Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zaaxel - zdjęcie

Zaaxel

Rejestracja: 15.11.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2023 09:07
-----

#768310 CS na VPS

Napisane przez Ogen Dogen w 20.09.2020 14:21


Odpowiedzi zadowalającej nadal brak, Pterodactyl użyje jak najbardziej jak będzie można. Tutaj chodzi o to, że nie wiem jaki VPS kupić. Czy 8GB czy więcej

 

Zależy jaki mod stawiasz, ale nie wydaje mi się żeby HLDS (zwłaszcza ReHLDS) był wymagający pod tym względem. Zacznij od mniejszego pakietu (np. 2GB/4GB), sprawdzisz jak się zachowuje w boju, a zawsze możesz przejść na wyższy pakiet ;)


  • +
  • -
  • 1


#744396 CoD Nowy vs CoD Stary

Napisane przez Ziome3eg w 21.11.2017 23:18

Zmian nie rozpiszę Ci bo do końca nie znam ale wg. mnie lepszy jest Nowy CoD bo jest bardziej rozbudowany, perki,klasy itp. wszystko wg własnego upodobania.


  • +
  • -
  • 1


#744402 CoD Nowy vs CoD Stary

Napisane przez Ziome3eg w 21.11.2017 23:28

Mi też niektórzy pisali to samo ale patrząc na to,że klasy możesz dodać własne i nawet porządek w nich zrobić tj.tworzysz folder np.Klasy i w pliku o ile dobrze mówie codmod.cfg zmieniasz "codclass_klasa.amxx" na (ścieżka folderu wg mojego przykładu Klasy) "Klasy/codclass_klasa.amxx" i tak samo z perkami więc jest to fajna funkcja i na pewno jest to wygodniejsze niż przykładowe 4000 linijek kodu przez wbudowane klasy w starym Codzie i szukanie później tych klas


  • +
  • -
  • 1


#744408 CoD Nowy vs CoD Stary

Napisane przez _McHappy w 22.11.2017 11:11

Cod "Nowy" przewyższa starszą wersję pod względami estetycznymi (czytelność kodu, przejrzysta struktura plików, łatwiejsze zarządzanie).

Cod "Stary" natomiast jest wydajniejszy i optymalniejszy (wszystko dzieje się w jednym pluginie, bez potrzeby ładowania multum pluginów klas, perków i innych dodatków). Wszelkie natywy i forwardy, które istnieją w nowszej wersji, w starej są zwyczajnie zbędne, co w pewnym stopniu przyspiesza wykonanie kodu i zmniejsza koszty pamięci.
  • +
  • -
  • 1


#744171 Nie czyta klasy

Napisane przez Deadly_SouL w 15.11.2017 20:59

Dopisz do plugins-codmod.ini nazwe jaką nosi plik klasy + końcówka .amxx

 

A po za tym w klasie zauważyłem błąd.

Klasa będzie miała 1/5 z każdej broni a nie tylko z Deagle 

 

Tutaj masz instrukcje jak to zmienić :

 

Dodaj pod:

#include <fun>

To:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Podmień w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

na :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Oraz 

public fwTakeDamageJedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1)) || random_num(1, 5) !=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		
	return HAM_HANDLED
}

Na:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,5) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Teraz klasa będzie mieć 1/5 z Deagle a nie z wszystkich broni ;)


  • +
  • -
  • 1