Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gram Jajami - zdjęcie

Gram Jajami

Rejestracja: 28.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.09.2014 11:59
-----

Moje tematy

SpawnProtectionAIMAWPFY nieśmiertelność przez cały czas

27.08.2014 12:31

Witajcie, problem z tym pluginem jest taki, że jeśli ktoś się z respi w czasie trwania rundy to jest on nieśmiertelny przez cały czas.

 

http://amxx.pl/topic...-mapy-aimawpfy/

Plugin na ochrone gracza przy odrodzeniu

12.08.2014 18:08

Witajcie, proszę o napisanie pluginu, który będzie chronił gracza przy odrodzeniu przez 2s (może być cvar), nie będzie mógł oddać strzału (opcjonalnie) oraz będzie on podświetlany przez ten czas. Używam tego http://amxx.pl/topic...on-pl-by-dudix/ ale nie działa on jak powinien.

[ROZWIĄZANE] Dostawanie czegoś przy odradzaniu

06.08.2014 16:34

Witajcie, chce dodać do pluginu od respienia, aby dostawało się "coś" przy respieniu tylko w czasie trwania rundy (nie przy rozpoczęciu nowej rundy), ale nie wiem dokładnie, w które miejsce

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Autorespawn/Auto-respawn"
#define AUTHOR "HubertTM"
#define VERSION "1.0"

new TimeSpawn[33] = 0;
new bool:Timer[33] = false;
new cTimeSpawn, pTimeSpawn, cInfoSpawn, pInfoSpawn, cTeamSpawn, pTeamSpawn, cSayRespawn, pSayRespawn, cTeamAuto, pTeamAuto, cPlayers, pPlayers, cColor, pColor

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "ham_killed", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1);
	
	register_clcmd("say /respawn", "SayRespawn");
	register_clcmd("say_team /respawn", "SayRespawn");
	register_clcmd("say respawn", "SayRespawn");
	
	cTimeSpawn = register_cvar("spawn_time", "3");
	cInfoSpawn = register_cvar("spawn_infotimer", "1");
	cTeamSpawn = register_cvar("spawn_team", "0");
	cSayRespawn = register_cvar("spawn_say", "1");
	cTeamAuto = register_cvar("spawn_auto", "1");
	cPlayers = register_cvar("spawn_minplayers", "2");
	cColor = register_cvar("spawn_colorhud", "0");
}


public client_putinserver(id){
	Timer[id] = false
	TimeSpawn[id] = 0;
	set_task(5.0, "CheckTeam", id+291,_,_,"b");
}

public client_disconnect(id){
	Timer[id] = false
	TimeSpawn[id] = 0;
	remove_task(id+291);
}


public ham_killed(id)
{
	pTimeSpawn = get_pcvar_num(cTimeSpawn);
	pInfoSpawn = get_pcvar_num(cInfoSpawn);
	pTeamSpawn = get_pcvar_num(cTeamSpawn);
	pSayRespawn = get_pcvar_num(cSayRespawn);
	pTeamAuto = get_pcvar_num(cTeamAuto);
	pPlayers = get_pcvar_num(cPlayers);
	pColor = get_pcvar_num(cColor);

	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0 || is_user_alive(id))
	return HAM_IGNORED;

	if(pTeamSpawn && get_user_team(id) != pTeamSpawn)
	return HAM_IGNORED;
	
	if(pPlayers && get_playersnum() < pPlayers)
	return HAM_IGNORED;
	
	TimeSpawn[id] = pTimeSpawn;
	
	UtworzHUD(id);
	
	remove_task(id+492);
	set_task(1.0, "TimerSpawn", id+492);
	Timer[id] = true;
	
	
	return HAM_IGNORED;
}


public SpawnPlayer(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0 || is_user_alive(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(pTeamSpawn && get_user_team(id) != pTeamSpawn)
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_playersnum() < pPlayers)
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	
	
	TimeSpawn[id] = pTimeSpawn;
	
	UtworzHUD(id);
	
	remove_task(id+492);
	set_task(1.0, "TimerSpawn", id+492);
	Timer[id] = true;
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UtworzHUD(id){

	if(pInfoSpawn){
		switch(pColor)
		{
		case 0: set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4, 0, 1.5, 3.0);
		case 1: set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.4, 0, 1.5, 3.0);
		case 2: set_hudmessage(0, 102, 255, -1.0, 0.4, 0, 1.5, 3.0);
		case 3: set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.4, 0, 1.5, 3.0);
		}
		switch(TimeSpawn[id]){
		case 0: show_hudmessage(id, "Odradzanie...");
		case 1: show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za: %d sekunde", TimeSpawn[id]);
		case 2 .. 4: show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za: %d sekundy", TimeSpawn[id]);
		default: show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za: %d sekund", TimeSpawn[id]);
		}
	}
	
