Witam, jak dodac klocki na mape? Po wgraniu paczki nie mam zadnych blokow na mapach.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
michal123456
Rejestracja: 03.09.2017Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2017 18:29
Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 3
- Odwiedzin: 1 037
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Pawel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
michal123456 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Moje posty
W temacie: Paczka EasyBlock
03.09.2017 18:31
W temacie: Paczka EasyBlock
03.09.2017 18:30
Witajcie!
Ze względu iż wiele osób poszukuje działającej paczki EasyBlock - ja wykorzystując swoje doświadczenie postanowiłem zrobić taką paczkęDo BM'a/EXPMod'a są dopasowane natywy - więc dodawanie doświadczenia z bloczka działa!
Jak wiadomo EasyBlock to bardzo popularny lecz trudny do zrobienia mod.
W skład paczki wchodzą:
BlockMaker - plugin bez którego EasyBlock się nie obejdzie
EXPMod - by Na 5tyk - plugin odpowiadający za poziomy graczy i ciekawe umiejętności które umilają grę.
FrostNade - plugin który zmienia zwykłego granata dymnego na zamrażający.
HNS - plugin odpowiadający za rozgrywkę (CT/TT nie może kupować broni i CT ma tylko nóż)
amx_headsplash "1" // 1 - włącza | 0 - wyłącza headsplasha // HeadSplash jest wgrany do EXPModa
bm_budowanie "0" // 1 - Włącza tryb budowania (menu BM'a i brak możliwości brania EXP'a) | 0 - Wyłącza (Brak menu BM'a i możliwość brania EXP'a)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <ColorChat>
Instalacja mojej paczki jest banalna
Pobieramy paczkę z linku podanego niżej, rozpakowujemy.
Następnie wchodzimy w folder Paczka EasyBlock i całą jego zawartość wrzucamy do cstrike na FTP naszego serwera!
Na sam koniec dopisujemy do plugins.ini
BlockMaker.amxx EXPMod.amxx FrostNade.amxx HnS.amxx
W BlockMakerze jest blok muzyka, dzięki temu graczowi po dotknięciu tego bloka jest odgrywana losowa muzyka.
Ja dodałem swoją muzyczkę - teraz wam pokaże jak się dodaje nową muzykę.
Otwieramy *.SMA BlockMakera - najlepiej za pomocą AMXStudio - idziemy do linijki 954, potem widzimy takie coś:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/6.wav";
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/12.wav";
Jak widać są to ścieżki do plików muzycznych, jeżeli chcemy dodać nową muzykę zmieniamy ścieżkę do naszej muzyki:
new const gszS1[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/1.wav";
na
new const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
Potem odszukujemy linijkę 2405 - Jak widzimy mamy tam cały kod naszego bloczka...
Oraz również to: case 1: czas = 16.0; // Jest to case odpowiadający naszej 1 muzyczce czyli "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
W miejscu 16.0 musimy podać czas naszej nowej muzyki czyli załóżmy np. 24.0
Jest to konieczne działanie, aby muzyka odtwarzała się płynnie.
Kolejno widzimy takie coś:
case 1: format(nazwa, 66, "Misterwives - Reflections (Milkman Remix)", i);
Jest to tytuł naszej 1 muzyczki - możemy w tym cudzysłowiu wpisać nazwę naszej muzyki która potem będzie pokazywana na czacie!
Jest również nasza jedna linijka która odpowiada za odtwarzanie muzyk z folderu:
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6/Czerwiec/%d.wav", i);
Zapamiętaj, że jeżeli zmieniasz folder dla jednej piosenki to i dla reszty powinieneś też zmienić, gdyż reszta nie będzie działać
Przykład złego zastosowania:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/6.wav"; // Tutaj jest zmieniona ścieżka do jednej piosenki, reszta powinno być też zmieniona! Oraz w linijce format powinna być podana taka sama ścieżka!
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/12.wav";
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6/Czerwiec/%d.wav", i); // Linijka w ActionMuza
Przykład dobrego zastosowania:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Lipiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Lipiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Lipiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Lipiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Lipiec/6.wav";
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Lipiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Lipiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Lipiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Lipiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Lipiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6Lipiec/12.wav";
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6Lipiec/%d.wav", i); // Linijka w ActionMuza
Po dobrym zastosowaniu musimy przekonwertować naszą muzykę na specjalne ustawienia, aby mogła być odtwarzana!
Ja korzystam z tej strony: http://audio.online-.../convert-to-wav
Najpierw klikamy okienko otwórz i podajemy w okienku lokalizację naszego pliku.
Potem ustawiamy tak ustawienia:
Spoiler
I jak wszystko dobrze ustawiliśmy jak na zdjęciu klikamy Convert File - strona po chwili skonwertuje nasz plik muzyczny i zacznie nam się pobierać, gdy się pobierze wrzucamy nasz plik muzyczny do podanego wcześniej folderu w *.SMA BlockMakera
I tak robimy z każdym plikiem
Paczka EasyBlock (Brak AMXModa) : http://www54.zippysh...90894/file.html
Paczka EasyBlock (Wgrany AMXMod - wersja na Windows): http://www54.zippysh...50471/file.html
Podziękowania należą się dla:
- NUkz - za jego zaje*iste RS'y wykorzystane na bloku Muzyka
- Na 5tyk - za jego EXPMod
W temacie: Paczka EasyBlock
03.09.2017 18:30
Witajcie!
Ze względu iż wiele osób poszukuje działającej paczki EasyBlock - ja wykorzystując swoje doświadczenie postanowiłem zrobić taką paczkęDo BM'a/EXPMod'a są dopasowane natywy - więc dodawanie doświadczenia z bloczka działa!
