Witam szukam plugin który odlicza i wyświetla informacje "na respie można przebywać jeszcze....." i tak odlicza od 30s do 0 i na końcu pisze czas minął proszę opuścić respawn
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xaomi
Rejestracja: 05.12.2017Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2018 17:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 2 436
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xaomi nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Czas na respie
30.03.2018 17:42
Bugi na serwerze
07.12.2017 13:31
Witam pisze ponieważ ostatnimi czasy mam problem z kilkoma bugami na serwerze mianowicie chodzi tu o to,że nikt nie może ze sobą rozmawiać nawet drużyna z drużyna oraz mam problem z radarem,który czasami mi znika jest ktoś w stanie mi pomoc i powiedzieć może jak ustawić aby ct mogło rozmawiać z ct i tt z tt a po śmierci mogli rozmawiać tylko wszyscy nie zywi?
Z góry dziękuje za pomoc a i jeszcze jedno wgrałem modele mikołajów,ale tylko maja go admini mimo,ze w pluginie pisało ze maja go mieć niby wszyscy
//Plugin AMX ADMIN MODEL //Edytowany przez why?! //Zamien modele graczy na modele mikolaja! //Plugin nie zawiera cvarow! #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model edited by Why?!", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/santa_ct/santa_ct.mdl") precache_model("models/player/santa_t/santa_t.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "santa_t" ) } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "santa_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Ustawienie knife menu dla vipa
05.12.2017 15:43
Witam zwracam się z uprzejma prośba o przerobienie tego pluginu tak,aby ten był tylko i wyłącznie dla vipow,aby nikt nie miał możliwości wyboru osoba wpisująca /knife wyświetlałaby się informacja,ze: "Wybór noży jest tylko dla Vipa"
Kod.sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #define PLUGIN "Kosy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "BlendeR&spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") register_clcmd("say /knife", "display_knife") register_clcmd("say_team /knife", "display_knife") register_clcmd("say /kosa", "display_knife") register_clcmd("say_team /kosa", "display_knife") } public plugin_precache() { precache_model("models/kosy/v_bayo.mdl") precache_model("models/kosy/v_butt.mdl") precache_model("models/kosy/v_flip.mdl") precache_model("models/kosy/v_gut.mdl") precache_model("models/kosy/v_hunt.mdl") precache_model("models/kosy/v_kar.mdl") precache_model("models/kosy/v_m9.mdl") precache_model("models/v_knife.mdl") precache_model("models/p_knife.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybor Kosy\w^n^n") add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny Noz^n") add(menuBody, 511, "\r2.\w Bayonet^n") add(menuBody, 511, "\r3.\w Butterfly^n") add(menuBody, 511, "\r4.\w Flip^n") add(menuBody, 511, "\r5.\w Gut^n") add(menuBody, 511, "\r6.\w Huntsman^n") add(menuBody, 511, "\r7.\w Karambit \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r8.\w M9 \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 0) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 2) case 3: SetKnife(id , 3) case 4: SetKnife(id , 4) case 5: SetKnife(id , 5) case 6: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 6) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 7: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 7) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 8: SetKnife(id , 8) default: return PLUGIN_HANDLED } } public CurWeapon(id) { new Weapon = read_data(2) // Set Knife Model SetKnife(id, knife_model[id]) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/kosy/v_bayo.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/kosy/v_butt.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/kosy/v_flip.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/kosy/v_hunt.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 6: { format(vModel,55,"models/kosy/v_kar.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 7: { format(vModel,55,"models/kosy/v_m9.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: xaomi
- Regulamin