AMXX.pl od teraz zarządza grupą FB dotycząca CS 1.6
https://www.facebook...ups/cs16polska/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit
w 12.09.2019 10:43
nie kompilowalem bo nie mam jak, ale przetestuj - zrobiłem taki brzydki dosyc hak więc moze nie dzialac, najwyzej bedziemy grzebac dalej
Napisane przez _McHappy
w 12.07.2017 14:35
Jeżeli powyższy kod Ci działa - podmień na tę funkcję:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192], szTmp3[64]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]; switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id)); } case 3:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id)); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez NiczegoWinien
w 24.03.2018 20:41
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Full Clip" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0) if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Napisane przez WiChuRa.
w 24.03.2018 19:05
Witam przedstawiam paczkę dd2.
Paczka jak i wszystkie pluginy zostały edytowane przeze mnie.
Czym się paczka różni od innych?
Skiny wyłączane na komendę unikalny wygląd deagle,
dla vip'a. Hud+system rang wyświetlany na zielono i wiele więcej....
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) amxbans_ssban.amxx amxbans_main.amxx amxbans_flagged.amxx amxbans_core.amxx ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Custom - Add 3rd party plugins here ultimate_ss.amxx GHW_Weapon_Replacement.amxx VIP.amxx abd.amxx stats.amxx admin_spec_esp.amxx c4.amxx ranga.amxx poprawny_rate.amxx polski_cs.amxx flash.amxx bs_limiter.amxx inf_smierc.amxx join_leave.amxx kill_assist.amxx parachute.amxx resetscore.amxx ad_manager.amxx realnadedrops.amxx admin_sql.amxx afkbombtransfer.amxx dontsayips.amxx timeleft.amxx rangi.amxx RoundSound.amxx spree.amxx effects.amxx Voices_Management.amxx
amxx.cfg
// AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // 3 - show name only to admins, hide name from normal users // 4 - show name only to admins, show nothing to normal users // 5 - hide name only to admins, show nothing to normal users // // Default value: 2 amx_show_activity 2 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100" // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100" amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 180 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Max temporary ban time (admins with ADMIN_BAN_TEMP access can't ban more than this time) // time in minutes, 60 is 1 hour, 120 is 2 hours, 1440 is 1 day, and 10080 is 1 week // Default value: 4320 aka 3 days amx_tempban_maxtime 4320 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the last option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 0 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 0 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 90 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // Server language in ISO 639-1 format // Please see data/lang/languages.txt file for a list of supported languages // // Default value: en amx_language "en" // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 1 // If you set this to 0, clients will not see a message about amx_langmenu when they join the server // // Default value: 1 amx_language_display_msg 1 // If you set this to 0, clients will not see a message about amx_help when they join the server // // Default value: 1 amx_help_display_msg 1 // Amount of commands per amx_help page // // Default value: 10 amx_help_amount_per_page 10 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 1 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 3500 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 money_kill_bonus 500 // Ile kasy dostanie VIP za kill'a money_hs_bonus 300 // Ile kasy dostanie Vip za HeadShot'a amx_vip_hp 15 // Ile dostanie Vip HP za killa amx_vip_hp_hs 30 // Ile dostanie HP Vip za headshota amx_vip_max_hp 130 // Ile VIP może mieć max. hp vip_active 0 // 0 = każdy może mieć awp, 1 = tylko vip menu_active 1 // 0 = Nie ma menu na początku rundy z darmowymi M4+Dgl lub AK47+DGL, 1 = Jest to menu amx_ss_max 5 //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi amx_ss_interval 1.0 //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen amx_ss_design 3 //display options amx_ss_site TwojeForum//strona/forum na jakim
Komendy
/skiny / wyłącza skiny
/modele / wyłącza skiny
/vip / pokazuje opis vip w modtd
/rangi / pokazuje liste rang w modtd
Download
Link: http://www61.zippyshare.com/v/ZFgc6ZuO/file.html
Napisane przez byCZUS
w 20.11.2011 12:33
Napisane przez lukas72
w 03.04.2013 16:12
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);Przed tym dodajemy:
new timeleft = get_timeleft()Następnie szukamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]",I zamieniamy na :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Czas do konca mapy : %d:%02d]",Na końcu tej linijki:
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);Dodajemy:
timeleft / 60, timeleft % 60Cała linijka powinna wyglądać tak :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s][Czas do konca mapy : %d:%02d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60);I to wszystko
Napisane przez Paweł.
