Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ChrisN - zdjęcie

ChrisN

Rejestracja: 30.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2019 21:23
-----

#744621 Nie wiem co jest nie tak random_num

Napisane przez ChrisN w 27.11.2017 19:48

rand = random_num(0, 4);]

new rand = random_num(0, 4);

 

i tu
 

else if(rand == 3){
                    client_cmd(id, "mp3 play %s", muza4);.
                }

 

masz kropkę na końcu, nie wiem czy tylko o to ci chodzi bo nie rozwinąłeś swojego problemu.


  • +
  • -
  • 1


#744617 Najlepszy gracz rundy.

Napisane przez ChrisN w 27.11.2017 19:26

 

Takiego to chyba nie znajdziesz na tym forum z 1 linijką. Przerób sobie ten plugin: https://amxx.pl/topi...racz-rundy-say/

Po prostu nick gracza i jego staty wlep do jednej linijki zamiast dzielić to na 3 linijki. Ewentualnie jutro podeślę przeróbkę jak nie będziesz umiał sobie poradzić.

 

jakbys mogl bo mi bledy wyskakuja ; /

 

 

proszę,

 

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "BestPlayer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
 
new g_iKills[33]
new g_iDeaths[33]
new g_hs[33]
 
new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
 
/*============================================ ============================================= =======*/
/*************************************** [Color Chat] *********************************************/
/*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/
 
 
enum Color
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
 
new TeamName[][] = 
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
 
ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
new message[256];
 
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}
 
vformat(message[1], 251, msg, 4);
 
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
 
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
 
if(id)
{
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
} else {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
}
 
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
 
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
 
if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
 
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
static bool:saytext_used;
static get_user_msgid_saytext;
if(!saytext_used)
{
get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
saytext_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
write_byte(id) 
write_string(message);
message_end(); 
}
 
Team_Info(id, type, team[])
{
static bool:teaminfo_used;
static get_user_msgid_teaminfo;
if(!teaminfo_used)
{
get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
teaminfo_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
 
return 1;
}
 
ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
 
return 0;
}
 
FindPlayer()
{
new i = -1;
 
while(i <= get_maxplayers())
{
if(is_user_connected(++i))
return i;
}
 
return -1;
}
 
public client_connect(id) 
{
g_iKills[id] = 0
g_iDeaths[id] = 0
}
 
public death_event()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(3);
 
if (iKiller == iVictim)
{
g_iDeaths[iKiller]++;
return;
}
 
g_iKills[iKiller]++;
g_iDeaths[iVictim]++;
 
if(iHitplace)
{
g_hs[iKiller]++;
}
}
 
public wiadomosc() 
{ 
if(get_playersnum() < 2)
return
 
for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
{
if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer])
{
bestplayer = i;
}
}
 
new name[32];
get_user_name(bestplayer, name, 31);
 
new iKills = g_iKills[bestplayer]
new iHS = g_hs[bestplayer]
 
if(iKills >= 5 || iKills == 0)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragow (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills > 1 && iKills < 5)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragi (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fraga (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
}
 
public eHLTV()
{
for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ )
{
g_iKills[ i ] = 0;
g_iDeaths[ i ] = 0;
g_hs[ i ] = 0;
}
}

  • +
  • -
  • 1


#744561 QTM_CodMod.amxx klasy

Napisane przez ChrisN w 25.11.2017 18:25

Nie bardzo chcę go tu dawać bo się troszkę napracowałem. Moim zdaniem problem nie leży od strony silnika tylko raczej od strony klasy. ponieważ gdy mam klasę z samą grawitacją to kalsa normalnie działą i można dawać punkty w regeneracje hp lecz nie mozna ustawić np na start klasie 20 punktów w regeneracje bo klasa przestaje wtedy działąć. myślę że problem lezy po stronie nativu.
Jaki powinien być nativ do statystyki regeneracji hp
 
 
Wycinek z konsoli:

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 21:15:21 Oct 19 2016 (921)
STEAM Auth Server

Server IP address 145.239.236.195:27080
   
   Metamod version 1.21-am  Copyright (c) 2001-2013 Will Day <[url=/cdn-cgi/l/email-protection][email protected][/url]>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   

   AMX Mod X version 1.8.3-dev+5073 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under 
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
  
L 11/23/2017 - 22:47:07: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. 
L 11/23/2017 - 22:47:07: [GEOIP] Database info: GeoLite2 Country database 2.0
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files.
[REAUTHCHECK] Version: 0.1.4 Linux 'Counter-Strike 1.6'
[REAUTHCHECK] Success: Configuration executed.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '921'
[WHB] Version: 1.5.626 Linux
[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux "921"
[WHB] Success: Configuration executed.
ReGameDLL build: 02:21:06 Jul 21 2016 (0.2.128)
ReGameDLL API version 4.1
L 11/23/2017 - 22:47:07: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Executing ReGameDLL Configuration File 
[AMXX] Loaded 2 admins from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.


Sam sobie na pytanie odpowiadasz, w klasie masz tylko jedną zmienną, której "źródło" jest zawarte w silniku, czyli na 90% coś zostało mi nim źle dodane, czyli zscząłbym od niego.
  • +
  • -
  • 1


#744491 Dodawanie do menu dźwieku wyboru z codmoda.

