Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dominiś - zdjęcie

Dominiś

Rejestracja: 17.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.11.2017 01:11
-----

#284437 Map Spawns Editor v1.0

Napisane przez Lunatic w 17.08.2011 23:37

Dołączona grafika
Za pomocą tego pluginu z łatwością można edytować, kasować i dodawać spawany na mapach za pomocą wygodnego menu.

Dołączona grafika
* amx_spawn_editor 1/0 // Włącz / Wyłącz edycję
* amx_editor_menu // Otwórz menu edycji

Dołączona grafika
// Standardowa
1. Plik Map_Spawns_Editor.amxx wrzucić do \addons\amxmodx\plugins
2. W pliku \addons\amxmodx\configs\plugins.ini dodać na koniec Map_Spawns_Editor.amxx
3. Plik map_spawns_editor.txt wrzucić do \addons\amxmodx\data\lang
4. Zresetować serwer lub zmienić mapę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#697774 Automatyczna mała mapa [+GŁOSOWANIE]

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 18:35

Automatyczna mała mapa 

wersja 1.0

podziękowania dla AMXX Dev team

 

Plugin pozwala na automatyczne uruchomienie głosowania na małą mapę w przypadku małej ilości graczy na serwerze. Czas sprawdzania ilości graczy przed podjęciem decyzji o uruchomieniu vote jest w pełni regulowany cvarami.

 

Przy domyślnym ustawieniu plugin sprawdza co 30 sekund ilość graczy, aby jak najbardziej uniknąć przypadkowych ilości skoków graczy bez wdrążania dodatkowych mechanizmów do kodu pluginu. Jeżeli przy ósmym sprawdzeniu ilości graczy okaże się wciąż mała serwer uruchomi głosowanie na serwerze.

 

Domyślnie są w głosowaniu trzy mapy oraz opcja grania dalej na obecnej mapie. Jeżeli wybiorą kontynuację mapy to sprawdzanie ilości graczy zostanie wyłączone do czasu zmiany mapy. Odliczanie do głosowania na HUD oraz głosowo.

 

Instalacja:

  • Pobierasz skompilowany plugin i instalujesz jak każdy inny
  • W katalogu addons/amxmodx/configs/ tworzysz nowy plik o nazwie smallmaps.ini
  • Do tego pliku wpisujesz nazwy małych map, linijka po linijce

Ustawienia, CVARy:

 

Dopisujemy do amxx.cfg

// okresla co ile sekund ma byc wykonywane sprawdzanie ilosci graczy
amx_malamapa_czas 30
// ilosc sprawdzen nastepujacych jeden po drugim, po jakiej zostanie uruchomione glosowanie na mala mape
amx_malamapa_sprawdzen 8
// maksymalna ilość graczy na serwerze aby mogło odbyć się głosowanie
amx_malamapa_gracze 8

Screenshoty:

 

W załączniku

 

Załączone miniatury

  • malamapa1.png
  • malamapa2.png
  • malamapa3.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#316131 [CS 1.6] Przekierowanie domeny na IP

Napisane przez Grzegorz93 w 31.10.2011 21:57

Witam.

Przedstawiam Wam mój mini poradnik jak zrobić przekierowanie z IP serwera na nazwę strony.
Od razu powiem że nie liczyć na cuda z proserwer.

Zaczynamy. ;)

Pierwszą ważną i dosyć istotną sprawą jest port gry. Ten mini poradnik jest opisany na standardowy port, oraz niestandardowy gry Counter-Strike 1.6.
Standardowy port Counter-Strike 1.6 jest to 27015.
Niestandardowy to każdy inny, niż 27015.

1. Wchodzimy do Zarządzanie strefą DNS

Dołączona grafika

2. Jesteśmy w strefie zarządzania DNS, a wygląda to mniej-więcej tak jak na screenie poniżej.

Dołączona grafika

3. Tutaj wpisujemy wszystkie potrzebne dane.
Dane musimy wpisać w polu A

Dołączona grafika

4. Gdy to zrobiliśmy, to naciskamy przycisk dodaj na screenie poniżej.

Dołączona grafika

5. Efekt końcowy.

Dołączona grafika

Wszyscy od teraz będą się łączyć z serwerem za pomocą IP lub za pomocą domeny jeśli mają port 27015 lub inny.
Jeśli serwer ma inny port niż standardowy, to po pl, com, eu (czy co tam mamy) trzeba dodać dwukropek : i dopisać port, żeby się połączyć z serwerem.

Połączenie z serwerem o porcie niestandardowym:
np.
connect ffa.google.pl:27099

Połączenie z serwerem o porcie standardowym:
np.
connect ffa.google.pl

Nazwa domeny będzie taka gdzie założyłeś nowy rekord.

Poradnik stworzony dla AMXX.pl
Nie będę pisał że zakaz kopiowania bez zgody autora, bo jest to bez sensu.

Jeśli już musisz to skopiować żywcem :facepalm: , to dodaj też link do tego tematu, oraz autora. :^D
  • +
  • -
  • 6


#287629 Model Changer

Napisane przez SeeK w 27.08.2011 13:58

Dołączona grafika
Dzięki temu pluginowi możemy zmienić danemu graczowi model, przydatne na serwery 4fun. Polega to na tym, ze po wpisaniu odpowiedniej komendy, wyświetla się lista graczy i po wyborze jednego z nich ustalamy model dla niego. Zostaje to poddane ogólnemu głosowaniu, a następnie, zależnie od wyniku, zostaje danej osobie zmieniony/nie zmieniony model.