w 17.03.2018 12:59
Napisane przez Epal
w 05.05.2015 16:05
Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:
W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).
plugins-codmod:
;Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa By Epal QTM_CodMod.amxx ;Klasy 13 ;Alianci codclass_PremiumUpadly.amxx codclass_PremiumPowstaniec.amxx codclass_Dezerter.amxx codclass_AlianckiSpadochroniaz.amxx codclass_Dywersant.amxx codclass_Jednostkawsparcia.amxx codclass_Ochotnik.amxx codclass_Porucznik.amxx codclass_Saper.amxx codclass_Sherman.amxx codclass_Telegrafista.amxx codclass_PorucznikDaglas.amxx codclass_ZolnierzPoborowy.amxx ;Polska 13 codclass_PremiumBezimienny.amxx codclass_PremiumCichoCiemny.amxx codclass_Buntownik.amxx codclass_DowudcaAK.amxx codclass_Harcerz.amxx codclass_Okopywacz.amxx codclass_Partyzant.amxx codclass_Gustlik.amxx codclass_Patriota.amxx codclass_ZolnierzAK.amxx codclass_Zolnierzpodziemia.amxx codclass_RuchOporu.amxx codclass_PanCzeresniak.amxx ;ZSRR 14 codclass_PremiumGeneral.amxx codclass_PNiszczyciel.amxx codclass_Bombardier.amxx codclass_JuzefStalin.amxx codclass_KalekaWojenny.amxx codclass_Kapitalista.amxx codclass_Komunista.amxx codclass_Szpieg.amxx codclass_Zabijaka.amxx codclass_JednostkaSpecjalnaZSRR.amxx codclass_Kuchaz.amxx codclass_Najemnik.amxx codclass_Weteran.amxx codclass_Sybirak.amxx ;Niemcy 14 codclass_PremiumGestapo.amxx codclass_HitlerPremka.amxx codclass_Faszysta.amxx codclass_GrupaUderzeniowa.amxx codclass_Panzerfaustmen.amxx codclass_HitlerJungen.amxx codclass_Gwardzista.amxx codclass_MechanikCzolgow.amxx codclass_Anarchista.amxx codclass_Nazista.amxx codclass_PilotMesersmita.amxx codclass_Straznik.amxx codclass_ZolnierzSS.amxx codclass_ObroncaBerlina.amxx ;Perki 41 codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_Niesmiertelnik.amxx codperk_Ostatni_zywy.amxx codperk_Pistolet_Patrioty.amxx codperk_PolishHand.amxx
Opisy klas:
Alianci 13 klasa [Premium]Upadly: Posiada m4a1+USP+HE+Flash+1/4 na odrodzenie sie na respie u wroga [Premium]Powstaniec: Posiada M4a1+scout+na nożu widoczność spada do 35/255 Aliancki Spadochroniaz: "Posiada MP5+Smoke+Ma 5 spadochronow Sherman: Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE+Deagle+Mac 10 Dezerter: Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Dywersant: Posiada MP5+dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5 Jednostka wsparcia: Posiada M4A1 Ochotnik: Posiada mac10+Deagle+G.dymny+3 apteczki Porucznik: Posiada AUG+HE+Deagle Porucznik Daglas: Posiada Scout+Deagle=1/7 z nich Saper: Posiada Famasa+glock18+3 miny Telegrafista: Posiada Deagle+ widzi wroguw na radaze Zolnierz Poborowy: Posiada SG552+deagle+2 skoki Niemcy 14 [Premium]Gestapo: Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga+m4a1 [Premium]Hitler: Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE+HE Anarchista: Posiada m4a1+1/5 z Deagle+ 1 skok w powietrzu Faszysta : Posiada Scout+Deagle+gdy kuca 150 widzialnosci Grupa Uderzeniowa: Posiada m4a1+wszy.granaty Gwardzista: Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnos Hitler Jungen: Posiada mac10+glock+deagle+dymny Mechanik Czolgow: Posiada AWP+fiveseven Nazista: Posiada line+Posiada Famas+Elite+HE Obronca Berlina: Posiada M249 i duzo HP Pancerfaustmen: Dostaje Bazuke za P228 Pilot Mesersmita: Posiada UMP45+Zmiejszona grawitacja