Napisane przez ChrisN w 23.11.2017 18:51

 

To już 2 osoba w przeciągu tygodnia, która pyta się co jak zrobić a potem piszę o tym poradnik. Wygląda to co najmniej komicznie. Mogłeś od razu podać kod na testowe menu bo jak ktoś zaczyna zabawę w amxx to raczej ciężko mu będzie odgadnąć o co ci chodzi.

ale chce cie poinformować kolego, że sam dogrzebałem się do tego poprzez wgląd w plugin codmoda, bo w moim temacie nikt mi z tym nie pomógł a nagle tyle mądrych się znalazło

 

 

A no tak przepraszam, od dziś jesteś moim Bogiem! Zamiast pisać bezsensowne tematy od razu powinieneś zajrzeć w źródło jak jest zrobiony, a nie teraz zgrywać wielkiego bohatera, który wyciągnał 4 linijki kodu z silnika CODMOD'a. OKLASKI OKLASKI


  • +
  • -
  • 1


#744490 1/x przez V sekund

Napisane przez ChrisN w 23.11.2017 18:49

znalazłem 2 błędy: 1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał, a 2 ważnejszy można tego używać cały czas (co minie 5 sek można to znów włączyć)

 

I jeszcze pytanko Zmieniając

 

if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Na

 

if((button & IN_ATTACK) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Bd działało na LPM ?

 

Co do tego IN_ATTACK2 a IN_ATTACK to tak, pierwszy to LPM drugi to PPM

Tutaj masz poprawiony z blokadą

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
 
#define model "models/v_cod_class_knife.mdl"
 
forward cod_class_enabled(id, klasa)
forward cod_class_disabled(id, klasa)
forward cod_class_skill_used(id)
 
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci)
 
new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33]
new bool:wykorzystal[33];
 
public plugin_precache()
precache_model(model)
 
public plugin_init() {
register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh")
 
cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false)
RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
g_player_has_class[id] = true;
ResetHUD(id);
}
 
public cod_class_disabled(id)
g_player_has_class[id] = false
 
public cod_class_skill_used(id)
{ 
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja umiejetnosc.");
return;
}
 
wykorzystal[id] = true;
 
set_task(5.0, "task_remove_knife_model", id)
g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0
static weapon;
weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
if(pev_valid(weapon))
ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
}
 
public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype)
{
if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker])
return HAM_IGNORED
 
static button
button = pev(attacker,pev_button)
if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 
{
static Float:health
pev(id,pev_health,health)
SetHamParamFloat(4,health*10.0) 
return HAM_HANDLED
}
 
return HAM_IGNORED
}
 
public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib)
if(task_exists(id))
remove_task(id)
 
public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id])
return;
 
set_pev(id,pev_viewmodel2,model)
}
 
public task_remove_knife_model(id)
{
if(!g_player_has_class[id])
return;
 
static weapon;
weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE)
return;
 
static viewmodel[64]
pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63)
if(equal(viewmodel,model))
{
weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
if(pev_valid(weapon))
ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
}
}
 
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

  • +
  • -
  • 1


#744374 1/x przez V sekund

Napisane przez ChrisN w 21.11.2017 17:24

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
  • +
  • -
  • 1


#744339 Gdzie Dodać "if'a"

Napisane przez ChrisN w 20.11.2017 18:04

bump bump

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744058 Problem z prefixami

Napisane przez ChrisN w 11.11.2017 23:53

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#743952 problem z dodaniem drugiej flagi

Napisane przez ChrisN w 08.11.2017 23:56

Zapomniałeś o {} w tym publicu "public player_weapons(id)"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#743934 Prosba pluginy

Napisane przez ChrisN w 08.11.2017 15:09

Nie no bez jaj, tak trudno skopiować nazwę i wkleić w wyszukiwarkę?
  • +
  • -
  • 1


#743869 Problem z reklamą

Napisane przez ChrisN w 06.11.2017 19:26

Wyłączaj po kolei pluginy i sprawdź, który jest za to odpowiedzialny :)
  • +
  • -
  • 1


#743744 Ranking hud

Napisane przez ChrisN w 01.11.2017 20:24

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#743692 Ranking graczy

Napisane przez ChrisN w 30.10.2017 23:15

Daj .sma tego pluginu, w którym to chcesz mieć.


  • +
  • -
  • 1


#743690 Problem z dodawaniem klas i czegokolwiek

Napisane przez ChrisN w 30.10.2017 22:08

 

Logi? Inne klasy działają? Wrzuciłeś codclass_partyzant.amxx do folderu plugins?

 

 

 

L 10/30/2017 - 19:27:54: Start of error session.
L 10/30/2017 - 19:27:54: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 19:27:54: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 10/30/2017 - 19:28:04: Start of error session.
L 10/30/2017 - 19:28:04: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 19:28:04: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 10/30/2017 - 19:28:08: Start of error session.
L 10/30/2017 - 19:28:08: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 19:28:08: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 10/30/2017 - 19:53:07: Start of error session.
L 10/30/2017 - 19:53:07: Info (map "de_airstrip") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 19:53:07: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 10/30/2017 - 20:18:06: Start of error session.
L 10/30/2017 - 20:18:06: Info (map "cs_havana") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 20:18:06: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 10/30/2017 - 20:39:12: Start of error session.
L 10/30/2017 - 20:39:12: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20171030.log")
L 10/30/2017 - 20:39:12: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_partyzant.amxx")
 

Podstawowe klasy działają.. pisałem wyżej :) podeslalem tez plugins ;f czytaj, czytaj

 

 

A to już wiem, kompilowane przez kompilator ze strony. Skompiluj go lokalnie i będzie śmigać :)


  • +
  • -
  • 1


#743682 Pytanie tactical awareness grenade

Napisane przez ChrisN w 30.10.2017 19:24

Nie wiem czy zadziała nie testowałem.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Vip.sp   11,14 KB  69 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1