Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Owner123 - zdjęcie

Owner123

Rejestracja: 12.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2011 18:32
*----

#109297 Problem z odczytaniem pliku :F

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.02.2010 19:56

a może problem jest w tym że funkcja get_user_info jest odpalana za wcześnie lub nie jest w stanie pobrać tego co chcesz ?
  • +
  • -
  • 1


#106927 Ham_Killed

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 22.01.2010 19:00

Jak na mój gust to nazwa mówi mi czy ciało gracza powinno się rozpaść (kości, czacha itd)
Ale to wnioskuje tylko po nazwie.
  • +
  • -
  • 1


#13283 Kliknięcie guzika w prethinku

Napisane przez Miczu w 23.08.2008 13:23

Jednym z sposobow wykrycia guzika i przypisania do niego akcji jest taki:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo")
}
Tylko, ze owy scrypt ma straszna wade - jast wielokrotnie wywolywany (paredziesiat razy na sekunde, az do puszczenia guzika).

Oto 2 skuteczne metody (prawie to samo tylko jeden dziala w momencie nacisniecia a drugi w czasie puszczenia guzika).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new zmienna[33]

public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(zmienna[id]==0 && button & IN_USE) client_print(0,print_chat,"Elo")
	
	if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1
	else zmienna[id] = 0
}


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new zmienna[33]

public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id)
	
	if(zmienna[id]==1 && !(button & IN_USE)) client_print(0,print_chat,"Elo")
	
	if(button & IN_USE) zmienna[id] = 1
	else zmienna[id] = 0
}


Guziki:
#define IN_ATTACK		(1<<0)
#define IN_JUMP			(1<<1)
#define IN_DUCK			(1<<2)
#define IN_FORWARD		(1<<3)
#define IN_BACK			(1<<4)
#define IN_USE			(1<<5)
#define IN_CANCEL		(1<<6)
#define IN_LEFT			(1<<7)
#define IN_RIGHT		(1<<8)
#define IN_MOVELEFT		(1<<9)
#define IN_MOVERIGHT		(1<<10)
#define IN_ATTACK2		(1<<11)
#define IN_RUN			(1<<12)
#define IN_RELOAD		(1<<13)
#define IN_ALT1			(1<<14)
#define IN_SCORE		(1<<15)

PS. nie mialem okazji przetestowac, wiec jakby cos nie dzialalo to dajcie znac ;-)
PS2. Guziki sa zdelkarowane w module Engine wiec nie musicie tego dodawac u siebie ^^
PS3. [id] - zapomnialem dodac przy zmiennej :P
  • +
  • -
  • 4