Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tymek96 - zdjęcie

Tymek96

Rejestracja: 23.11.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2018 09:51
-----

Moje tematy

Prośba o wykonanie klasy

25.01.2018 17:52

Witam.

Czy ktoś mógł by mi wykonać taką klasę?

Klasa:extreme XXL (Premium)
Inteligencja:500
Zdrowie:800
Wytrzymalosc:0

Kondycja:90

Bronie:scout xm1014
Dodatkowy opis:1/1 kosa 1/1 scout malo widoczny z nim podczas kucania 2 miny oraz m1014 dodane o 18% z inta

Problem z kolejką deathrun

24.12.2017 17:31

Witam bardzo serdecznie.

Stawiam serwer deathrun i mam problem z kolejką https://amxx.pl/topi...tt-na-deathrun/

Dodam że na serwerze jest wgrany amxmodx 1.8.3 + reHLDS hosting 1s1k.

Problem polega na tym że wszystko ładnie działa nie wywala błędów errorów . żadnych wpisów w konsoli ponieważ kolejka działą normalnie lecz nie wyświetla hudu.

Huda czasem wyświetli się przy restarcie serwera na podstawowej mapie.

Sprawdzałem kolejkę z kolegą to tak jakby ta lista się tworzyła się w tle zapisuje ludzi normalnie lecz ich nie wyświetl na liście bo nie ma hudu kolejki.
 

Dodam że cevary dodane kolor zielony ponieważ ją czasem wyswieli na mapie startowej lecz po zmianie mapy znika na stałe

 

Proszę was o pomoc.

QTM_CodMod.amxx klasy

23.11.2017 14:03

Witam was bardzo serdecznie.
Przez ostatnie kilka dni edytowałem sobie silnik QTM_CodMod, między innymi dodawałem limit stat, szybkość rozdawania, Dodałem statystyke grawitacji oraz regeneracji również dodałem frakcje.

Mój problem polega na tym że wszystko w silniku ładnie działa Grawitacja działa oraz regeneracja lecz problem polega na tym że gdy dodam grawitację do klasy to ona działa bęzproblemowo lecz gdy dodam do tego jeszcze regeneracje to pojawia się problem bo już klasa nie pojawia się w ogóle.

 

Kod klasy z grawitacją wygląda tak i działą ona bezproblemowo.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Kod klasy z Grawitacją oraz regeneracją hp:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiada Elitki oraz 2 skoki, jest bardzo szybki.";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new const grawitacja = 20;
new const regeneracja = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, regeneracja);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Obie klasy się bezproblemowo kompilują lecz ta z grawitacją i regeneracją nie jest czytana na serwerze.

Myślę że to chodzi o Native od regeneracji lecz nie jestem pewny.
Podsyłam wam plik Załączony plik  codmod.inc   7,63 KB  76 Ilość pobrań