Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xaomi - zdjęcie

xaomi

Rejestracja: 05.12.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2018 17:46
-----

Moje tematy

Czas na respie

30.03.2018 17:42

Witam szukam plugin który odlicza i wyświetla informacje "na respie można przebywać jeszcze....." i tak odlicza od 30s do 0 i na końcu pisze czas minął proszę opuścić respawn 

Bugi na serwerze

07.12.2017 13:31

Witam pisze ponieważ ostatnimi czasy mam problem z kilkoma bugami na serwerze mianowicie chodzi tu o to,że nikt nie może ze sobą rozmawiać nawet drużyna z drużyna oraz mam problem z radarem,który czasami mi znika jest ktoś w stanie mi pomoc i powiedzieć może jak ustawić aby ct mogło rozmawiać z ct i tt z tt a po śmierci mogli rozmawiać tylko wszyscy nie zywi?

 

Z góry dziękuje za pomoc a i jeszcze jedno wgrałem modele mikołajów,ale tylko maja go admini mimo,ze w pluginie pisało ze maja go mieć niby wszyscy

//Plugin AMX ADMIN MODEL
//Edytowany przez why?!
//Zamien modele graczy na modele mikolaja!
//Plugin nie zawiera cvarow!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model edited by Why?!", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/santa_ct/santa_ct.mdl")
        precache_model("models/player/santa_t/santa_t.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
{
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "santa_t" )
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "santa_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Ustawienie knife menu dla vipa

05.12.2017 15:43

Witam zwracam się z uprzejma prośba o przerobienie tego pluginu tak,aby ten był tylko i wyłącznie dla vipow,aby nikt nie miał możliwości wyboru osoba wpisująca /knife wyświetlałaby się informacja,ze: "Wybór noży jest tylko dla Vipa"

 

Kod.sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
 

new knife_model[33] 
new g_Menu


public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /knife", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /knife", "display_knife")
	register_clcmd("say /kosa", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /kosa", "display_knife")
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/kosy/v_bayo.mdl") 
	precache_model("models/kosy/v_butt.mdl")
	precache_model("models/kosy/v_flip.mdl") 
	precache_model("models/kosy/v_gut.mdl")
	precache_model("models/kosy/v_hunt.mdl")
	precache_model("models/kosy/v_kar.mdl")
	precache_model("models/kosy/v_m9.mdl") 
	precache_model("models/v_knife.mdl")
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybor Kosy\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny Noz^n")
	add(menuBody, 511, "\r2.\w Bayonet^n")
	add(menuBody, 511, "\r3.\w Butterfly^n")
	add(menuBody, 511, "\r4.\w Flip^n")
	add(menuBody, 511, "\r5.\w Gut^n")
	add(menuBody, 511, "\r6.\w Huntsman^n")
	add(menuBody, 511, "\r7.\w Karambit \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r8.\w M9 \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		case 6: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 6)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 7: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 7)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 8: SetKnife(id , 8)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
} 

public CurWeapon(id)
	{
	new Weapon = read_data(2)	
	// Set Knife Model
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
	
}

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_bayo.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_butt.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_flip.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 5: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_hunt.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 6: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_kar.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 7: {
			format(vModel,55,"models/kosy/v_m9.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/