Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Crew - zdjęcie

Crew

Rejestracja: 07.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2012 14:31
-----

Moje tematy

Tag mismatch

07.02.2012 13:41

Warning: Tag mismatch on line 45
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(idattacker, 1, 1, 1);

if(ma_klase[idattacker])
{
 
  fm_set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3) > max_health)? max_health : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3));
}

return HAM_IGNORED;
}

45 linijka:
fm_set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3) > max_health)? max_health : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3));

Co moze byc nie tak?

Redukcja hp z 30% zadawanych obrazen

06.02.2012 20:27

Zrobilem sobie takie cos:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) {
		set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3)));
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Jak zrobic aby nie dawalo wiecej zycia niz max hp klasie?
100.0+cod_get_user_health(id, 1, 1, 1)
Ale co dalej?

[ROZWIĄZANE] Losowa bron

04.02.2012 23:43

Co robie zle bo nie daje borni wcale
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#define MAX 32
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Marynarz";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowo P90, MP5 lub AK47";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 00;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
new rand = random_num(1, 3);
if(ma_klase[id])
{
  if(rand == 1)
  {
   cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
  }
  else if(rand == 2)
  {
   cod_give_weapon(id, CSW_P90);
  }
  else if(rand == 3)
  {
   cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}

Podpalenie

04.02.2012 22:10

Dodalem klasie podpalenie z itemu polanace naboje - moglby ktos mi zrobic aby potpalenie bylo 1/5?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new sprite_fire,
sprite_smoke;

new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
new const nazwa[] = "Pyro";
new const opis[] = "Masz 1/5 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
  if(task_exists(id+2936))
   remove_task(id+2936);
  palenie_gracza[id] = 25;
  new data[2]
  data[0] = id
  data[1] = attacker
  set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]

if(!is_user_alive(id))
{
  palenie_gracza[id] = 0
  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)

if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
  message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
  write_byte(TE_SMOKE)
  write_coord(origin[0])
  write_coord(origin[1])
  write_coord(origin[2]-50)
  write_short(sprite_smoke)
  write_byte(random_num(15,20))
  write_byte(random_num(10,20))
  message_end()

  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(flags & FL_ONGROUND)
{
  static Float:velocity[3]
  pev(id, pev_velocity, velocity)
  xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
  set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(5)
write_byte(200)
message_end()

palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Obrazenia deagle + (int)

03.02.2012 14:58

Co wpisac w TageDamage aby inteligencja dodawala obrazenia z deagle?

zrobione, można zamknąć