Witam szukam plugin który odlicza i wyświetla informacje "na respie można przebywać jeszcze....." i tak odlicza od 30s do 0 i na końcu pisze czas minął proszę opuścić respawn
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xaomi
Rejestracja: 05.12.2017Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2018 17:46




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 2 752
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xaomi nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Czas na respie
30.03.2018 17:42
Bugi na serwerze
07.12.2017 13:31
Witam pisze ponieważ ostatnimi czasy mam problem z kilkoma bugami na serwerze mianowicie chodzi tu o to,że nikt nie może ze sobą rozmawiać nawet drużyna z drużyna oraz mam problem z radarem,który czasami mi znika jest ktoś w stanie mi pomoc i powiedzieć może jak ustawić aby ct mogło rozmawiać z ct i tt z tt a po śmierci mogli rozmawiać tylko wszyscy nie zywi?
Z góry dziękuje za pomoc a i jeszcze jedno wgrałem modele mikołajów,ale tylko maja go admini mimo,ze w pluginie pisało ze maja go mieć niby wszyscy
//Plugin AMX ADMIN MODEL
//Edytowany przez why?!
//Zamien modele graczy na modele mikolaja!
//Plugin nie zawiera cvarow!
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("AMX Admin Model edited by Why?!", "1.1.1", "whitemike")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/santa_ct/santa_ct.mdl")
precache_model("models/player/santa_t/santa_t.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "santa_t" )
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "santa_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Ustawienie knife menu dla vipa
05.12.2017 15:43
Witam zwracam się z uprzejma prośba o przerobienie tego pluginu tak,aby ten był tylko i wyłącznie dla vipow,aby nikt nie miał możliwości wyboru osoba wpisująca /knife wyświetlałaby się informacja,ze: "Wybór noży jest tylko dla Vipa"
Kod.sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /knife", "display_knife")
register_clcmd("say_team /knife", "display_knife")
register_clcmd("say /kosa", "display_knife")
register_clcmd("say_team /kosa", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/kosy/v_bayo.mdl")
precache_model("models/kosy/v_butt.mdl")
precache_model("models/kosy/v_flip.mdl")
precache_model("models/kosy/v_gut.mdl")
precache_model("models/kosy/v_hunt.mdl")
precache_model("models/kosy/v_kar.mdl")
precache_model("models/kosy/v_m9.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rWybor Kosy\w^n^n")
add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny Noz^n")
add(menuBody, 511, "\r2.\w Bayonet^n")
add(menuBody, 511, "\r3.\w Butterfly^n")
add(menuBody, 511, "\r4.\w Flip^n")
add(menuBody, 511, "\r5.\w Gut^n")
add(menuBody, 511, "\r6.\w Huntsman^n")
add(menuBody, 511, "\r7.\w Karambit \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r8.\w M9 \r(VIP)\w^n")
add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
case 6: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 6)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 7: if(has_flag(id,"t,s"))
{
SetKnife(id , 7)
}
else
{
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ta kosa jest tylko dla vipow!")
SetKnife(id , 0)
}
case 8: SetKnife(id , 8)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
}
public CurWeapon(id)
{
new Weapon = read_data(2)
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_bayo.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_butt.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_flip.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_hunt.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 6: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_kar.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 7: {
format(vModel,55,"models/kosy/v_m9.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: xaomi
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość