Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Freeze Traps


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2009 18:53

*
Popularny

Freeze Traps
v1.11
Każdy granat dymny zamraża pułapki. Nie można ich wtedy uruchomić.

Plugin działa z większością pułapek, ale ciągle wymaga poprawy.

Cvary

freezetrap_distribute <0|1|2>

W jaki sposób można się zaopatrzyć w granat
0 - tylko komendą
1 - każdy dostaje po 1 na początku rundy
2 - są do kupienia

freezetrap_distance

zasięg explozji, w jednostkach

freezetrap_time

czas trwania efektu
W przypadku kupna (freezetrap_distribute 2)

freezetrap_limit

Ile granatów na rundę

freezetrap_carry

Ile granatów na raz można nieść

freezetrap_cost

koszt w $
Komendy

amx_give_sg

używając tej komendy admin daje granat graczowi

say /freeze

kupno granata

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.09.2009 19:14

A da radę zrobić takie coś żeby w każdej rundzie dostawało tylko CT tego smoke ?

#3 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2009 19:16

pewnie, chwila :>

Edit

Już xD
  • +
  • -
  • 0

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.09.2009 19:22

Nie działa, tzn nadal jest tylko 1 na rundę ;) Mam DR [DeathMatch] :D I chcę aby każdy co się odrodzi miał tego smoke ;)

#5 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2009 19:53

freezetrap_limit 999999


  • +
  • -
  • 0

#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.09.2009 20:06

Ok, działa dzięki :)

Edit:// 12.09.2009

Mam problem, bo jak chcę żeby mi zamrażało pułapki z funkcją "func_door_rotating" to co mam zrobić ? ;> Dopisałem do: "gszClasses" i nie śmiga ;? Czemu tak jest ? :)

#7 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.09.2009 17:11

w gszClasses są klasy dla Triggers[], czyli przyciski

podaj nazwę mapy i pułapkę, z którą masz problem

możliwe, że między guzikiem a pułapką jest jakiś pośrednik - multisource, multimanager, no ale muszę znać mapę :]
  • +
  • -
  • 0

#8 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 12.09.2009 18:00

Mapa deathrun_nightmare chodzi mi o wiatraki i o te "noże" :)

#9 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.09.2009 19:31

Wypróbuj to:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.09.2009 19:56

Działa :) Słuchaj a dało by radę zrobić takie coś że pułapka się "restartuje" czyli jeżeli włączy TT daną pułapkę a CT ją zamrozi to się zrestartuje ?

#11 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.09.2009 20:38

Do czegoś takiego będę dążył, ale mam też inne rzeczy na głowie. Co jakiś czas (co kilka dni) zerknij do tego tematu
  • +
  • -
  • 0

#12 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.09.2009 20:41

Spoko i jeszcze raz dzięki za plugin :)

#13 seerax

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:LukMAN
Offline

Napisano 15.09.2009 10:25

dziala na niewielkiej ilosci pulapek, w sumie rzadko wchodzi. trzeba rzucic centralnie na pulapke zeby dzialalo. dystans mam na 40.

ale pomysl swietny, jak by na wiekszosci dzialal to rewelacja moim zdaniem.
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.09.2009 14:59

dystans mam na 40.

standardowy pluginu to 150, więc wiesz... 40 jednostek to mało ;P
  • +
  • -
  • 0

#15 seerax

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:LukMAN
Offline

Napisano 15.09.2009 16:40

ok cos mi sie popieprzylo i myslalem ze standard to 10 xD
zaraz sprawdze i edytuje
  • +
  • -
  • 0

#16 hetom

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:z gdzies
Offline

Napisano 19.09.2009 08:45

Szkoda ze nie dziala na tych dwoch pulapkach:

http://img32.imagesh...2/813/456tm.png -deathrun_temple
http://img30.imagesh.../6287/123ad.png -deathrun_extreme
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.09.2009 08:49

podaj nazwę mapy i pułapkę, z którą masz problem

możliwe, że między guzikiem a pułapką jest jakiś pośrednik - multisource, multimanager, no ale muszę znać mapę :]


  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.09.2009 13:10

Na 1 stronie, do któregoś z postów dokleiłem nieco usprawnioną wersję, ale może się okazać zbyt skuteczna i będzie zamrażać zbyt dużo obiektów, dlatego nie zaktualizowałem 1 posta. Ściągnij i sprawdź zanim nie znajdę innego sposobu.
  • +
  • -
  • 0

#19 Dj ^^ d(-.-)b

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Niemcy / Hanower
Offline

Napisano 15.10.2010 14:46

poda mi ktoś dobre cvar ? z tym dystansem ?
Counter-Strike 1.6 - 193.33.176.19:27015 - Dołączona grafika
TeamSpeak 3 - 188.116.54.172:9987 - Dołączona grafika
Ventrilo 2.1.4 - 188.116.54.172:3784 - Dołączona grafika

#20 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 15.10.2010 15:21

freezetrap_distance 50.0 lub freezetrap_distance 50

Użytkownik dMNq. edytował ten post 15.10.2010 15:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych