Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jarski - zdjęcie

jarski

Rejestracja: 13.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.11.2010 10:06
-----

Moje tematy

Ratemap

29.09.2010 17:45

Mam problem z pluginem ratemap polegającym na tym, że po ocenie danej mapy nie blokuje ponownej oceny, tzn. nie wyświetla się komunikat: "Oceniales juz ta mape." Jeśli ktoś ma chęci to proszę o przejrzenie kodu i o rozwiązanie problemu. Oryginalny plugin dostępny jest pod adresem: ratemap 0.9.6 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Dodano 04 październik 2010 - 20:19:
Rozwiązałem problem. Chodziło o kolejność:
parse(readdata,parsedsteamid,31,parsedrate,2,parsedname,31,parsedip,31)
Powinno być:
parse(readdata,parsedname,31,parsedsteamid,31,parsedip,31,parsedrate,2)
W kodzie zmieniłem kolejność zapisu, żeby najpierw był nick a na końcu ocena, a nie zmieniłem kolejności czytania i dlatego nie blokował ponownego wyboru. Teraz jest ok.

Automatyczne dołączenia do gry

11.09.2010 15:25

Proszę o podanie pluginu, który po wyborze gracza automatycznie umieszcza gracza w grze, tak żeby nie musiał czekać na skończenie rundy. Potrzebuje go na serwer Plague Mod, gdzie runda trwa 5 minut. Jeśli takie pluginu nie ma to też czy jest możliwe napisanie takiego pluginu? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dodano 15 wrzesień 2010 - 19:45:
Okazuje się, że jest na forum plugin auto spawn: Auto Spawn - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Szukałem według innych słów kluczowych i dlatego go wcześniej nie znalazłem.

Plugin wymuszający cl_cmdrate

08.12.2009 12:34

Chciałem napisać plugin, który wymusza cl_cmdrate, jeśli jest on za niski przy wejściu gracza na serwer. Plugin ma sprawdzać czy cl_cmdrate jest niższe niż 65 i jeśli nie to ma zwiększyć tą zmienną do 65. Jeśli gracz ma powyżej 65 to plugin nic nie robi. Niestety coś jest źle i plugin wymusza wartość zmiennej także powyżej 65. Proszę o poprawę kodu.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "cmdrate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "jarski"


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
{
	new cmdrate[32]
	get_user_info(id, "cl_cmdrate", cmdrate, 31)
	if(cmdrate[id] < 65)
	{
		client_cmd(id,"cl_cmdrate 65")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Christmas radar (świąteczny radar)

04.12.2009 12:04

Szukam pluginu, który podmieniałby modele (sprite'y?) radaru na świąteczny, czyli na przykład na radar z mikołajem, lub choinką w tle. Jeśli nie ma takiego pluginu to proszę o jego napisanie. Sprite'y, które zdobędę mogą mieć np. nazwę christmas_radar1.spr (dla przeźroczystego) i christmas_radar2 (dla nieprzeźroczystego) Po wyłączeniu pluginu radar byłby już standardowy. Pod adresem http://amxx.pl/topic...s-c4-vt5491.htm jest plugin dotyczący bomby. Może komuś się przyda jako pewien wzór. Z góry dziękuję.

Prośba o poprawę pluginu - muzyka w pierwszej rundzie

16.11.2009 21:30

Kolega napisał kod do pluginu pozywający na losowe odtwarzanie muzyki na początku danej mapy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Muzyka na start" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "Fantazja" 


public plugin_init() 
{ 
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
   set_task(1.0,"count_time", 0) 
} 

new const map_start[][] = 
{ 
   "misc/fantazja/shakin_stevens.mp3", 
   "misc/fantazja/the_pogues.mp3", 
   "misc/fantazja/wizzard.mp3" 
} 

public plugin_precache() 
{ 
   for (new i = 0; i < sizeof map_start; i++) 
   precache_sound(map_start[i]) 
} 

public count_time() 
{ 
   set_task(10.0,"play_music", 0) 
} 

public play_music() 
{ 
   client_cmd(0,"stopsound") 
   play_sound(0, map_start[random_num(0, sizeof map_start - 1)]) 
} 

stock play_sound(index, const song[]) 
{ 
   if(contain(song, ".mp3") != -1) 
    { 
   new soundform[64] 
   format(soundform, 63, "sound/%s", song) 
   client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform) 
    } 
   else 
   client_cmd(index, "spk %s", song) 
}
Jednak jest z nim mały problem. Przy wyjściu z serwera muzyka dalej gra. Przy ponownym połączeniu, podczas ładowania oraz przy całkowitym wyjściu z gry słychać niewielki fragment utworu. Czy mógłby ktoś poprawić kod tak, żeby nie było takich błędów?