Dołączona grafika
W pliku modele.ini dodajemy w osobnych linijkach nazwy dla naszych modeli np.
Teletubis
Power Rangers
Darth Vader

Plugin jest przyznany na flagę "x", a jeżeli chcemy ją zmienić, to w kodzie źródłowym pluginu należy odnaleźć linijkę 7:
#define DOSTEP ADMIN_FLAG_X
i zamienić 3-cią część na inną flagę.

Dołączona grafika
/model - włącza menu
/modele - włącza menu

Dołączona grafika
~/amxmodx/configs/modele.ini
~/amxmodx/plugins/modelchanger.amxx
~/amxmodx/scripting/modelchanger.sma
~/cstrike/models/player/model1/model1.mdl*
~/cstrike/models/player/model2/model2.mdl (...)**
* - miejsce zależy od ustawień cvara
** - itd. zależnie od ustawień cvara co do ilości modeli

Dołączona grafika
//Wyłącz/Włącz możliwość używania komendy /model tylko przez gracza z dana flaga
mc_useflag "1"
 
//Ilość modeli do wyboru
mc_nummodels "3"
 
//Miejsce zapisywania modeli
mc_place "models/player"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#734391 Jak zacząłeś swoją przygodę z programowaniem?

Napisane przez Master Yoga w 06.01.2017 22:31

Pomagałem Gates'owi przy Windowsie i jakoś mi już tak zostało  :wstyd:


  • +
  • -
  • 5


#343588 [ROZWIĄZANE] Pobieranie danych z bazy mysql ( bez id )

Napisane przez sebul w 01.01.2012 22:02

Wyciągnie wszystkie wpisy, które będą spełniać ten warunek, a dokładnie wszystkie dane jakie są w tych wpisach, bo masz tam * w zapytaniu.
  • +
  • -
  • 6


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39675 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez MieTeK_ w 18.11.2010 19:45

W końcu dałeś tego cod moda :)
Moje uczucia wyrażam tym filmikiem http://patrz.pl/filmy/id/1096707 :P
  • +
  • -
  • 39


#189644 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez DarkGL w 18.11.2010 19:45

Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza
  • +
  • -
  • 27


#266445 Proste menu z listą serwerów

Napisane przez sebul w 05.07.2011 00:36

opis
Jak sama nazwa wskazuje, jest to prosty plugin z jednym cvarem (a tak go zrobiłem, w sumie niekoniczny on jest), który tworzy listę serwerów. Po wpisaniu na chacie /server otwiera nam się menu z listą serwerów, gdy wybierzemy jakiś serwer od razu nas z nim zacznie łączyć. Pluginów takich może trochę jest, ale nudziło mi się, do tego starałem się napisać go tak, aby było jak najbardziej przejrzyście i krótko, no i chyba mi to wyszło ;]
Dodaje dwie wersje pluginu, w jednej aby dodać lub usunąć serwer/y trzeba edytować kod w sma według wzoru i przekompilować, natomiast w drugiej (z końcówką v2) wystarczy dodać lub usunąć serwer/y w pliku servers_list.ini. Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości serwerów, nie licząc ograniczenia amxxa i ograniczenia jakie zostało dodane w pluginie (64 serwerów), bo nie wiem ile może być opcji w jednym menu, ale w każdym razie na pewno ciężko by było ten limit/ograniczenie osiągnąć. Instalacja standardowa.

UWAGA! 05-01-2014
Aktualizacja komendy connect.


screenshot
lista2.png

cvary
server_show_ip "1" // pokazywać ip serwera? 1 - tak, 0 - nie
download
Załączony plik  server_menu.sma   1,34 KB  682 Ilość pobrań
  server_menu.amxx
Załączony plik  server_menu_v2.sma   2,01 KB  1229 Ilość pobrań
  server_menu_v2.amxx
Załączony plik  servers_list.ini   182 bajtów  2691 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38


#149557 Deathrun FPS

Napisane przez Apple() w 05.07.2010 16:45

hehe 28 linijek. W sumie troszkę przydatne :) Zaraz poedytuje i jakby ktoś chciał ulepszoną wersję to zaraz tu zamieszczę :)

OK, edited. Umieszczam dobry(ulepszony skrypt) na FPS.

Komendy:
a)/fps
  fps
b)/fpsback
  fpsback

Po wpisaniu komend na sayu z odnośnika a) ustawiają się następujące cvary u gracza:

      fps_max 999
      fps_modem 999
      developer 1
      cl_forwardspeed 999
      cl_sidespeed 999
      cl_backspeed 999

po wpisaniu komend b):

      fps_max 101
      fps_modem 101
      developer 0
      cl_forwardspeed 400
      cl_sidespeed 0
      cl_backspeed 0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#82169 Freeze Traps

Napisane przez R3X w 11.09.2009 18:53

Freeze Traps
v1.11
Każdy granat dymny zamraża pułapki. Nie można ich wtedy uruchomić.

Plugin działa z większością pułapek, ale ciągle wymaga poprawy.

Cvary

freezetrap_distribute <0|1|2>

W jaki sposób można się zaopatrzyć w granat
0 - tylko komendą
1 - każdy dostaje po 1 na początku rundy
2 - są do kupienia

freezetrap_distance

zasięg explozji, w jednostkach

freezetrap_time

czas trwania efektu
W przypadku kupna (freezetrap_distribute 2)

freezetrap_limit

Ile granatów na rundę

freezetrap_carry

Ile granatów na raz można nieść

freezetrap_cost

koszt w $
Komendy

amx_give_sg

używając tej komendy admin daje granat graczowi

say /freeze

kupno granata

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#232959 Deathrun Time Rank Stats

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:42

Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 11