Jak wiadomo EasyBlock to bardzo popularny lecz trudny do zrobienia mod.
W skład paczki wchodzą:
BlockMaker - plugin bez którego EasyBlock się nie obejdzie
EXPMod - by Na 5tyk - plugin odpowiadający za poziomy graczy i ciekawe umiejętności które umilają grę.
FrostNade - plugin który zmienia zwykłego granata dymnego na zamrażający.
HNS - plugin odpowiadający za rozgrywkę (CT/TT nie może kupować broni i CT ma tylko nóż)
amx_headsplash "1" // 1 - włącza | 0 - wyłącza headsplasha // HeadSplash jest wgrany do EXPModa
bm_budowanie "0" // 1 - Włącza tryb budowania (menu BM'a i brak możliwości brania EXP'a) | 0 - Wyłącza (Brak menu BM'a i możliwość brania EXP'a)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <ColorChat>
Instalacja mojej paczki jest banalna
Pobieramy paczkę z linku podanego niżej, rozpakowujemy.
Następnie wchodzimy w folder Paczka EasyBlock i całą jego zawartość wrzucamy do cstrike na FTP naszego serwera!
Na sam koniec dopisujemy do plugins.ini
BlockMaker.amxx EXPMod.amxx FrostNade.amxx HnS.amxx
W BlockMakerze jest blok muzyka, dzięki temu graczowi po dotknięciu tego bloka jest odgrywana losowa muzyka.
Ja dodałem swoją muzyczkę - teraz wam pokaże jak się dodaje nową muzykę.
Otwieramy *.SMA BlockMakera - najlepiej za pomocą AMXStudio - idziemy do linijki 954, potem widzimy takie coś:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/6.wav";
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/12.wav";
Jak widać są to ścieżki do plików muzycznych, jeżeli chcemy dodać nową muzykę zmieniamy ścieżkę do naszej muzyki:
new const gszS1[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/1.wav";
na
new const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
Potem odszukujemy linijkę 2405 - Jak widzimy mamy tam cały kod naszego bloczka...
Oraz również to: case 1: czas = 16.0; // Jest to case odpowiadający naszej 1 muzyczce czyli "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
W miejscu 16.0 musimy podać czas naszej nowej muzyki czyli załóżmy np. 24.0
Jest to konieczne działanie, aby muzyka odtwarzała się płynnie.
Kolejno widzimy takie coś:
case 1: format(nazwa, 66, "Misterwives - Reflections (Milkman Remix)", i);
Jest to tytuł naszej 1 muzyczki - możemy w tym cudzysłowiu wpisać nazwę naszej muzyki która potem będzie pokazywana na czacie!
Jest również nasza jedna linijka która odpowiada za odtwarzanie muzyk z folderu:
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6/Czerwiec/%d.wav", i);
Zapamiętaj, że jeżeli zmieniasz folder dla jednej piosenki to i dla reszty powinieneś też zmienić, gdyż reszta nie będzie działać
Przykład złego zastosowania:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/6.wav"; // Tutaj jest zmieniona ścieżka do jednej piosenki, reszta powinno być też zmieniona! Oraz w linijce format powinna być podana taka sama ścieżka!
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6/Czerwiec/12.wav";
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6/Czerwiec/%d.wav", i); // Linijka w ActionMuza
Przykład dobrego zastosowania:
Spoilernew const gszS1[] = "EasyBlockV6/Lipiec/1.wav";
new const gszS2[] = "EasyBlockV6/Lipiec/2.wav";
new const gszS3[] = "EasyBlockV6/Lipiec/3.wav";
new const gszS4[] = "EasyBlockV6/Lipiec/4.wav";
new const gszS5[] = "EasyBlockV6/Lipiec/5.wav";
new const gszS6[] = "EasyBlockV6/Lipiec/6.wav";
new const gszS7[] = "EasyBlockV6/Lipiec/7.wav";
new const gszS8[] = "EasyBlockV6/Lipiec/8.wav";
new const gszS9[] = "EasyBlockV6/Lipiec/9.wav";
new const gszS10[] = "EasyBlockV6/Lipiec/10.wav";
new const gszS11[] = "EasyBlockV6/Lipiec/11.wav";
new const gszS12[] = "EasyBlockV6Lipiec/12.wav";
format(nazwa2, 35, "EasyBlockV6Lipiec/%d.wav", i); // Linijka w ActionMuza
Po dobrym zastosowaniu musimy przekonwertować naszą muzykę na specjalne ustawienia, aby mogła być odtwarzana!
Ja korzystam z tej strony: http://audio.online-.../convert-to-wav
Najpierw klikamy okienko otwórz i podajemy w okienku lokalizację naszego pliku.
Potem ustawiamy tak ustawienia:
Spoiler
I jak wszystko dobrze ustawiliśmy jak na zdjęciu klikamy Convert File - strona po chwili skonwertuje nasz plik muzyczny i zacznie nam się pobierać, gdy się pobierze wrzucamy nasz plik muzyczny do podanego wcześniej folderu w *.SMA BlockMakera
I tak robimy z każdym plikiem
Paczka EasyBlock (Brak AMXModa) : http://www54.zippysh...90894/file.html
Paczka EasyBlock (Wgrany AMXMod - wersja na Windows): http://www54.zippysh...50471/file.html
Podziękowania należą się dla:
- NUkz - za jego zaje*iste RS'y wykorzystane na bloku Muzyka
- Na 5tyk - za jego EXPMod
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: michal123456
- Regulamin