tego typu :)


  • +
  • -
  • 3