}

public TimerSpawn(id){
	id-=492
	
	if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0){
	Timer[id] = false;
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(TimeSpawn[id] > 1)
	{
		TimeSpawn[id]--;
		Timer[id] = true;
		UtworzHUD(id);
		set_task(1.0, "TimerSpawn", id+492);
	}
	else
	{
		PlayerSpawn(id);
		Timer[id] = false;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0)
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	Timer[id] = false;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ham_spawn(id){
	if(task_exists(id+492))
	remove_task(id+492);
	
	Timer[id] = false;
	TimeSpawn[id] = pTimeSpawn
}

public SayRespawn(id)
{
	
	if(!pSayRespawn || !is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0 || Timer[id])
	{
		if(pSayRespawn && is_user_alive(id))
		client_print(id, print_chat, "[Respawn] Jestes zywy!");
		else
		if(pSayRespawn && (get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3))
		client_print(id, print_chat, "[Respawn] Jestes spectatorem!");
		else
		if(pSayRespawn && Timer[id] && is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)){
		new menu = menu_create("Trwa odrodzenie jednak odrodzic?", "SayRespawnH");
		menu_additem(menu, "Tak, odrodz mnie");
		menu_additem(menu, "Nie chce.");
		menu_display(id, menu);
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	SpawnPlayer(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SayRespawnH(id, menu , item){
	if(item != 0){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	SpawnPlayer(id);
	Timer[id] = false;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}



public CheckTeam(id){
	id-=291
	
	if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(is_user_alive(id)){
	Timer[id] = false;
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!pTeamAuto)
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(Timer[id])
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
	SpawnPlayer(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Funkcja na odradzanie z ekwipunkiem z przed smierci

04.08.2014 18:04

Witajcie, potrzebuje funkcji na odradzanie się z ekwipunkiem, który miało się przed śmiercią.

Spawn Protection PL cvar na czas ochrony

03.08.2014 23:32

Witajcie, w pluginie Spawn Protection PL nie działa mi cvar "sv_sptime". Proszę o naprawienie.

//----------------------------------------------------------//
/* Podziekowania dla:

      Xeroblood, JJkiller, KingPin za pomoc w tworzeniu pluginu oraz dla Firestorm 


   Instalacja:

      Zawartosc tego pliku nalezy skompilowac (tutaj: http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi)
      Stworzony plik spawn_protection_pl.amxx, trzeba wrzucic do katalogu "plugins" w amx'ie  
      Do plugins.ini, ktory znajduje sie w configs nalezy dodac w nowej lini tekst: spawn_protection_pl.amxx
      Zrestartowac serwer lub zmienic mape i gotowe :)


  Cvary:
  
     //  1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
     sv_sp 

     //  Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
     sv_sptime
     
     // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
     sv_spmessage
 
     // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)     
     sv_spshellthick 


   Opis:

      Protects players when the spawn from being killed


   Polska wersja jezykowa:

      Spolszczenia dokonal Dudix ([email protected])  

*/
//----------------------------------------------------------//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
//----------------------------------------------------------//
public plugin_init()
{
   register_plugin("Ochrona na Spawnie PL", "7.0", "Peli")
   register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy")
   register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona")
   register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej")
   register_cvar("sv_sp", "1") // 1 - wlacza plugin, 0 wylacza 
   register_cvar("sv_sptime", "5") // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy
   register_cvar("sv_spmessage", "1") // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona
   register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej
   register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
   register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
}
//----------------------------------------------------------//
public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_sptime(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 10 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "Mozesz ustawic czas ochrony od 1 do 10 sekund")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 11)
   {
      set_cvar_num("sv_sptime", arg)
      client_print(id, print_chat, "Czas ochronny trwa u Ciebie 5 sekund", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spmessage(id, level, cid)
{
   if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   new sp[3]
   read_argv(1, sp, 2)

   if (sp[0] == '1')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 1)
   }

   else if (sp[0] == '0')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 0)
   }

   else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0')
   {
      console_print(id, "1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spshellthickness(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 100 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 101)
   {
      set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg)
      client_print(id, print_chat, "Grubosc powloki ochronnej to 25", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_on(id)
{
   if(get_cvar_num("sv_sp") == 1)
   {
      set_task(0.1, "protect", id)
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public protect(id)
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_off(id)
{
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   if(!is_user_connected(id))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else
   {
      set_user_godmode(id, 0)
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, SPShell)
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public clcmd_fullupdate(id)
{
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//