Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SMXAMXWWW - zdjęcie

SMXAMXWWW

Rejestracja: 13.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2019 20:58
-----

#754908 Problem z kompilacją pluginu (sql)

Napisane przez Rivit w 06.01.2019 15:08

Mniej więcej coś takiego (nie jestem pewien co to tych backticków):

SELECT `scout` FROM `proba` where `authid`=AUTHID_GRACZA

gdzie AUTHID_GRACZA to tablica z authid gracza czy po czym tam sobie zapisujesz.

 

W handlerze od SQL_ThreadQuery pobierasz to co zwróci Ci to zapytanko, formatujesz jak chcesz i wyświetlasz.\

 

Jest masa pluginów korzystających z SQL'a. Wystarczy poszukać, przeanalizować i wyciągnąć wnioski


  • +
  • -
  • 1


#754492 Problem z kompilacją pluginu (sql)

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 15:53

Stwórz zmienną i formatuj ją za każdym razem, bo error mówi o tym, że wprowadzony tekst na linii jest za długi. Rozbij to przynajmniej na dwa stringi. Dodatkowo, możesz to zwyczajnie zrobić w pętli, nieco modyfikując polecenie.
  • +
  • -
  • 2


#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19