Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

per_b. - zdjęcie

per_b.

Rejestracja: 17.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2012 18:47
-----

Moje tematy

Rozbudowanie pluginu ranking reset

11.09.2011 13:18

Znalazłem taki plugin na wi....o.com

Każdy gracz może sobie zresetować swój ranking komendą /resetstats

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Reset stats"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /resetstats", "cmd_reset")
register_clcmd("say_team /resetstats", "cmd_reset")
}
public cmd_reset(id)
{
reset_user_wstats(id)
client_print(id, print_chat, "* Twoje statystyki na serwerze zostaly zresetowane")
}


Czy mógłby ktoś przerobić ten plugin tak żeby tylko admin z określoną flagą mógł zresetować ranking wybranemu graczowi? Wiem że można sobie dowolnie edytować ranking edytując plik csstats.dat programem wincsx
Ale wolałbym komuś zmienić lub zresetować ranking nie wyłączając specjalnie serwera i nie sciągając za każdym razem pliku statystyk.

przykładowa komenda

amx_rankreset Player


Jakby było możliwe to jeszcze mogłaby być komenda do ustawiania konkretnych statystyk graczowi (sztywno ustawionych przez jakąś zmienną lub cvar np. 1 Kills,20000 Deaths,20000 Shots i 1 Hits) tak żeby jakieś czitki, które sobie nabijają ranking na jednym nicku nie pojawiły się za prędko w top15.

[Modyfikacja] AuraDamage

29.01.2011 00:43

Plugin tworzy aurę wokół gracza jak się go trafi. Mógłby ktoś zrobić tak żeby aura była na stałe dla jednego teamu?
np. tt ciągle by się świecili.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define Plugin "AuraDamage"
#define Version "2.6"
#define Author "Asd'"

new Enable
new ColorAura
new Radius
new Mode

public plugin_init()
{
register_plugin(Plugin, Version, Author)

Radius = register_cvar("amx_radiusaura", "50")
ColorAura = register_cvar("amx_coloraura", "255 0 0")
Enable = register_cvar("amx_auradamage", "1")
Mode = register_cvar("amx_auradamagemode", "3")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TKDamage")
}

public TKDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_pcvar_num(Enable))
{
new ColorsAura[32], Red[4], Green[4], Blue[4]
get_pcvar_string(ColorAura, ColorsAura, 31)
parse(ColorsAura, Red, 3, Green, 3, Blue, 3)

if (victim != attacker && damage > 0 && get_user_team(attacker) != get_user_team(victim))
{
if (!is_user_alive(victim))
return

new Origin[3]
get_user_origin(victim, Origin)

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(get_pcvar_num(Radius))
switch(get_pcvar_num(Mode))
{
case 1:
{
write_byte(clamp(str_to_num(Red), 0, 255))
write_byte(clamp(str_to_num(Green), 0, 255))
write_byte(clamp(str_to_num(Blue), 0,255))
}
case 2:
{
write_byte(random_num(0, 255))
write_byte(random_num(0, 255))
write_byte(random_num(0, 255))
}
case 3:
{
if (cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
{
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
}
else if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(250)
}
}
}
write_byte(50)
write_byte(100)
message_end()
}
}
}