z 800 do 400 Straznik: Posiada XM 1014 i 1/7 z niego Zolnierz SS: Posiada UMP45+He+Dymny+glock18 ZSRR 14 [Premium] General: Posiada 3 rakietki+M4a1+ 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu [Premium]Niszczyciel: Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro Bombardier: Posiada wszystkie granaty+M3+mac 10 Jednostka Specjalna ZSRR: Odporny na head shoty, posiada Scout+oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Juzef Stalin: Posiada Deagle+1/1 z noża(lewy i prawy) Kaleka Wojenny: Posiada SG552+2 apteczki Kapitalista: Posiada P90+FiveSeven+Eliminator Rozrzutu"; Komunista: Posiada Gail+Elites+auto BH" Kuchaz: Dostaje AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Najemnik: Posiada ak47+glock18 Sybirak: Posiada P90+Deagle+duzo zycia Szpieg: Posiada ubranie wroga+Deagle+HE Weteran: Posiada XM 1014+duzo kondychy + he Zabijaka: Ma M249+USP+Flash+2 skoki Polska 13 [Premium]Bezimienny: Posiada m4a1+ak47+HE+flash+smoke+deagle [Premium]Cicho Ciemny: Posiada ak47+AWP+podczas kucania widocnosc spada do 100+2 skoki w powietrzu Buntownik: Posiada gaila+elites Dowudca AK: Posiada deagle+USP+1/1 z noża (prawym) Gustlik: ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie Harcerz : Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen+Auto BH"; Pan Czeresniak: Posaida P90+fiveseven Partyzant: Posiada AUG+deagle+2 rakiety Patriota: posiada AWP+glock18 Ruch Oporu: Posiada m4a1+glock18+zmiejszona widocznosc z 255 na 200 Zolnierz AK: Posiada MP5+USP+1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika Zolnierz podziemia: Posiada famasa+Flash+1 apteczka Okopywacz: Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce+Mp5+HE
plugins.ini
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy
say /resetscore - resetuje statystyki
say /opis - pokazuje opis w motd
//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa //----------------------- cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1 pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0 cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999
Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ
Opisy zamienionych broni:
1.M4A1 zamienione na Karabin Gew43 (G43/K43) 2.Ak47 zamienione na Bren 3.Famas zamieniony naKarabin M1 Garand 4.Gail zamieniony na Karabin SVT-40 5.AWP zamienione na Karabin Mosin Sniper 6.Scout zamieniony na Karabiner 98k 7.AUG zamieniony na M1918 Browning Automatic Rifle (BAR) 8.M249 zamienone na Karabin maszynowy DP 9.P90 zamienione na Pistolet maszynowy PPSz 41 10.MP5 zostalo zamienione na Sten 11.UMP45 zostało zamienione na mp40 12.Sg552(rifles) został zamieniony na Karabinek M1 13.Mac10 zostało zamienione na Thompson M1A1 ''Tommy'' 14.Xm1014 został zamieniony na strzelbe myśliwską 15.Deagle został zamieniony na Colt M1911A1 16.Fiveseven został zamieniony na Mauser C96 17.USP został zamieniony na pistolet Makarow 18.Glock18 został zamieniony na Pistolet P08 Parabellum-Pistolet(lauger) 19.P228 zostało zamienione na Pistolet Makarowa PM 20.Elite został zamieniony na podwójnego colta 21.HE został zamieniony na Stielhandgranate 22.Granat dymny został zamieniony na Butelke zapalającą (potocznie koktajl Mołotowa)
Podmieniłem też modele graczy:
Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:
Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki.